LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijenkorf

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Willeke207
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 apr 2018 20:02

Bijenkorf

Ongelezen bericht door Willeke207 »

Zijn meer mensen arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf? Ik in ieder geval wel! Ruim 40 jaar was ik een trouwe klant met inmiddels een Diamond Member Bijcard, waarvan ik dacht deze verworven te hebben door mijn trouw aan deze winkel. Nu ben ik gepensioneerd en heb dus minder behoefte aan luxe kleding etc. Dus een ietwat lager bestedingspatroon. Dat wordt meteen afgestraft. Tot mijn verbijstering werd mij plotsklaps medegedeeld dat ik gedegradeerd werd tot Silver Member. Nu zegt die rangorde me niet zo veel naar het voelt als een schoffering! Trouw is voor de Bijenkorf kennelijk niets waard. Zo ga je niet met goede klanten om!

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door yan »

arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf
:lol: :lol:
Wat een arrogantie, van u...
Hoe komt u in aanmerking voor een Diamond Card Membership?

U wordt automatisch uitgenodigd voor het Diamond Card Membership als u met de Bijenkorf Card:
•jaarlijks minimaal € 2.500,- binnen de Bijenkorf besteedt; of
•jaarlijks een totaal (transacties binnen en buiten de Bijenkorf) van € 7.500,- besteedt.

Zodra u aan de criteria voldoet om Diamond Card Member te worden, ontvangt u van ons een uitnodiging voor het Diamond Card Membership. Hiermee blijft u profiteren van dezelfde privileges als die van de Silver Card. Daar bovenop heeft u extra voordelen die alleen gelden voor het Diamond Card Membership, zoals 1,4 keer zo snel Punten sparen binnen de Bijenkorf.

Indien u de bestedingscriteria van het Diamond Card Membership in het afgelopen kalenderjaar niet heeft kunnen realiseren, dan valt u terug naar het Silver Card Membership. Terugvallen naar een lager Card-niveau gebeurt slechts 1 keer per kalenderjaar in januari.
Voorwaarden zijn simpel: er is een minimum besteding nodig voor deze Card, haalt u die niet, dan krijgt u de silver card.
Zo simpel is het.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door Brahms »

E 2500,- haal je zo bij de Bijenkorf.
3 paar schoenen of 4 truien en je bent het al kwijt........

NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Binnenkort de volgende die omvalt. Omdat u er niet meer komt steven ze af op een faillisement.
Moet er niet aan denken, €2.500 per jaar kopen bij de Bijenkorf. Of €7.500 met de kaart uitgeven. Wat hebben we het toch erg in Nederland.

witte angora
Berichten: 30749
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat was een flinke bijensteek, die degradatie in status. ;)

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door Lowieze »

" Zo ga je niet met goede klanten om!"
Blijkbaar bent u door uw lagere bestedingspatroon geen goede klant meer.

Geniet lekker van uw pensioen en laat de Bijenkorf links liggen.

Moneyman
Berichten: 30035
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door Moneyman »

Willeke207 schreef:Zijn meer mensen arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf? Ik in ieder geval wel! Ruim 40 jaar was ik een trouwe klant met inmiddels een Diamond Member Bijcard, waarvan ik dacht deze verworven te hebben door mijn trouw aan deze winkel. Nu ben ik gepensioneerd en heb dus minder behoefte aan luxe kleding etc. Dus een ietwat lager bestedingspatroon. Dat wordt meteen afgestraft. Tot mijn verbijstering werd mij plotsklaps medegedeeld dat ik gedegradeerd werd tot Silver Member. Nu zegt die rangorde me niet zo veel naar het voelt als een schoffering! Trouw is voor de Bijenkorf kennelijk niets waard. Zo ga je niet met goede klanten om!
En het consumentenprobleem is...?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dat wordt in het vervolg ,primark , aldi, leen bakker , bristol , enz . En weer een 65 + die loopt te klagen . Wees eens tevreden met wat je hebt en krijgt , Zijn hele volksstammen die het met veel minder moeten doen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door scontra »

