Pagina 1 van 1

Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 21 nov 2019 22:16
door MelisaO
Onlangs een bank met hocker gekocht bij woonsquare amersfoort, bij levering is gelijk al gebleken dat de hocker aan de onderkant helemaal kapot is. Gelijk een servicemelding gedaan per mail met duidelijke fotos van de klacht. 14 November 2019 leverdag en tevens mail dag, 20 november 2019 werd ik er pas over gebeld. De medewerker zei me dat ze de poten niet op voorraad hebben en ik daar nog eens 8 weken op moet wachten, na 12 weken al te hebben gewacht op alles😡 Als de poten binnen zijn maken ze een afspraak dat de monteur langs komt om het ter plekke te repareren. Het is te gek voor woorden dat je ee nieuw product moet laten repareren terwijl die kapot binnen komt. Maar dat vond de mevrouw niet, de monteur zou dan gewoon komen en als het niet te maken is dan moeten we weer naar een andere oplossing zoeken ( zei ze).

Ik stelde voor dat ze eerst een monteur laat komen voor dat de poten binnen zijn om zo gelijk te kunnen kijken of het te maken is, maar dat kon niet omdat de monteur niet vaak bij ons in de beurt een route heeft. Met andere woorden klant komt op de laatste plek als het om kosten besparing gaat!

Echt een ontzettende bagger bedrijf, Seats en Sofas is een super bedrijf vergeleken bij hun!
Ik ga er zeker werk van maken en laat ze hier niet mee wegkomen. Hoop dat andere mensen zoveel mogelijk ook op socialmedia hun slechte ervaringen vermelden in de hoop dat ze eindelijk een keer leren dat service heel belangerijk is!!!!

Re: Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 22 nov 2019 09:32
door Lady1234
Maar als de poten kapot zijn, is het toch geen ramp dat die vervangen worden?

Re: Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 22 nov 2019 10:37
door Komkommertijd
Seats & Sofo is van zelfde eigenaar.....

Gewoon mag niets kosten en Woonsquare heeft in de loop der jaren een andere kwaliteit gekozen,
vroeger duur en degelijk maar nu dubieuze zooi helaas.

Re: Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 22 nov 2019 12:13
door crazyme
Nou nou, wat een frustratie.

Poten zijn stuk, worden vervangen. Wat is nu eigenlijk uw probleem ?

U wil dat ze eerst bij u langs komen om te kijken of ze wel vervangen kunnen worden ?
U bent van de werkverschaffing zeker ?

Jammer dat er iets stuk was bij levering. Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren. Daar moet u maar mee leren dealen.

Re: Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 22 nov 2019 12:49
door Cro
Dat er iets kapot kan gaan of zelfs al kan zijn bij levering klopt.
De verkoper moet dat dan echter wel oplossen binnen een redelijke termijn en zonder overlast voor de koper.

Je kan in een situatie als deze mogelijk wel afvragen of 8 weken een redelijke termijn is voor het vervangen van een paar poten als dat inderdaad de enige schade is. Ik kan namelijk daar TS aangeeft dat de hele onderkant kapot is niet direct rijmen met enkel wat schade aan de poten.

Of een termijn van 8 weken hier redelijk is twijfel ik wel enigszins aan.

Re: Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing

Geplaatst: 22 nov 2019 13:07
door moederslink
MelisaO schreef: ↑
21 nov 2019 22:16
Onlangs een bank met hocker gekocht bij woonsquare amersfoort, bij levering is gelijk al gebleken dat de hocker aan de onderkant helemaal kapot is.
(...)
Waarom de hele hocker niet gelijk retour gegeven en een nieuwe gevraagd en gehaald ?
En wat moet ik mij voorstellen bij helemaal kapot aan de onderkant :roll:
schreef:Echt een ontzettende bagger bedrijf, Seats en Sofas is een super bedrijf vergeleken bij hun!
Ik ga er zeker werk van maken en laat ze hier niet mee wegkomen. Hoop dat andere mensen zoveel mogelijk ook op socialmedia hun slechte ervaringen vermelden in de hoop dat ze eindelijk een keer leren dat service heel belangerijk is!!!!
Wat een commotie en boosheid. En waarom eindelijk ? Ik neem aan dat dit uw 1e ervaring met Woonsquare is ?