Livell

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Theotrucker

Re: Livell

Ongelezen bericht door Theotrucker » 23 mei 2020 13:26

Als er zaken bij de advertentie niet kloppen, bijvoorbeeld geen vermelding van kvk inschrijving, of adres kun je een melding via de ACM doen. Als de advertentie op Facebook staat kun je ook daar een melding doen. Maar om je eigen schade te verhalen in een civiele procedure is een lastige zaak. Meestal loont het niet hiervoor een rechtszaak op te starten.

Het is heel goed bedoeld en jij zult hier van geleerd hebben.
Maar Livell begint over twee weken als Rivell en zo gaat dat door.
Als ze door hebben hoe ze mensen kunnen plukken stoppen ze er niet meer mee.

chaan762

Ongelezen bericht door chaan762 » 23 mei 2020 13:51

Lady1234 schreef:
23 mei 2020 13:24
Maar men leest hier pas NADAT. Het “leed” al is geschied. Dus zinloos die waarschuwingen.
Dat is dus niet waar. De topic starter geeft zelf ook aan eerst gegoogled te hebben en ik zelf ook.

Bovendien snap ik de discussie niet zo ik vind het juist goed dat de topic starter dit aangeeft als er al 1 iemand niet tot koop over gaat is er al iets gewonnen. Roepen dat iemand dom is helpt niemand tenslotte :-)

chaan762

Ongelezen bericht door chaan762 » 23 mei 2020 13:58

Theotrucker schreef:
23 mei 2020 13:26
Als er zaken bij de advertentie niet kloppen, bijvoorbeeld geen vermelding van kvk inschrijving, of adres kun je een melding via de ACM doen. Als de advertentie op Facebook staat kun je ook daar een melding doen. Maar om je eigen schade te verhalen in een civiele procedure is een lastige zaak. Meestal loont het niet hiervoor een rechtszaak op te starten.

Het is heel goed bedoeld en jij zult hier van geleerd hebben.
Maar Livell begint over twee weken als Rivell en zo gaat dat door.
Als ze door hebben hoe ze mensen kunnen plukken stoppen ze er niet meer mee.
Ja exact dit is helaas waar maar hopelijk zijn mensen wel steeds meer op hun hoede als dit soort zaken meer in de media verschijnen. Zo is er bv op fb ook een groep mensen die hier inmiddels een sport van maken om deze bedrijven kenbaar te maken.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 23 mei 2020 13:59

Waar heb ik geroepen dat iemand “dom” is?

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 23 mei 2020 14:00

chaan762 schreef:
23 mei 2020 13:51
Dat is dus niet waar. De topic starter geeft zelf ook aan eerst gegoogled te hebben en ik zelf ook.
Op onderzoek uitgaan is niet hetzelfde als googlen.
En zelfs bij googlen is de vraag wat er precies gegoogled is.
chaan762 schreef:
23 mei 2020 13:58
Ja exact dit is helaas waar maar hopelijk zijn mensen wel steeds meer op hun hoede als dit soort zaken meer in de media verschijnen.
Het beste is nog altijd dat mensen hun gezonde verstand gebruiken, bij zichzelf op de rem trappen en veel vaker nee zeggen.

pierrev

Ongelezen bericht door pierrev » 23 mei 2020 14:04

gewoon op google naar het product zoeken i.p.v. naar het bedrijf en je weet binnen 2 minuten dat je het op vele plaatsen goedkoper kan vinden

Plaats reactie