LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otto is mijn bestelling kwijt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
thomas.meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017 21:55
Contacteer:

Otto is mijn bestelling kwijt

Ongelezen bericht door thomas.meijer »

2 maanden gewacht op een bank bij otto.nl
Uiteraard achteraf betalen.
Terwijl er maximaal 6 weken levertijd bij stond 21-05-2017
De bank is 6 juli aangemeld bij foor otto bij extra@home van postnl
Meerderen telefoontjes gepleegd naar otto.nl die zeiden eerst product is onderweg naar een postnl locatie 4 producten gaat om een hoekbanl van meer dan 3 meter ik postnl gebeld op 14-07-2017 die zeggen is aangemeld bij ons maar we hebben nog niks ontvangen paar dagen later weer gebeld 16-07-2017 naar.postnl die hadden nog niks toen de otto gelijk gebeld die zeiden het volgende er is vertraging in ons.magazijn
Dat kan gebeuren toen
En toen op de beloofde dag van de.levering gewacht nog.niks en wat ik raar vond een dag voor de levering zou ik SMS/mail krijgen niks gehad
Dus weer otto gebeld voor de.laatste keer die zeiden toen pakketten zijn we kwijt en we kunnen her niet traceren maar we kunnen u een nieuwe bank bestellen en opsturen maar we kunnen niet beloven dat die ook geleverd kan worden raar !
En dat zeiden ze vandaag 19-07-2017

Zo een groot bedrijf moet toch alles hoog in het vaandel hebben staan lijkt mij.?

Zeer ontevreden over hun slechte klantenservice levertijd niet na komen en dan ook nog de producten kwijt raken
Bedrijf moeten ze opdoeken
Raar volk daar

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Otto is mijn bestelling kwijt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er kan overal iets fout gaan. Het klinkt u misschien raar in de oren, maar een groot pakket als een bank kan zoek raken bij een transportbedrijf. Net zo goed als een klein pakje kan verdwijnen. Hele kleine kans dat deze bank in Nederland gemaakt wordt, dus na fabricage moet de bank naar Nederland. Vanaf de fabriek naar een verzameldepot. Vanaf daar naar een transportonderneming die het ergens in Nederland afleverd. Vaak gebeurd dit met tussenstops in tussenliggende landen. Daar kan het weer verder verstuurd woorden naar een lokaal depot waarvandaan een lokale transportonderneming de bank gaat bezorgen. Op al van deze 'overstappunten' kan de bank op een verkeerde plek neergezet worden en bv in Italie terecht komen. Een code kan onleesbaar worden en vervolgens staat uw bank ergens stof te happen.
Geen nood, er kan een nieuwe gemaakt worden. Een bank is geen pakje boter die op voorraad ligt, dat duurt dus even tijd.

U kunt mij niet wijs maken dat u nooit een fout maakt en dat u kunt toveren.

Maar even o.t., een bank online bestellen? U vindt zitgemak niet belangrijk genoeg? Bestellen van een plaatje en niet weten hoe de bank is, nogal gedurfd. Of in uw woorden te blijven: raar.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Otto is mijn bestelling kwijt

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Je hebt nog niet betaald dus annuleer de koop en ga de bank ergens anders bestellen
overal kan iets fout gaan daar is niks "raars" aan

artilux
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 jul 2017 11:55

Re: Otto is mijn bestelling kwijt

Ongelezen bericht door artilux »

Raar... wel nee... wel vervelend,annuleer hem, en ga naar een winkel.
Staan ze er per ongeluk toch mee voor de deur???
Gewoon terug sturen.

Gesloten