Woonsquare: hocker kapot, geen oplossing
Geplaatst: 21 nov 2019 22:16
Onlangs een bank met hocker gekocht bij woonsquare amersfoort, bij levering is gelijk al gebleken dat de hocker aan de onderkant helemaal kapot is. Gelijk een servicemelding gedaan per mail met duidelijke fotos van de klacht. 14 November 2019 leverdag en tevens mail dag, 20 november 2019 werd ik er pas over gebeld. De medewerker zei me dat ze de poten niet op voorraad hebben en ik daar nog eens 8 weken op moet wachten, na 12 weken al te hebben gewacht op alles Als de poten binnen zijn maken ze een afspraak dat de monteur langs komt om het ter plekke te repareren. Het is te gek voor woorden dat je ee nieuw product moet laten repareren terwijl die kapot binnen komt. Maar dat vond de mevrouw niet, de monteur zou dan gewoon komen en als het niet te maken is dan moeten we weer naar een andere oplossing zoeken ( zei ze).
Ik stelde voor dat ze eerst een monteur laat komen voor dat de poten binnen zijn om zo gelijk te kunnen kijken of het te maken is, maar dat kon niet omdat de monteur niet vaak bij ons in de beurt een route heeft. Met andere woorden klant komt op de laatste plek als het om kosten besparing gaat!
Echt een ontzettende bagger bedrijf, Seats en Sofas is een super bedrijf vergeleken bij hun!
Ik ga er zeker werk van maken en laat ze hier niet mee wegkomen. Hoop dat andere mensen zoveel mogelijk ook op socialmedia hun slechte ervaringen vermelden in de hoop dat ze eindelijk een keer leren dat service heel belangerijk is!!!!
Ik stelde voor dat ze eerst een monteur laat komen voor dat de poten binnen zijn om zo gelijk te kunnen kijken of het te maken is, maar dat kon niet omdat de monteur niet vaak bij ons in de beurt een route heeft. Met andere woorden klant komt op de laatste plek als het om kosten besparing gaat!
Echt een ontzettende bagger bedrijf, Seats en Sofas is een super bedrijf vergeleken bij hun!
Ik ga er zeker werk van maken en laat ze hier niet mee wegkomen. Hoop dat andere mensen zoveel mogelijk ook op socialmedia hun slechte ervaringen vermelden in de hoop dat ze eindelijk een keer leren dat service heel belangerijk is!!!!