LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Indezehoedanigheid schreef:
Lady1234 schreef:Dat u “wanbetaler” af bent, is prijzenswaardig, maar geef nou eens antwoorden op de vragen.

Waarom moet het bed twee bij twee zijn en waarom elektrisch verstelbaar?


Daarom, waarom niet.
Waarom niet? Omdat je geen cent te makken hebt. Waarom koopt iemand een Fiat en geen Ferrari?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door gosewijn »

Waarom ts een bed van 200 breed wil is haar zaak.

Kan mij zo voorstellen met haar gewicht en omvang een bed van 80 of 160 te smal is , met partner. ( 100+ 100) is toch een redelijke keus.

Indezehoedanigheid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2018 14:46
Locatie: Rotterdam

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Indezehoedanigheid »

Brahms schreef:
Indezehoedanigheid schreef:
Lady1234 schreef:Dat u “wanbetaler” af bent, is prijzenswaardig, maar geef nou eens antwoorden op de vragen.

Waarom moet het bed twee bij twee zijn en waarom elektrisch verstelbaar?


Daarom, waarom niet.
Prachtig zo'n reactie, zegt meer dan honderd berichten van TS.......
TS wil precies wat ze bedacht heeft, advies en tips welke niet in haar straatje passen is not done !
Dus of meepraten, 0f niets meer posten ....
Je kijkt teveel GTST.... denk ik

Moiseule58

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

quote="Lady1234"]Dat u “wanbetaler” af bent, is prijzenswaardig, maar geef nou eens antwoorden op de vragen.

Waarom moet het bed twee bij twee zijn en waarom elektrisch verstelbaar?[/quote]

Daarom, waarom niet.[/quote



Even serieus zonder nare opmerkingen: heeft u al bij Auping gekeken? Dat is heel prijzig, maar ze hebben exact wat u zoekt. Alleen zal het ook daar boter bij de vis worden. Dus waarschijnlijk een lening bij uw bank.

https://www.auping.com/nl/matrassen/mat ... ct-N671NCW

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Revoked »

Van een elektrische stoel begrijpen we allemaal waar het voor bedoeld is. Ik vraag me nu wel af of een elektrisch bed niet toevallig hetzelfde doet....

Moiseule58

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

[quote="Revoked"]Van een elektrische stoel begrijpen we allemaal waar het voor bedoeld is. Ik vraag me nu wel af of een elektrisch bed niet toevallig hetzelfde doet....[/quote

Een beetje flauw. Een elektrisch verstelbaar bed is gewoon heerlijk. Met een afstandsbediening. Er staat wel 220 volt op tot aan minimaal de motor. Oeps!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Brahms »

Probeer eens goed te quoten svp

Als je moet bezuinigen En op de pof wil kopen neem je natuurlijk geen luxe elektrisch bed.

Dan ga je sparen en koop je een goed matras. De ombouw laat je maken door een handige kennis of buurman / vrouw.

Moiseule58

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

Brahms schreef:Probeer eens goed te quoten svp

Als je moet bezuinigen En op de pof wil kopen neem je natuurlijk geen luxe elektrisch bed.

Dan ga je sparen en koop je een goed matras. De ombouw laat je maken door een handige kennis of buurman / vrouw.
Realistisch: iemand met rugpijn en overgewicht etc. heeft niet alleen genoeg aan een goede matras (ook heel duur). Een goed (elektrisch) onderstel is ook belangrijk. De suggestie om iemand anders een ombouw te laten maken is een van de beste adviezen die hier voorbij gekomen zijn. Maar als je last hebt van je rug, heup etc. is een goede bedbodem heel belangrijk. Een platte matras die niet versteld kan worden, waar kussens etc. gebruikt moeten worden, biedt geen afdoende oplossing. Dan is een goede (elektrische) lattenbodem/ spiraal een investering die zichzelf op termijn uitbetaalt. Maar wel een investering met hoofdletters (financieel). Als het niet elektrisch is moet TS elke keer dat de matras/onderstel versteld moet worden uit bed. Afhankelijk van de ernst van de situatie is dat mogelijk of wordt alles erger.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door kweenie »

Je geeft aan dat je in vijf maanden wel wat hebt gespaard, maar niet genoeg voor een bed. Maar heb je elke maand dan wel net zoveel kunnen sparen als wat je kwijt zou zijn bij een bed op afbetaling? Anders kom je door dat bed op afbetaling alleen maar nog meer in de problemen. (Als je al een bed op afbetaling zou kunnen vinden waarvoor je in aanmerking komt...)

