LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door Brahms »

Oud- en Nieuw Appelbegnets van AH

Altijd lekker om tijdens Oud en Nieuw naast de oliebollen wat lekkere appelbegnets te eten.
De winkelschappen lagen vanaf gisteren overvol, zodoende vandaag weer een flinke voorraad ingeslagen voor oudejaarsavond.

Nou, wat we morgenavond tijdens Oud en Nieuw eten is nog niet helemaal duidelijk, want de feestfavorieten van Albert Heijn moeten vanavond al op..............

toch Prettige Jaarswisseling :shock:
Bijlagen
20151230_195323_resized.jpg
(74.39 KiB) 3726 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Mucha

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

toeslagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2015 20:07

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door toeslagen »

Er zijn vaker producten die op dezelfde dag een vervaldatuum hebben.
Had je gewoon moeten kijken naar een langere vervaldatum, maar ook morgen zijn ze nog lekker. :lol:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Brahms schreef:
Nou, wat we morgenavond tijdens Oud en Nieuw eten is nog niet helemaal duidelijk, want de feestfavorieten van Albert Heijn moeten vanavond al op..............
Dan moet je vandaag nieuwe kopen. Dan zijn ze houdbaar tot vandaag. Maar misschien is het beter als AH voortaan dit soort dingen verkoopt die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen: dan kan je ze in de zomer ook nog gewoon eten.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door Brahms »

GJvdZ schreef:.....Dan moet je vandaag nieuwe kopen. Dan zijn ze houdbaar tot vandaag.....
Bedankt voor de tip, gaan we zo doen. Wel goed voor de omzet van Albert Heijn. En waarschijnlijk nu inderdaad houdbaar tot einde van het jaar :D :lol:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door sjohie »

Vroeg me al langer af wie zulke dingen zou kopen, maar dat is dan bij deze opgelost. Dan bedoel ik dus typisch eten en drinken voor een bepaalde feestdag, welke niet houdbaar zijn tót die feestdag. Zo verbaas ik me ook keer op keer dat er bij de grote supermarkten gourmetschotels etc, in kerstverpakking ook nog, liggen, welke niet eens tot de kerstdagen houdbaar zijn.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sjohie schreef:Vroeg me al langer af wie zulke dingen zou kopen, maar dat is dan bij deze opgelost. Dan bedoel ik dus typisch eten en drinken voor een bepaalde feestdag, welke niet houdbaar zijn tót die feestdag. Zo verbaas ik me ook keer op keer dat er bij de grote supermarkten gourmetschotels etc, in kerstverpakking ook nog, liggen, welke niet eens tot de kerstdagen houdbaar zijn.
Oliebollenkramen staan er ook al vanaf oktober. Dus zo gek is het niet om die producten al te consumeren voor het feest waar het oorspronkelijk voor bedoeld was.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door tenormin »

Brahms schreef:
GJvdZ schreef:.....Dan moet je vandaag nieuwe kopen. Dan zijn ze houdbaar tot vandaag.....
Bedankt voor de tip, gaan we zo doen. Wel goed voor de omzet van Albert Heijn. En waarschijnlijk nu inderdaad houdbaar tot einde van het jaar :D :lol:
En, @Brahms, heeft u het "overleefd", de over de datum oliebollen? :lol:

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door Brahms »

tenormin schreef:.En, @Brahms, heeft u het "overleefd", de over de datum oliebollen? :lol:..
Erg bedankt voor de belangstelling, maar het waren Appelbegnets. Dat is iets anders dan oliebollen.
Die nieuw gehaalde zak hebben we lekker laten smaken. Ze waren heerlijk. Echter we vonden in de koelkast op 01-01-2016 ook nog een Appelbegnets uit de verpakking van 30-12-2015, die was echter ook nog eetbaar :D .....

Overigens hadden we ook oliebollen van Albert Heijn, prima van datum (:D nog steeds te eten) maar vreselijk van smaak, of liever gezegd, er zat helemaal geen smaak aan. Droge dingen zonder geur of kleur.

Dat wordt volgend jaar dus bij een andere winkel oliebollen halen, bv V en D.
Immers onze plaatstelijke Oud Hollandse Oliebollenkraam staat ook al bijna onderaan in de AD-test......

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oud- en Nieuw Appelbegnets bij AH

Ongelezen bericht door tenormin »

Brahms schreef: Erg bedankt voor de belangstelling, maar het waren Appelbegnets. Dat is iets anders dan oliebollen.
Die nieuw gehaalde zak hebben we lekker laten smaken. Ze waren heerlijk. Echter we vonden in de koelkast op 01-01-2016 ook nog een Appelbegnets uit de verpakking van 30-12-2015, die was echter ook nog eetbaar :D .....

Overigens hadden we ook oliebollen van Albert Heijn, prima van datum (:D nog steeds te eten) maar vreselijk van smaak, of liever gezegd, er zat helemaal geen smaak aan. Droge dingen zonder geur of kleur.

Dat wordt volgend jaar dus bij een andere winkel oliebollen halen, bv V en D.
Immers onze plaatstelijke Oud Hollandse Oliebollenkraam staat ook al bijna onderaan in de AD-test......
Neem me niet kwalijk, appelbeignets. Ook lekker, da's waar.

Gesloten