LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trotec24

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Franscois
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jul 2018 15:08

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Franscois »

Abraxas schreef:Hallo allemaal,

Vorige week dinsdag heb ik een bestelling geplaatst. Geduldig gewacht, gezien alle omstandigheden. Heb ik gisteravond een factuur gekregen van invoice @ trotec.com . In de bijlage staat dat de leverdatum afgelopen zaterdag 28/07 is, maar heb nog niets ontvangen. Wel ben ik die zaterdag toevallig door een anoniem nummer gebeld, maar heb nog nooit meegemaakt dat een koerier zonder nummerherkenning belt. Daarnaast staat er in dat het door 'DHL standaard' geleverd wordt? Verder ook nog geen track en trace-code of iets in die trend ontvangen. Zijn er meer mensen die al een factuur hebben gekregen zonder de daadwerkelijke levering te ontvangen hebben? En is het zinvol om de DHL te bellen of ze mogelijk iets van mijn levering weten?
Hier hetzelfde. Ik wacht gewoon af. Het is me te warm voor opwinding. Het zal wel eens geleverd worden. Er is in iedergeval beweging.

mgwijnants
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 13:08

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door mgwijnants »

Goedemiddag allen,

Afgelopen maandag een Airco besteld, en gezien de aanhouden warmte er reeds rekening mee gehouden dat het product wel eens wat langer op zich zou kunnen laten wachten.

Gisterenavond kreeg ik via mail de rekening, en heb zojuist de Airco in ontvangst mogen nemen. Dus al met al is een wachttijd van 1 week gezien de grote navraag op dergelijke producten momenteel, niet meer dan redelijk te noemen.

Dus heb wat geduld, komt allemaal in orde :wink:

Fransvan
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2018 13:50

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Fransvan »

Lieve mensen, ook ik had een airco besteld. Ook ik had al betaald wat niet in mijn account stond. Ook ik heb zonder resultaat gebeld en gemaild. Echter vanochtend wel de airco ontvangen. Door verhuizing en teveel aanvragen konden ze het bolwerken. Nog even geduld. Bij mij duurde het week voordat hij kwam. Wacht alleen nog op een raamafdichting. Misschien morgen.

Fransvan
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2018 13:50

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Fransvan »

Heb na een week de bestelling ontvangen. Door verhuizing en drukte achterstanden. Het moet goedkomen.

moniekoolders
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 18:26

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door moniekoolders »

Ook ik heb vorige wk zondag een bestelling voor een airco geplaatst en ben benieuwd hoe de zaken ervoor staan. Door de erg uiteenlopende reacties weet ik niet meer waar ik aan toe ben. Afwachten of toch actie ondernemen.
Wie heeft een adres of tel nr?

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Erthanax »

Neemt u even de tijd het gehele topic door te lezen. Dan weet u dat u het beste gewoon rustig kunt wachten tot uw airco wordt afgeleverd.

Shirley 48
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:11

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Shirley 48 »

Allen & Trotec.nl
Heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst, vannacht naar ik vermoed een automatisch gegenereerde invoice mogen ontvangen met de afleverdatum 30.07.18......dat was maandag.. NIETS gezien of gehoord> hoe weet ik of 1 van mijn buren de airco heeft ontvangen warik voor betaald heb ? of dat de airco nog komen moet ? UPS zou het leveren af fabriek dus lijkt me stug ook dat ie maandag afgeleverd is. Iig is het zeer verwarrend en snap ik de toestand(CHAOS) in NL rond de bestellingen van airco's die nu her en der vandaan getrokken moeten worden. Maar alom veel verwarring om bestellingen die merendeel zeker niet goedkoop zijn en dus om een paar 100 euro gaat... Je kan geen enkel contact maken, wat iedereen ook leest hier... zijn alle nummers onbereikbaar en zullen denk ik ook de komende wkn onbereikbaar zijn aangezien het voorlopig niet koeler wordt in NL :)

Rik0808
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2018 09:52

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Rik0808 »

Dames en heren, doe jezelf een plezier en lees eerst even de rest van de berichten i.p.v. telkens hetzelfde klaagbericht te plaatsen. Zoals door Trotec zelf vermeld zijn zij een week te vroeg afgesloten door hun provider. Hierdoor loopt de hele automatisering achter het bestelproces in de soep. Alles moet dus handmatig gebeuren. Wat heb je liever? Je airco geleverd voor oktober of een antwoord op je mailtje waar alleen maar in staat wat je inmiddels al weet als je bovenstaande berichten hebt gelezen?
Ik heb afgelopen donderdag besteld. Geen orderbevestiging ontvangen en verder ook niets gehoord. Maar sinds een half uur staat hier de mobiele airco tevreden te brommen in de woonkamer. Niet zo klagen dus en gewoon even geduld hebben. En nogmaals, aangifte doen gaat je geen steek verder helpen aangezien je juridisch ook nog eens geen poot hebt om op te staan.

