LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rwklacht
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:02

Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door rwklacht »

Ik heb inmiddels ruim 6 maanden geleden mijn inboedel besteld bij Öz Sefa Meubel B.V. en helaas nooit mijn inboedel mogen ontvangen. Tot op de dag vandaag heb mijn goederen nog niet ontvangen en zijn zij op geen enkele manier te bereiken, althans geven zij geen gehoor via social media, email of het telefoonnummer. Ik ben maandenlang aan het lijntje gehouden met beloftes over de levering alleen is deze tot op heden uitgebleven. Ik wil mensen waarschuwen om niet bij hun te bestellen. Het zijn allemaal mooie plaatjes en praatjes maar goederen leveren behoort niet tot hun businessmodel!


Bedrijfsgegevens
KVK 24444854Vestigingsnr. 000013711245Heer Vrankestraat 64 -66-683036LHROTTERDAM

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan bestelt u ze toch schriftelijk af en koopt ergens anders meubels.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door berndv »

Inderdaad, laatste termijn geven, koop ontbinden, geld terugvorderen.

De kreet "oplichters" roepen op klachtenkompas gaat uw probleem niet oplossen.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door rvjapio »

Als u niks heeft betaald zou ik naar een ander gaan.

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door gewicht »

rvjapio, Ik vrees met grote vreze dat ts al geheel of gedeeltelijk betaald heeft, anders zou ze dit topic waarschijnlijk niet geplaatst hebben.
Ik heb gezocht naar de "firma" maar kon de algemene voorwaarden niet te voorschijn krijgen. Wel wat ze allemaal konden leveren ! Dus of ts betaald heeft ? Ben bang van wel.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door crazyme »

rwklacht schreef:
12 mar 2019 12:05
Ik heb inmiddels ruim 6 maanden geleden mijn inboedel besteld bij Öz Sefa Meubel B.V. en helaas nooit mijn inboedel mogen ontvangen. Tot op de dag vandaag heb mijn goederen nog niet ontvangen en zijn zij op geen enkele manier te bereiken, althans geven zij geen gehoor via social media, email of het telefoonnummer. Ik ben maandenlang aan het lijntje gehouden met beloftes over de levering alleen is deze tot op heden uitgebleven. Ik wil mensen waarschuwen om niet bij hun te bestellen. Het zijn allemaal mooie plaatjes en praatjes maar goederen leveren behoort niet tot hun businessmodel!
De reviews van Google lijken mij duidelijk zat....

Uw reactie is niet echt duidelijk. U geeft aan hoe lang u wacht, dat zegt pas iets wanneer u ook aangeeft wat er contractueel is overeengekomen. Wanneer meubels moeten worden geïmporteerd is een levertijd van 6 maanden wel te verklaren.

U kunt het beste even langsgaan

Lola rico
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2020 11:46

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door Lola rico »

Hallo,

Ik vroeg me af of je inmiddels al wel je bestelling bezorgd hebt gekregen.
Er zijn zoveel mensen die de dupe zijn van dit bedrijf en ik ben daar 1 van.
Ik heb tot op heden m’n bestelling niet gehad en zijn al meerdere keren niet komen opdagen op de afgesproken leverdatum.


Ik wilde nagaan of jullie wel tot een oplossing zijn gekomen. :(

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door berndv »

bericht gemeld. topic gaat over sefa meubel en het nieuwe bericht is opeens iemand die lang moet wachten op meubels van seats en sofa's. Er zijn overeenkomsten, meubels en aan het lijntje houden, voor de rest niet.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door Moneyman »

D'r zijn ook genoeg topics die wél over S&S gaan, zou je zeggen ;)

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Sefa Meubel houdt me aan het lijntje

Ongelezen bericht door Radar »

Ja, scherp, dank voor de melding berndv! Vanmorgen heb ik die post weliswaar goedgekeurd, maar kennelijk had ik nog te weinig koffie op, want ik zat duidelijk niet op te letten.

Dit topic gooi ik op slot, ik zie dat de TS na plaatsing nooit meer op het forum is geweest. Groeten! Radar^SK

Gesloten