LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Danaa
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2018 21:59

Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door Danaa »

Voor Vaderdag dit jaar had ik een ontbijtje besteld bij Beschuitje.nl. Dit zou die zondag bij mijn vader geleverd worden tussen 9.00 en 10.00. Helaas is hier niets van gekomen. Mijn vader is de gehele dag thuis geweest, maar er is niet aangebeld. Ook is hij niet gebeld op zijn mobiele telefoon (ik heb bij de bestelling zijn nummer opgegeven voor het geval er moeilijkheden waren bij de bezorging, het adres niet kunnen vinden etc.).
Uiteraard heb ik hier over gemaild naar Beschuitje.nl. Op de eerste mail kreeg ik een reactie met dat er in het systeem stond dat er wel is gepoogd het ontbijt te leveren, maar dat er niet werd open gedaan en of ik na kon gaan of de door mij opgegeven gegevens wel juist waren. Dit heb ik (nogmaals) gecontroleerd en ik heb terug gemaild dat deze klopten. Hierna nooit meer een reactie. Ik heb nog meerdere malen gemaild, gebeld (waarbij altijd gezegd wordt dat het erg druk is zonder aan te geven hoe veel wachtenden er nog voor je zijn), steeds >10 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk maar een voicemail ingesproken met de vraag of ik over deze kwestie terug gebeld kan worden.
Ik ben ten einde raad. Ik zou graag een medewerker spreken van Beschuitje.nl, maar mijn berichten lijken te worden genegeerd! HELP!
NB: bij verder onderzoek naar Beschuitje.nl lees ik op klachtenkompas.nl dat dit probleem zich vaker heeft voorgedaan! Bovendien is het telefoonnummer van Beschuitje.nl erg duur en ben ik door dit probleem ook nog eens veel belkosten kwijt.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door mahadma »

De belkosten zijn 0,15 per minuut volgens de site. Oké, 0,05 duurder als gebruikelijk. Om dat nu extra duur te noemen.......

Danaa
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2018 21:59

Re: Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door Danaa »

Dan klopt de informatie op de site ook nog eens niet, want de kosten bedragen 0,35 per minuut als je het nummer belt.....

Ridder777

Re: Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik weet niet waar i woont , maar ga eens langs..

KvK 56914288

Vestigingsnr. 000002408325

Mgr Schravenlaan 20

5973NJ Lottum

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Ridder777 schreef:Ik weet niet waar i woont , maar ga eens langs..

KvK 56914288

Vestigingsnr. 000002408325

Mgr Schravenlaan 20

5973NJ Lottum
Zoeken op tel op adres levert niets op.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet

Ongelezen bericht door stfwlk »

Kijk voor de grap eens naar de Google reviews van beschuitje.nl

"Amanda Balk" heeft 4 reviews op haar profiel: allemaal dezelfde review met 5 sterren voor verschillende vestigingen van het bedrijf.
"Angela Kramer" hetzelfde.
"Irma vanderHeijden" doet het beter met 5 reviews en zij nam de moeite om telkens een ander tekstje te verzinnen.
"Sanne Spalbeek" vond haar ontbijt zo fijn dat ze bij 3 onderafdelingen van beschuitje haar review achterliet. "Kirsten Hoogland" ook.
"Denise Verbeek", "Pieter van Beek", "Bram Boersma", etc etc.

Gesloten