LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Dorthenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2020 16:42

Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door Dorthenaar »

Buiten de vele andere klachten op internet over de service en klantvriendelijkheid van Zara zijn er nog specifieke klachten waar wij ook slachtoffer van zijn.

Ons verhaal in het kort:
Online een nieuwe jas gekocht, deze is op 30 december 2019 bezorgd
Op 02-01 de doos geopend en de jas gepast, er viel direct een knoop open
Diezelfde dag gelijk een retourmelding gemaakt per telefoon.
Geen probleem, we konden naar de winkel of de jas terug sturen en geld terug krijgen. Ruilen kon niet i.v.m voorraad
Toch eerst even via facebook chat vragen of het anders kon, aangezien wij slechte ervaringen hadden met de zara winkel bij ons in de buurt.
Toch werden wij naar de winkel gestuurd.
Daar aangekomen, nam de medewerker in eerste instantie de jas terug. Tot ze hoorde dat we het online hadden besteld en de jas hadden gepast.
Ze begon direct heel boos te roepen dat het absoluut niet teug kon.
Ruilen kon niet en geld terug al helemaal niet.
uiteindelijk zijn wij weg gestuurd uit de winkel met een kapotte jas.
De jas koste €100, is op dag 1 kapot maar wij hebben geen garantie.
Volgens mij mag dit niet zo maar.


Ik schrok enorm toen ik google reviews, trustpilot reviews, BNN Vara - Kassa fora en opiness Review las.
Wij zijn hier zeker niet alleen in, meerdere mensen hebben een soort gelijk probleem.

Wie kan ons helpen?

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door Nijogeth »

U kunt m altijd nog terugsturen. 14 dagen bedenktijd op online aankopen geldt nog steeds.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door moederslink »

Nu gewoon terugsturen (mét losse knoop :D ) en dan kunt u uw geld retour krijgen.
Wel nú doen want u heeft maar 14 dagen bedenktijd.
Niks telefonisch gedoe, gewoon retour sturen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door kokka »

of je laat de knoop er weer aanzetten

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je hebt recht op herstel of als dat niet kan vervanging.

Je hebt ook recht om de koop te herroepen binnen 14 dagen. Passen mag gewoon.

Envy!!!
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2020 23:11

Re: Zara levert kapotte producten, klant de dupe

Ongelezen bericht door Envy!!! »

Zelfde verhaal!! De jurk Kapot geleverd gekregen binnen kant alle druk knopen weg pailletten los iemand heeft gewoon aan getrokken met kerst ( limited edition kerst collectie en geretourneerd denk ik! ) 15 januari thuis gekregen gelijk gemeld bij de online klanten service.. ga maar naar de winkel..winkel kan laten herstellen werd mij gezegd.. Winkel zegt als wij laten maken kost u geld( ik heb kapotte jurk gekregen en ik moet betalen dus) HEERLIJK!!!!! Van kast naar de muur vervanging kon niet overal uit verkocht.. Herstel willen ze niets weten ook niets aan de prijs doen!! Heeerlijk echt!!! Ik ben dubbel gedupeerd!!!Zara wil ik boycotten!!!massaal moeten we niets meer kopen van deze winkel keten!!! Slechte service!!! Slechte bedrijfs voering door onbekwame managers( die geen kaas van hebben gegeten) chagrijnige onbeschoft personeel in de winkels!!! Online retourneren is een dramaaa je moet 4 weken wachten tot dat je retouren verwerkt zijn!!! Online klantenservice = je mag in je handje klappen als jeje zelf gehoord en geholpen voelt!!!! Waarom zou ik deze mensen mijn geld gunnen??? Ik ben zo de dief van mijn eigen portemonnee!! Geen afzet= geen omzet dames heel veel succes verder!!! Inditex moet deze problemen aanpakken SLECHT hoor zeer slecht!!!!

Gesloten