@moderators van radar; kan dit topic niet verwijderd worden binnenkort? Dit soort onterechte klachten en verwijten van oplichting kunnen funest zijn voor een bedrijf. Zeker aangezien het bedrijf in kwestie alles op alles stelt om de klant tevreden te houden door zo snel als mogelijk te leveren.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door hänschen klein »

OPTIE, dat er een bericht (zoals dit bericht) op deze topic onderaan blijft staan om steeds als eerste gelezen te kunnen worden?


FORUMKUNDE:

Meestal is het nuttig en ook zinvol ...

om een topic eerst helemáál te lezen alvorens een eigen reactie eraan toe te voegen:

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team

NB. Natuurlijk is dit bedrijf een voorbeeld van een slechte klachtenoplosser door de communicatie niet (tijdelijk) in handen te geven van een professioneel communicatie-bedrijf. Misschien ook vaker/tijdig op de weersvoorspellingen gaan letten :mrgreen:
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 01 aug 2018 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Honingbij
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2018 13:01

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Honingbij »

Nou nee... dit topic hoeft dus niet verwijderd te worden. En er zijn terechte klachten (al vind ik het wat ver gaan om aangifte te gaan doen).

Ja, ze hebben hier uitleg gegeven over de situatie, en het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden. En ik had er vorige week ook echt alle begrip voor. MAAR!

Als je als bedrijf ziet dat mensen bezorgd zijn, dat er teveel mails en telefoontjes binnenkomen, dat je imago schade oploopt.. dan dóe je er toch wat mee?! Bel een uitzendbureau en zet wat meer mensen in het magazijn en achter de pc en aan de telefoon. Ik ben nu de hele ochtend al aan het bellen voor een track&trace code en om te checken of het wel goed is gegaan want na 8 dagen maak ik me zorgen. Zeker als anderen die op een latere datum hebben besteld hun product al wél hebben gekregen.

En iedere keer krijg ik weer dat rotbandje "het is niet mogelijk u in de wacht te zetten, probeer het later nog eens". Hoezo kan dat niet? Kan je op zo'n moment als dit niet bedenken dat het misschien handig is om wél mensen in de wacht te kunnen zetten?

Nee dan gaan we op Facebook een 'grappig' plaatje posten dat we begrip moeten hebben. Na 8 dagen en een falende klantenservice is mijn geduld toch echt wel op. Wel de tijd hebben om mensen te verwijzen naar een telefoonnummer die constant bezet is, of een mail adres die bomvol zit, maar niet even via facebook messenger klanten helpen om een track&trace code door te geven.

Onterechte klachten zijn dit abslouut niet. Aangifte doen van oplichting slaat nergens op, maar ze mogen wel wat harder nadenken over hoe je met je klanten moet omgaan.

WarmeIjsbeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2018 14:36

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door WarmeIjsbeer »

Trotec24.nl is back online. You can inloggen and see your orders (In behandeling natuurlijk ) :mrgreen:

23rd Juli : PAC 2010 S + AirLock 100 (€228.10. Status : direct leverbaar

Vandaag: €414 Status: direct leverbaar :lol: :lol:

Sweety_Zanetti
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2018 01:51

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Sweety_Zanetti »

Jullie hebben geluk.. Ik geraak niet binnen bij trotec24.be....
Heb zeker 30x gebeld ivm mijn bestelling en die dateert van 25/07. Ik word er een beetje dépri van.. Kan moeilijk ademhalen en etc..
Ik hoop dat mijn bestelling vlug komt..

Shirley 48
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:11

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Shirley 48 »

Nou allemaal! En vooral Trotec,
Thuis aangekomen ... Heeft vandaag DPD de airco afgeleverd ! Reuze blij en eigenlijk ondanks alles niet echt veel vertraging behalve dat de communicatie enig argwaan in de hand hielp. Reden van mijn reactie op dit forum is voor andere een mooi referentie kader dat men dus gerust kan afwachten ondanks alle problemen die er nu qua communicatie zijn. Te meer omdat waarschijnlijk ik geluk heb met het moment van bestellen. En moet de mede reaguurder :) begrip tonen voor sommige klanten die in paniek raakte want je koopt geen pakkie boter. En vaak klagen mensen op dit forum en vermelden verder niets meer erna als het toch nog met een sisser is afgelopen. Dus bij deze mijn reactie met goede afloop !