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door thecure »

Indezehoedanigheid schreef:
Lady1234 schreef:Dat u “wanbetaler” af bent, is prijzenswaardig, maar geef nou eens antwoorden op de vragen.

Waarom moet het bed twee bij twee zijn en waarom elektrisch verstelbaar?


Daarom, waarom niet.
"Hierbij het volgende, waarvan ik hoop dat er normaal gereageerd word."

Ik zeg niets...

Indezehoedanigheid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2018 14:46
Locatie: Rotterdam

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Indezehoedanigheid »

Bij deze wil ik dekbeddiscounter, abc sleepcenter en Roos slapen
van harte bedanken voor de aangeboden mogelijkheden.

Inmiddels heb ik met een van hen inderdaad een deal kunnen sluiten.

En tjah, diegene die dan zo reageren, dat ik teveel eis...etc. Zoals u ziet, het kan!.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door sjohie »

Moiseule58 schreef:
Brahms schreef:Probeer eens goed te quoten svp

Als je moet bezuinigen En op de pof wil kopen neem je natuurlijk geen luxe elektrisch bed.

Dan ga je sparen en koop je een goed matras. De ombouw laat je maken door een handige kennis of buurman / vrouw.
Realistisch: iemand met rugpijn en overgewicht etc. heeft niet alleen genoeg aan een goede matras (ook heel duur). Een goed (elektrisch) onderstel is ook belangrijk. De suggestie om iemand anders een ombouw te laten maken is een van de beste adviezen die hier voorbij gekomen zijn. Maar als je last hebt van je rug, heup etc. is een goede bedbodem heel belangrijk. Een platte matras die niet versteld kan worden, waar kussens etc. gebruikt moeten worden, biedt geen afdoende oplossing. Dan is een goede (elektrische) lattenbodem/ spiraal een investering die zichzelf op termijn uitbetaalt. Maar wel een investering met hoofdletters (financieel). Als het niet elektrisch is moet TS elke keer dat de matras/onderstel versteld moet worden uit bed. Afhankelijk van de ernst van de situatie is dat mogelijk of wordt alles erger.
Een bed voor een persoon als TS, dus met aardig overgewicht, moet inderdaad aan wat meer, of zwaardere fysieke eisen voldoen, denk aan een robuustere constructie (= meer materiaal, en dus kostbaarder), en een dikkere matras. Echter is een elektrisch verstelbaar bed, een luxe, een handmatig verstelbaar bed biedt de zelfde verstelmogelijkheid voor doorgaans een mindere prijs, want er is geen motor en elektronica nodig. Als het dan toch om de centen gaat uiteindelijk, is dat iets waar wat te winnen valt, zonder meteen aan mogelijkheden in te boeten.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door Brahms »

Prima toch dat het kan.

Nu maar hopen dat deze discounters met veelal compleet onbekende "merken" in het lagere tot zeer lage prijssegment ook echt leveren wat vooral goed slaapt en duurzaam is bij forse belasting en specifieke lichamelijke eisen.
We vernemen graag je reviews alhier.
Laatst gewijzigd door Brahms op 16 jan 2018 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Eerlijk en objectief advies aankoop boxspring

Ongelezen bericht door sjohie »

Indezehoedanigheid schreef:Bij deze wil ik dekbeddiscounter, abc sleepcenter en Roos slapen
van harte bedanken voor de aangeboden mogelijkheden.

Inmiddels heb ik met een van hen inderdaad een deal kunnen sluiten.

En tjah, diegene die dan zo reageren, dat ik teveel eis...etc. Zoals u ziet, het kan!.
Fijn om te horen, ik had er een hard hoofd in, maar ben blij dat ik het mis had. :D

Maar wat behelst die deal precies? Door het hier te delen, zal dit ook in google zoekresultaten opduiken in de toekomst, op die manier hebben anderen in een soortgelijke situatie er ook baat bij..

Gesloten