Pagina 1 van 1

Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 29 okt 2019 19:38
door nvanmaaren
Heden een broek binnengekregen.
Wat schets mijn verbazing, er zit een kluissleutel + code briefje in de zak van de broek wat aangeeft dat deze broek een eerdere eigenaar heeft gehad.
Bij beklag wordt er doodleuk gezegd stuurt u de betreffende broek maar terug en plaatst u een nieuwe bestelling. We zullen er een aantekening van maken.
Zo wordt de klacht dus afgedaan. Ik moet nu dus blijkbaar ook nog zelf in actie komen. Wat een service

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 11:48
door Moneyman
Wat had je dán verwacht?

Dat is het leuke van online shoppen: we willen allemaal graag alles terug kunnen sturen, maar we willen niet dat iemand anders het bewuste artikel al voor ons in handen heeft gehad. Dat kan natuurlijk niet.

Maar wat is het probleem? Een broek die je in de winkel koopt kan ook al door weet ik hoeveel mensen gepast zijn.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 11:52
door berndv
nvanmaaren schreef:
29 okt 2019 19:38
Heden een broek binnengekregen.
Wat schets mijn verbazing, er zit een kluissleutel + code briefje in de zak van de broek wat aangeeft dat deze broek een eerdere eigenaar heeft gehad.
Hier had wel wat betere controle op moeten zijn bij het retourboeken van de broek, maar verder, wat had u verwacht dat er met retouren gebeurt?

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 12:05
door Lady1234
Nog liever de inhoud van die kluis.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 12:46
door Erthanax
En wie staat er nu vloekend en tierend bij een kluis die hij zonder code en sleutel nooit meer openkrijgt? Met hém heb ik pas echt medelijden.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 13:25
door Aygulf
Wat bedoelt u met "wat een service!"? Broek kan terug en u krijgt een nieuwe. Wat moeten ze anders doen? In een stenen winkel kan zoiets ook gebeuren en als u dat bij thuiskomst ontdekt moet u ook in actie komen en boeltje gaan ruilen. Zulke dingen kunnen gebeuren en niet alles is 100% te voorkomen. Lijkt wel alsof men tegenwoordig bij ieder foutje "genoegdoening" verwacht. Wordt gewoon netjes opgelost klaar.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 13:37
door webshopeigenaar14
Moneyman schreef:
30 okt 2019 11:48
Wat had je dán verwacht?

Dat is het leuke van online shoppen: we willen allemaal graag alles terug kunnen sturen, maar we willen niet dat iemand anders het bewuste artikel al voor ons in handen heeft gehad. Dat kan natuurlijk niet.

Maar wat is het probleem? Een broek die je in de winkel koopt kan ook al door weet ik hoeveel mensen gepast zijn.
De spijker op zijn kop. Het kan inderdaad verwonderlijk genoemd worden hoeveel onbegrip klanten kunnen hebben bij dit soort situaties. De uitspraak ' Ik moet nu dus blijkbaar ook nog zelf in actie komen. Wat een service ' zegt genoeg.
Dit zie je ook vaker in het verkeer terug. Achter het stuur is men het middelpunt van de wereld en de medemens een obstakel dat omzeilt moet worden of in weg rijdt. Gelukkig veranderen de meesten als een blad aan de boom zodra het voertuig verlaten wordt. Webshopeigenaren trekken zich daarom ook persoonlijk niet zo veel aan van dit soort mensen. Je kunt het daarbij niet goed doen en het hoort er gewoon bij.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 14:25
door Komkommertijd
Ooit toen ze nog bestonden bij V&D een Lederen jas gekocht voor ¼ van normale prijs.

Wel vond ik thuis een portemonnee in de zak, die meer inhoud had dat jas koste.
Dit is het bewijs van gebruikt zijn, maar vele passen die en niets mis mee!

Ik heb nooit geklaagd want ik ga echt geen 8km en terug brengen voor een sukkel die zijn geld over geladen had en niets kocht.
Het bedrag in Guldens dus tijdje terug!

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 14:27
door Moneyman
Jij maakt wat mee zeg...

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 16:48
door tttlocke
'Bestel maar opnieuw, stuur de ontvangen broek maar terug, dan halen wij de sleutel eruit en sturen we de broek weer naar u'
:D

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 16:58
door NeoDutchio
nvanmaaren schreef:
29 okt 2019 19:38
Heden een broek binnengekregen.
Wat schets mijn verbazing, er zit een kluissleutel + code briefje in de zak van de broek wat aangeeft dat deze broek een eerdere eigenaar heeft gehad.
Bij beklag wordt er doodleuk gezegd stuurt u de betreffende broek maar terug en plaatst u een nieuwe bestelling. We zullen er een aantekening van maken.
Zo wordt de klacht dus afgedaan. Ik moet nu dus blijkbaar ook nog zelf in actie komen. Wat een service
Hoe zou het anders opgelost moeten worden volgens u?

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 21:05
door moederslink
nvanmaaren schreef:
29 okt 2019 19:38
(...)
Bij beklag wordt er doodleuk gezegd stuurt u de betreffende broek maar terug en plaatst u een nieuwe bestelling. We zullen er een aantekening van maken.
Zo wordt de klacht dus afgedaan. Ik moet nu dus blijkbaar ook nog zelf in actie komen. Wat een service
En tja...meer valt er niet over te zeggen....🙃
Stuur de broek gewoon retour met codebriefje en sleutel en daarvoor moet u idd even in actie komen.
Het zij zo...

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 21:11
door witte angora
Maar moest je nu alleen de broek terug sturen, of ook de sleutel en het codebriefje?

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 21:15
door witte angora
Moneyman schreef:
30 okt 2019 11:48
Een broek die je in de winkel koopt kan ook al door weet ik hoeveel mensen gepast zijn.
Loop op een drukke dag maar eens de C&A of zo binnen, en kijk eens voor de grap hoe de broeken er soms bij hangen... :oops:

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 22:00
door renewouters
Waren alle labels er al vanaf gehaald? Dat is m.i. het enige waarmee je kunt beweren dat het kledingstuk al gedragen is. Maar als dat er allemaal nog aanzit is de boel hoogsten gepast door iemand die een beetje verstrooid was.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 23:08
door mahadma
Laat ik nou nèt mijn sleutel en code van mijn kluis kwijt zijn geraakt, ik weet niet hoe..........

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 30 okt 2019 23:28
door Lady1234
mahadma schreef:
30 okt 2019 23:08
Laat ik nou nèt mijn sleutel en code van mijn kluis kwijt zijn geraakt, ik weet niet hoe..........
Maakt niet uit, het is boven water. :lol:

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 31 okt 2019 13:55
door Charlotte68
U bent al in actie gekomen door uw beklag te doen. daar is een reactie op gekomen, maar die reactie bevalt u niet. U kunt hierop een reactie geven en vertellen hoe u het graag opgelost ziet.

Re: Bestelling Zalando reeds gedragen door eerdere besteller

Geplaatst: 31 okt 2019 14:01
door SnelleJelleS
Denk dat een betere controle op zijn plaats was geweest. Verder gewoon netjes dat zij de broek terugnemen en opnieuw toesturen toch? Verbaast mij verder niets dat de broek een keer gedragen is. Schijnt dat 80% van de bestellingen bij kledingwebshops wordt geretourneerd.