Best mensen van Trotec, desondanks mijn hartelijke dank voor het keurig bezorgen van mijn bestelling en heb ik inmiddels nog een bestelling geplaatst als dank ook en vertrouwen nu. Niets mis verder met jullie want wie had ooit kunnen bedenken dat heel NL jullie hele voorraad weg zou bestellen ! Alle begrip voor de chaos :) en het gaat jullie duidelijk nu weer goed af !

Bossie21
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2018 14:16

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Bossie21 »

Hallo Trotec24,

Hoe ver is mijn bestelling?
Bestelling nummer; 59907

Kan nergens mijn bestelling terug vinden.

liesbad
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2018 21:10

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door liesbad »

Ook hier is de airco aangekomen, na 1 week en 1 dag. Ook ik was begin vorige week ongerust geworden vanwege mededelingen op internet (dit forum), nadat mijn bestelling op 'betaling niet ontvangen' bleef staan en er na 24 uur geen airco was geleverd en onbekendheid van trotec bij het gevoerde waarborg keurmerk. Heb dus nav. de latere berichten op het forum rustig afgewacht, Ook bleek bij naspeuring dat de site van dit bedrijf al sinds 2010 bestaat, dus geen snelle jongens die even een slaatje uit de warmte slaan.

Inmiddels dus een prachtige, degelijke duitse airco ontvangen.
Het helpt misschien om de volgorde van de berichten op dit forum om te draaien, de meest recente eerst, zodat je snel kunt lezen dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt.

JJ67
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2018 22:02

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door JJ67 »

Vandaag een supergoede airco ontvangen van Trotec! Communicatie was inderdaad nul, dus dat maakte het wel "spannend". Bericht op Facebook stelde ons wel gerust, gewoon afwachten. Ook vanuit DPD niks gehoord, gelukkig net thuis toen bezorger kwam. Jammer voor Trotec, al die negatieve berichten op dit forum. Medewerkers hebben keihard gewerkt om de bestellingen weg te werken. Stelletje verwende consumenten zijn we eigenlijk. Als het niet meteen goed gaat, dreigen met aangifte en politie. Wees blij dat er tenminste nog één bedrijf een airco kon leveren!

Ine Rikkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2018 13:31

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Ine Rikkers »

Ik had vorige week woensdag besteld en heb gisteren en vandaag in 2 etappes de door mijn bestelde ventilator en aircooler ontvangen. Zonder begeleidende brief verder, gewoon een koerier met een pakketje. Ze zijn de achterstand aan het inlopen, geen schoolvoorbeeld van handige communicatie, maar ook geen oplichters. Murphy's law, alles dat mis kon gaan, ging mis zo lijkt het.

JasonDruiper
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2018 22:51

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door JasonDruiper »

Mijn bestelling komt van vorige week dinsdag... Nog altijd niet ontvangen... Ik lees op facebook dat er mensen zijn die van do-zo wel al hebben ontvangen...

Werken ze dan niet chronologisch? Ik hoop dat de bestellingen van 23-24 juli snel worden verzonden... ;S

Ik wil hun niet bellen of mailen want het is wss veel te druk.

Maar ik hoop dat ze chronologisch werken?

@Shirley, wanneer heb jij uw bestelling gedaan?

Franscois
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jul 2018 15:08

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Franscois »

Vandaag mijn bestelde aircooler ontvangen. Ik had de 24ste besteld. En op 30-7 een mail ontvangen. Volgens de mail verzending door dhl. Nu bezord door dpd. Prima verder. Lekker koel.

Ton60
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2018 19:42

Re: Trotec24

Ongelezen bericht door Ton60 »

Na een week lang totaal iets vernomen te hebben uiteindelijk contact gehad. Toegezegd wordt dat eind deze week wordt geleverd. Het enige dat ik daarna itot nu toe heb ontvangen is een factuur die al was voldaan. Nog geen track en trace code, maar dat zegt bij dit bedrijf ook niets. Als je die wel krijgt wordt er namelijk ook niets geleverd, in ieder geval door de Duitse moeder van dit bedrijf.
Slechte service. Wanneer ze het op de boeg gooien van een verhuizing, dan hadden ze die maar beter moeten voorbereiden. Nu hebben ze boze klanten en de naam Trotec zal nog lang blijven hangen in negatieve zin.

Gesloten