LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
taxi-mario
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2018 16:39

Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door taxi-mario »

Mijn moeder van 75 heeft op 24november een bestelling geplaatst bij de mediamarkt. Het gaat om een Beko wasmachine.
Op 28 november is tie netjes bezorgd en aangesloten. Bij het eerste gebruik hoorde mijn moeder een enorm lawaai bij het centrifugeren van de machine. Rond 5 december belt mij moeder over het defect van deze machine aan de mediamarkt.
Mijn moeder van 75 werd vertelt dat mediamarkt hier weinig aan kan doen en dat mijn moeder maar de Beko moest gaan bellen om een afspraak met een monteur te maken.
Na 14 dagen komt dan eindelijk een monteur langs. Hij onderzocht deze machine maar kwam al snel tot de conclusie dat hij geen defect kon vinden en mijn moeder maar weer contact op moest nemen met de mediamarkt. Mijn moeder stuurde direct een mail naar de mediamarkt met het verhaal dat de monteur niks geen defect had geconstateerd.
De volgende dag ging mijn moeder weer een poging doen om haar was te gaan wassen. In het begin dee de machine het prima totdat hij weer ging centrifugeren en weer een enorm kabaal maakten.
Dit keer zo erg dat de buren langskwamen om te vragen wat mijn moeder in hemelsnaam aan het doen was.
Toch maar weer de mediamarkt mailen dat het defect nog steeds in de machine zit. Mijn moeder moest WEER de Beko zelf bellen om een afspraak te maken met een monteur en weer moest ze 14 dagen wachten voor die monteur kon komen. Mijn moeder werd een beetje prikkelig hierdoor en zei tegen de mediamarkt: Beste meneer het gaat om een wasmachine waar ik nu al meer dan 3 weken niks aan heb. Ik moet toch mijn was kunnen doen ? Mediamarkt gaf als atwoord: Sorry mevrouw u moet toch de Beko bellen wij kunnen niets voor u doen.
Mijn moeder belde toen mij op over de klacht en dat ze door de mediamarkt van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Ik heb het toen over genomen maar dat hielp ook niks. Mediamarkt stuurt je gewoon van het kastje naar de muur. Telkens een andere medewerker die niks erover wist en steeds opnieuw de klacht vertellen.
Inmiddels zijn we meer dan 4 weken verder en brengt mijn moeder de was maar naar haar kinderen.
Schandalig dat de mediamarkt zo omgaan met haar klanten .
Waar is de service ? En wat betekent de garantie ?

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

taxi-mario schreef:Mijn moeder van 75 heeft op 24november een bestelling geplaatst bij de mediamarkt. Het gaat om een Beko wasmachine.
Op 28 november is tie netjes bezorgd en aangesloten. Bij het eerste gebruik hoorde mijn moeder een enorm lawaai bij het centrifugeren van de machine. Rond 5 december belt mij moeder over het defect van deze machine aan de mediamarkt.
Mijn moeder van 75 werd vertelt dat mediamarkt hier weinig aan kan doen en dat mijn moeder maar de Beko moest gaan bellen om een afspraak met een monteur te maken.
Na 14 dagen komt dan eindelijk een monteur langs. Hij onderzocht deze machine maar kwam al snel tot de conclusie dat hij geen defect kon vinden en mijn moeder maar weer contact op moest nemen met de mediamarkt. Mijn moeder stuurde direct een mail naar de mediamarkt met het verhaal dat de monteur niks geen defect had geconstateerd.
De volgende dag ging mijn moeder weer een poging doen om haar was te gaan wassen. In het begin dee de machine het prima totdat hij weer ging centrifugeren en weer een enorm kabaal maakten.
Dit keer zo erg dat de buren langskwamen om te vragen wat mijn moeder in hemelsnaam aan het doen was.
Toch maar weer de mediamarkt mailen dat het defect nog steeds in de machine zit. Mijn moeder moest WEER de Beko zelf bellen om een afspraak te maken met een monteur en weer moest ze 14 dagen wachten voor die monteur kon komen. Mijn moeder werd een beetje prikkelig hierdoor en zei tegen de mediamarkt: Beste meneer het gaat om een wasmachine waar ik nu al meer dan 3 weken niks aan heb. Ik moet toch mijn was kunnen doen ? Mediamarkt gaf als atwoord: Sorry mevrouw u moet toch de Beko bellen wij kunnen niets voor u doen.
Mijn moeder belde toen mij op over de klacht en dat ze door de mediamarkt van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Ik heb het toen over genomen maar dat hielp ook niks. Mediamarkt stuurt je gewoon van het kastje naar de muur. Telkens een andere medewerker die niks erover wist en steeds opnieuw de klacht vertellen.
Inmiddels zijn we meer dan 4 weken verder en brengt mijn moeder de was maar naar haar kinderen.
Schandalig dat de mediamarkt zo omgaan met haar klanten .
Waar is de service ? En wat betekent de garantie ?
De oplossing ligt voor de hand: je niet weg laten sturen bij de Mediamarkt. Zij zijn verantwoordelijk, Beko staat hier buiten.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lowieze »

Rechtstreeks het hoofdkantoor bellen van MediaMarkt en hier uw klacht over dit filiaal deponeren. Bij ons was het probleem zó opgelost.

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door HADES2001 »

sluit me aan bij de rest, moet wel toegeven dat ik het handig vind fabrikanten vaak garantie aan huis geven maar de verantwoordelijke blijft de verkoper.
Media Markt is verplicht je te helpen gezien zei je aanspreekpunt zijn.
Toen ik zelf nog in de winkels werkte bood ik altijd twee optie, 1 carry in breng het langs we lossen het op, 2 (mits beschikbaar) bel de frabrikant die helpt u aan huis, scheelt u een hoop gesjouw. maar nooit of te nimmer dat alleen maar optie 2 je blijft als verkoper aanspreekpunt van de klant

stofzuigertje

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het bij Centrifugeren fout gaat.... is de transport beveiliging er wel uit?

taxi-mario
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2018 16:39

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door taxi-mario »

Hij is gekocht bij de webshop van de mediamarkt en niet in de winkel. Monteur is langs geweest niets kunnen vinden. Probleem blijft bestaan.

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door alfatrion »

Schriftelijk klagen bij de MediaMarkt.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door olaf79 »

Koop ontbinden en bij een goede winkel een goede wasmachine kopen

Maurateeuwen
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jun 2018 14:46

Re: Defecte Beko wasmachine via MediaMarkt

Ongelezen bericht door Maurateeuwen »

Ik had dit ook bij mijn nieuwe Beko wasmachine. Ze waren bij levering en aansluiting een piepschuimblok onder de wasmachine vergeten uit te halen. Schijnbaar hebben alleen beko wasmachines dit bij levering! Dit piepschuimblok zit echt onder de machine, en zou je dus even moeten kantelen om het eronder uit te halen. Ik kwam er achter toen die bij centrifugeren (1e keer) ook een rot geluid maakte. Bij het bijgeleverde blaadje stond vaag op dat er een blok onderuit moet. Nu deze eronder uit is, is hoor ik de wasmachine bijna niet meer. Ik hoop dat dit de oplossing is. Succes!

Gesloten