LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Whiteangel710
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2018 13:42

Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door Whiteangel710 »

Ik heb op 18 juni werkschoen besteld en jammer genoeg betaald, zouden binnen 3 dagen geleverd worden, na 2 weken nog geen schoenen, een mailtje gedaan, paar dagen nadien nog eens, geen antwoord, dan proberen te bellen, 1 telefoonnummer bestaat niet, bij het andere hun antwoordapparaat vol, Lijkt dan ook een nepsite
Pfff
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jul 2018 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door crazyme »

Whiteangel710 schreef:Ik heb op 18 juni werkschoen besteld en jammer genoeg betaald, zouden binnen 3 dagen geleverd worden, na 2 weken nog geen schoenen, een mailtje gedaan, paar dagen nadien nog eens, geen antwoord, dan proberen te bellen, 1 telefoonnummer bestaat niet, bij het andere hun antwoordapparaat vol, Lijkt dan ook een nepsite
Pfff
Probeer deze site eens :

https://www.demo-design.nl/index.php/contact

Zelfde woonadres.

Misschien is de eigenaar met vakantie ?
(Google eens op de buren en vraag het ze)

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door Redfloor »

Ik heb hier ook wel eens iets besteld. Toen waren ze ook op vakantie (stond in het scherm NA het bestellen). Ik heb ze toen gemaild en het geld is retour gestort.

eikenboom1
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 jul 2018 18:30

Re: Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door eikenboom1 »

Zijn verhuisd naar adres wat nu op de site staat.
ong. 2-3 weken.

damspeaker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2018 02:13

Re: Werkschoenenbaas.nl: betaald maar niet geleverd

Ongelezen bericht door damspeaker »

Zijn inderdaad verhuisd en het oude nummer werkte niet meer had hetzelfde probleem alleen alles wel op tijd geleverd, bestel hier al meer dan 2 jaar gaat altijd goed. Het nieuwe nummer en adres staat idd op de site...

Gesloten