LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourneren bij Kijkshop lukt niet

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
HelenaWeesp
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2018 13:42

Retourneren bij Kijkshop lukt niet

Ongelezen bericht door HelenaWeesp »

Ik heb 12 december online een product besteld bij Kijkshop. Per abuis hadden we zelf het verkeerde artikel besteld. Het retourneren via de Kijk ap lukt niet. Toen via de website aangegeven dat het artikel terug moest. Dit lukte niet, je kwam niet in een volgend scherm! Daarna een retourformulier geprint en ingevuld. Het artikel na 2 dagen weer teruggestuurd. Niets meer vernomen. Ik heb vorige week een mail gestuurd, maar krijg totaal geen reactie. Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad. Op facebook staan bij kijkshop wel heel veel negatieve reacties. Inmiddels nu mijn geld retour gekregen
Laatst gewijzigd door HelenaWeesp op 21 jan 2018 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Retourneren bij Kijkshop lukt niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Met bewijs van retour ingeleverde en trac systeem kun je het volgen of het binnen is gekomen.
Wel kan verwerken wegens controle op retour goederen iets langer duren, en binnen 1 maand geld terug!
Dit omdat ze geen defecte of niet complete willen vergoeden en naar volgende klant willen sturen.

HelenaWeesp
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2018 13:42

Re: Retourneren bij Kijkshop lukt niet

Ongelezen bericht door HelenaWeesp »

Ik heb de barcode geraadpleegd en het pakket ligt nog steeds in het sorteercentrum

stofzuigertje

Re: Retourneren bij Kijkshop lukt niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens de kerst drukte nu veel retour goederen dus kan even blijven liggen en niet gescand....
Dat is risico van deze periode iets bestellen en retour sturen.

Ook de bestelde kwamen vaak te laat aan.
Busje is niet groter en wat er niet in paste bleef liggen!

Gesloten