LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gifstoffen in matrassen Beter Bed

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
sergi.romano
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 okt 2017 21:03
Contacteer:

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door sergi.romano »

Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door Moneyman »

En geven ze ook nog een reden?

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door witte angora »

16again schreef:
crazyme schreef:Op de een of andere manier moet dit gewoon een probleem worden. Nou succes daarmee.
Anderzijds zijn er juist krachten op dit forum actief, die het "probleem" alleen maar willen bagateliseren.
Hmm... ik zou het eerder het kleineren van het 'probleem' willen noemen.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

witte angora schreef:
16again schreef:
crazyme schreef:Op de een of andere manier moet dit gewoon een probleem worden. Nou succes daarmee.
Anderzijds zijn er juist krachten op dit forum actief, die het "probleem" alleen maar willen bagateliseren.
Hmm... ik zou het eerder het kleineren van het 'probleem' willen noemen.
@witte angora, uw niets-zeggende opvullers op deze topic worden langzamerhand irritant. TS plaatst zojuist een reactie en uit verveling en/of gebrek aan zinvolle discussie of andere bezigheden begint u wéér over eerdere posts door te zeuren ...

Dit dossier zal uiteindelijk tot de uitlevering door Beter Bed moeten voeren, want TS heeft de opdracht niet gekiept. Daarná komt de vraag nog, of er bij de aflevering instructies staan over het eerste gebruik en/of een noodzakelijkheid m.b.t. het luchten. Ondertussen heeft BASF nog steeds niet de testgegevens gepubliceerd en worden die door meerdere insiders tot het tegendeel wordt aangegeven aangetwijfeld ... Blijft nog de vraag wanneer Beter Bed eindelijk op de website informatie gaat plaatsen, want eerder werden mogelijk ook giftige matrassen uitgeleverd omdat de productiefout al meer dan een maand terug ligt.

Ik heb met TS te doen, omdat hij constant door mis'en niet-communicatie en veiligheidsonzekerheden als klant niet meer serieus behandeld wordt. Afleveren met een bosje bloemen zou in mijn ogen tenminste een geste van goede wil kunnen zijn ... een bosje bloemen voor iedere dag dat ze tòch niet kwamen leveren!!

Wordt vervolgd, maar niet door @witte angora, die blijft beweren, "dat er niets aan de hand is!"

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door crazyme »

sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door 16again »

crazyme schreef:
sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?
Ik heb 2 woorden voor je:
koning klant

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

crazyme schreef:
sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?
@crazyme, óók úw niets-zeggende hoogstens flauwe opvullers op deze topic worden langzamerhand irritant ... wat kan TS hiermee?

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door angel1978 »

16again schreef:
crazyme schreef:
sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?
Ik heb 2 woorden voor je:
koning klant

Holle woorden

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door crazyme »

hänschen klein schreef:
crazyme schreef:
sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?
@crazyme, óók úw niets-zeggende hoogstens flauwe opvullers op deze topic worden langzamerhand irritant ... wat kan TS hiermee?
De irritatie is wederzijds.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
crazyme schreef:
sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?
Ik heb 2 woorden voor je:
koning klant
Dat zijn zo'n beetje de meest misbruikte woorden in het consumentenrecht.

Ik ben meer van "respect verdien je". Twee kanten op, wel te verstaan.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Misschien had je beter bed met iets meer respect moeten behandelen?[/quote]
@crazyme, óók úw niets-zeggende hoogstens flauwe opvullers op deze topic worden langzamerhand irritant ... wat kan TS hiermee?[/quote]

De irritatie is wederzijds.[/quote]
De vraag was ... wat kan TS hiermee?

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:Dat zijn zo'n beetje de meest misbruikte woorden in het consumentenrecht.
Ik ben meer van "respect verdien je". Twee kanten op, wel te verstaan.
Ik denk dat TS zich geen "koning klant" voelt, en beter bed weinig respect afdwingt.
Nauwelijks tot geen communicatie, en nu al voor de 2e keer voor niets thuisgebleven.....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door moederslink »

sergi.romano schreef:Nu krijg ik weer bericht dat beter bed mijn bestelling ook vandaag niet Komt brengen. Kost mij weeer een vrije dag!
Dat er iets ad hand is i.p.v. niets is voor mij zolangzamerhand wel duidelijk.
Dit zal allemaal uitgezocht moeten worden. Te vaak word je als consument in slaap gesust ___ " niets ad hand hoor , geen gifeieren, geen fout vlees , geen enkel gevaar voor de volksgezondheid " etc etc etc .
Ik geloof niet meer zo in dit soort oprechtheid ; misschien klink ik nu wel heel cynisch , maar ik voel op mn klompen aan dat je als consument te vaak wordt bedonderd . Er gaat heel veel goed maar er gaat ook aantoonbaar veel mis en dan nog word je gerustgesteld .... :evil:
Eerst maar eens afwachten nu en ondertussen moet TS wachten en met hem velen , zonder enig fatsoenlijke communicatie. Dit kan gewoon niet, vind ik.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Voor TS. Er worden oplossingen aangeboden (onzichtbaar):

https://www.klacht.nl/beter-bed/klacht/ ... pgeschort/

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Om 16.30h ontvangen mededeling ... (vertaald)

Informationen des Fachverband Matratzen-Industrie e.V. zum Vorfall der Verunreinigung des Rohstoffs TDI mit DCB (Dichlorbenzol)

... wij nemen de inhoud van het BASF-persbericht niet zonder meer over en laten nu door neutrale organisaties en onder Staatstoezicht nogmaals onderzoeken ...

Opgevoerde leden van deze vakorganisatie: http://www.matratzenverband.de/Der+Verb ... m+Verband/

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Toezichthouder in Nederland ...

Intussen moesten we ons toch eens zorgen maken over de laksheden van de NVWA die als onderdeel van het Ministerie van Economische zaken klaarblijkelijk geen haast hebben om de matrassenbranche op de tenen te gaan staan ... en de matrassenbranche deze miskleun in eigen regie laat oplossen en niet laat onderzoeken zoals de matrassenbranche dit in Duitsland zojuist heeft aangekondigd, omdat ze BASF niet vertrouwen.

sergi.romano
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 okt 2017 21:03
Contacteer:

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door sergi.romano »

Deze productiefout is inderdaad al vanaf begin September, er zijn dus een maand lang foute matrassen geleverd bij klanten. Die ook nog eens schadelijk blijken te zijn voor gezondheid, ik hoop dat beter bed gewoon met een verklaring naar buiten komt ipv roepen dat er niets aan de hand is. Er zijn vandaag weer 18 wachtenden voor mij als ik klantenservice bel.

Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Waaruit blijken deze schadelijk te zijn voor de gezondheid?


Nijogeth
Berichten: 9980
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: gifstoffen in matrassen Beter Bed

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het onderzoek is nog niet afgesloten, volgens jouw bron. Het is inderdaad schadelijk als het je organen bereikt, maar ik neem aan dat iedereen snapt dat je de matrassen niet op dient te eten. Dus nogmaals, waaruit blijkt dit?

Gesloten