LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] top foto album

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
geraldine.jansen-de-muijnck
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2017 10:03
Contacteer:

top foto album

Ongelezen bericht door geraldine.jansen-de-muijnck »

Op 17 Augustus 2017 heb ik een fotoalbum geüpload en betaald bij top-fotoalbum.com. Tot heden heb ik niks ontvangen terwijl de levertijd 3 a 4 dagen zou zijn. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en per e-mail wordt alleen een standaard mailtje verstuurd. Het album heeft mij €75,00 gekost plus 4 a 5 weken om het album te maken. Waarschijnlijk zijn ze failliet maar halen ze de website niet uit de lucht zodat iedereen nog kan bestellen maar ze leveren niks uit. Dit moet wel bekend worden voordat er zoveel mensen de dupe worden zeker na de vakantie periode.

Met vr gr Geraldine Jansen

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: top foto album

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

geraldine.jansen-de-muijnck schreef:Op 17 Augustus 2017 heb ik een fotoalbum geüpload en betaald bij top-fotoalbum.com. Tot heden heb ik niks ontvangen terwijl de levertijd 3 a 4 dagen zou zijn. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en per e-mail wordt alleen een standaard mailtje verstuurd. Het album heeft mij €75,00 gekost plus 4 a 5 weken om het album te maken. Waarschijnlijk zijn ze failliet maar halen ze de website niet uit de lucht zodat iedereen nog kan bestellen maar ze leveren niks uit. Dit moet wel bekend worden voordat er zoveel mensen de dupe worden zeker na de vakantie periode.

Met vr gr Geraldine Jansen
Als ze failliet zouden zijn was de website al uit de lucht zijn, hier is dus geen sprake van. En u wilt bekend maken dat ze wel incasseren, maar niet leveren? Wat heeft u zelf met alle waarschuwingen gedaan die op internet te vinden zijn? Het barst van de klachten en zelfs bij trustpilot krijgen ze cijfer 1,6 op 10.
Heel zuur van uw geld, maar wel weer een goede les om eerst de referenties te lezen en daarna verder te zoeken.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: top foto album

Ongelezen bericht door Dieke83 »

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... q=14089286

Op het KVK nummer is nog geen faillissement uitgesproken wel op dat adres veel andere bedrijven failliet maar dat wil nog niet veel zeggen.
Je kan langs gaan bij ze en verhaal halen zoals Neo al aangaf op trustpilot regent het van de klachten.

Top-Foto Album B.V.

Opgericht in april 2013

Edisonweg 11--13, 6101XJ Echt

Detailhandel via postorder en internet

De besloten vennootschap Top-Foto Album B.V. is gevestigd op Edisonweg 11-13 te Echt en is actief in de branche Detailhandel via postorder en internet. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 14089286 en is gelegen in De Berk in de gemeente Echt-Susteren. Bij Top-Foto Album B.V. zijn tussen de 2 en 5 personen werkzaam.

Gesloten