LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H&M dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Breggeltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2017 09:34

H&M dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?

Ongelezen bericht door Breggeltje »

Op 16 juni heb ik een online bestelling gedaan bij H&M. Tijdens de betaling was er een storing. Ik kreeg de melding dat de betaling niet gelukt was en dat ik nog een keer moest betalen. Resultaat : Dubbel betaald. Oké dit kan gebeuren. Meteen een mail gestuurd en en gebeld naar H&M. Hier kreeg ik de melding dat ze last hadden van een storing ( ben erachter gekomen dat H&M al sinds februari last heeft van een storing ) en dat de afhandeling iets langer zou duren ( een paar dagen ). Uiteindelijk heb ik iemand aan de lijn gekregen die mij een mailadres heeft doorgegeven waar ik al mijn gegevens en bewijs van dubbele betaling naar toe kon sturen. Na een paar dagen kreeg ik een antwoord dat mijn dubbele betaling binnen 5 a 10 werkdagen terugbetaald zou zijn. Helaas : na 10 werkdagen nog geen geld terug gekregen. Weer gemaild en gebeld en ze reageren helemaal niet meer. Ik vind het echt schandalig. Dat er soms iets mis gaat , dat kan gebeuren maar zo'n groot bedrijf moet zijn problemen snel en correct oplossen. Wat ik ook doe , ze reageren niet en ik heb mijn geld niet terug. Wat moet ik doen ????
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jul 2017 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: H&M dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Stuur een aangetekende brief naar het hoofdkantoor in nederland en geef ze een redelijke tijd aan om je terug te betalen 14 dagen

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: H&M dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?

Ongelezen bericht door crazyme »

Zoek uit wie de betaalprovider is en neem daar contact mee op. U kunt dat meestal zien aan een betaalbevestiging per mail of op uw afschrift.

Gesloten