Willeke207 schreef:Zijn meer mensen arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf? Ik in ieder geval wel! Nu ben ik gepensioneerd en heb dus minder behoefte aan luxe kleding etc. Dus een ietwat lager bestedingspatroon. Dat wordt meteen afgestraft. Tot mijn verbijstering werd mij plotsklaps medegedeeld dat ik gedegradeerd werd tot Silver Member. Nu zegt die rangorde me niet zo veel naar het voelt als een schoffering! Trouw is voor de Bijenkorf kennelijk niets waard. Zo ga je niet met goede klanten om!
Hoezo, een arrogante behandeling ondergaan bij de "elitaire" Bijenkorf ?
Blijkbaar heeft u zich zelf altijd "elitair" genoeg gevonden om bij een "elitaire" winkel uw veel te duur betaalde inkopen te doen.
Wie een stapje op de "elitaire" ladder terug moet doen wordt heel arrogant en "elitair" en zonder enig mededogen een treetje naar beneden geplaatst en wel op de trede waar hij/zij volgens zijn/haar bestedingspatroon bij deze "elitaire" winkel thuishoort.

Maar gelukkig voor u, zegt deze rangorde u helemaal niets , vindt u de Bijenkorf ook helemaal niet schofterig en "elitair" en blijft u gewoon een iets minder goede klant bij de winkel voor uw luxe kleding, want u weet net als ieder ander dat "Koning Klant" al jaren geleden van de troon is gestoten.
Maar u bent een schoffering rijker en een illusie armer, heeft uw "gal" even gespuid en nu maar weer vooruitkijken naar de 'voorjaarsuitverkoop', maar dan wel met uw nieuwe bonuspasje. :oops:

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door Icasheb »

Willeke207 schreef:Zijn meer mensen arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf? Ik in ieder geval wel! Ruim 40 jaar was ik een trouwe klant met inmiddels een Diamond Member Bijcard, waarvan ik dacht deze verworven te hebben door mijn trouw aan deze winkel. Nu ben ik gepensioneerd en heb dus minder behoefte aan luxe kleding etc. Dus een ietwat lager bestedingspatroon. Dat wordt meteen afgestraft. Tot mijn verbijstering werd mij plotsklaps medegedeeld dat ik gedegradeerd werd tot Silver Member. Nu zegt die rangorde me niet zo veel naar het voelt als een schoffering! Trouw is voor de Bijenkorf kennelijk niets waard. Zo ga je niet met goede klanten om!
Logisch toch. Waarom zou u dezelfde rechten behouden als iemand die meer uitgeeft en daardoor diamond member is? Geef je minder uit, dan word je een rang lager gezet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door moederslink »

Willeke207 schreef:Zijn meer mensen arrogant behandeld door de elitaire Bijenkorf? Ik in ieder geval wel! Ruim 40 jaar was ik een trouwe klant met inmiddels een Diamond Member Bijcard, waarvan ik dacht deze verworven te hebben door mijn trouw aan deze winkel. Nu ben ik gepensioneerd en heb dus minder behoefte aan luxe kleding etc. Dus een ietwat lager bestedingspatroon. Dat wordt meteen afgestraft. Tot mijn verbijstering werd mij plotsklaps medegedeeld dat ik gedegradeerd werd tot Silver Member. Nu zegt die rangorde me niet zo veel naar het voelt als een schoffering! Trouw is voor de Bijenkorf kennelijk niets waard. Zo ga je niet met goede klanten om!
U was toch zelf ook jarenlang klant bij de Bijenkorf ? En nu zijn ze plotseling elitair omdat u een rangetje lager bent gedegradeerd ?
Ach..u kunt daar niet meer voor minimaal € 2500 per jaar uitgeven en bent geen diamant klant maar slechts een zilver klant :cry:
Gelukkig zegt de rangorde u niet zoveel, dus hoeft u zich ook niet geschoffeerd te voelen, toch? :D

stofzuigertje

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het is nog erger.....

Voor mijn dagelijkse bezoeken kan ik met deze kaart indien ik die zou hebben....
Niet terecht bij mijn favoriete winkels als Zeeman, Wibra, Primark, Action, Aldi & Lidl....! :mrgreen:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door kweenie »

Trouw is de Bijenkorf juist wel veel waard. Daarom belonen ze alleen echt trouwe klanten. En dus niet klanten die niet meer zo trouw zijn.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door renewouters »

Het is inderdaad vreselijk dat je geen Diamand Member meer bent. Wat moeten je vrinden daar wel niet van vinden? Je kunt je nu echt niet meer vertonen op de sociëteit. Ik krijg meteen visioenen van Hyacinth Bucket ....

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: Bijenkorf

Ongelezen bericht door Spacestar »

Ik krijg meteen visioenen van Hyacinth Bucket ....
Bucket moet je dan wel als "Boekee" uitspreken!

Gesloten