Pagina 2 van 2

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 02 jul 2019 19:52
door renewouters
Er niet voor willen betalen maar wel alle service krijgen past niet bij elkaar. Je kunt niet van het "gewone" personeel van zo'n zaak verwachten dat de klantgericht zijn. Uiteraard zijn sommige dat wel, en dat is dan meegenomen. Maar het personeel wordt er niet op getraind zoals bij goede winkels (die dan duurder zijn, want trainingen zijn niet gratis).

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 03 jul 2019 11:36
door huzky
Ik kan me wel voorstellen dat Action hier niets mee kan doen. Zou inderdaad tijdens transport (zelfs al van winkel naar auto) kunnen zijn gebeurd. Zelf kijk ik inderdaad altijd voordat ik zoiets meeneem, want eenmaal de winkel verlaten, kan er vaak weinig meer aan worden gedaan. Verder vind ik in dit geval ook wel belangrijk hoeveel lijstjes u hebt gekocht. U schrijft voor ruim 40 euro. Zijn dat bij wijze van spreken 7 lijstjes van 5,95 per stuk, of zijn het 40 lijstjes van 0,99 per stuk? Als 3 van de 7 lijstjes kapot zijn, is het m.i. toch weer een ander verhaal dan wanneer er 3 van de 40 kapot zijn... Maar ik zou hier mijn verlies van (volgens mij) max. nog geen 18 euro maar gewoon nemen... Als u in een fotozaak lijstjes koopt, zult u héél wat duurder uit zijn, en ook daar is het maar de vraag of zoiets wordt vergoed als het niet meteen in de winkel is gezien...

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 03 jul 2019 12:09
door Bram Bonnewel
Er staat toch duidelijk in iedere ACTION dat je in de winkel zelf de fotolijsten moet controleren op breuk omdat ze daar geen garantie op geven.

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 03 jul 2019 13:43
door mh73
Ik heb het weleens gehad dat het lampje in een fotolijstje van Action met verlichting kapot was. Dat was geen probleem maar dat kun je bij aankoop ook niet zien natuurlijk.

De TS vermeldt ook niet om wat voor schade het gaat. Als het glas gebroken is, zie je dat bij aankoop wel. Maar als bijvoorbeeld het ophanghaakje stuk is, wat dan toevallig ook net onder het etiket zit, is het een ander verhaal.

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 03 jul 2019 14:44
door mahadma
Als de vraagsteller eens precies vertelde hoeveel lijstjes en welke prijs enz. ...........

Re: Action verkoopt kapot product, eerst word terugbetaling toegezegd daarna niet meer

Geplaatst: 04 jul 2019 10:10
door Aygulf
Raar en voor iedereen oncontroleerbaar verhaal. En altijd weer hetzelfde deuntje: als men zijn zin niet krijgt is de service "slecht" en de behandeling ook.