Pagina 1 van 1

Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 27 nov 2020 14:44
door Anita Eggert
Er is al eerder een topic geweest over Boschbedding maar ik zou graag een nieuwe starten omdat ik veel recente klachten heb gelezen en ik zelf opgelicht ben door Boschbedding.
Mijn geval:
Op 5 november een matras besteld en via IDeal betaald. Het matras stond op voorraad op de site. Levertijd 3 tot 5 werkdagen.
Een week later contact gezocht via telefoon, niet bereikbaar. Via whats app kreeg kortaf te horen dat ze het niet wisten. De ene keer was t door Corona, dan door drukte en vervolgens is er geen contact meer. Ik kreeg argwaan en ben op zoek gegaan naar reviews. Schrok mij een hoedje, alleen maar slechte verhalen. Wel betalen maar niet leveren, of leveren van niet bestelde spullen. De algemene voorwaarden ingedoken. Die zijn nog slechter, knip en plak werk en vol fouten. Gisterochtend een mail gestuurd dat ik mijn bestelling alsnog annuleer. De herroeping van 8 dagen ging niet op omdat Boschbedding mij daar niet op heeft gewezen.
Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.
Opnieuw een mail gestuurd.
Ik heb niet het idee dat ik mijn geld terug ga krijgen. Maar ik waarschuw graag anderen: koop niets bij Boschbedding!
- ze zijn niet bereikbaar
- ze komen afspraken niet na
- de algemene voorwaarden van dit bedrijf kloppen van geen kant. ( een groot stuk gaat over gas water en electriciteitsafname, knip en plakwerk dus).

Ik hoor graag of er meer gedupeerden zijn!

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 28 nov 2020 17:57
door NeoDutchio
Dus u weet dat er heel veel klachten zijn en vraagt daarna naar nog meer? En als er zoveel klachten zijn, waarom daar dan gaan bestellen? Waarschijnlijk ook omdat u ook eerst doet en daarna pas kijkt. Zoveel waarschuwingen voor u waar u niets mee gedaan hebt u doet de volgende waarschuwing weer.

Een wijze en dure les, eerst de verkoper bekijken en daarna ergens anders een matras kopen.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 06 dec 2020 15:09
door Hawk-Eye
u heeft de koop ontbonden dan heeft u recht op geld retour, schrijf ze aan dat u binnen 15 dagen uw geld terug wil, reageren ze niet dan zet er een deurwaarder op die dit voor u kan incasseren....

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 06 dec 2020 16:11
door HansdenVB
Dus de wijze les in deze is volgende keer eerst al dat onderzoek doen (want blijkbaar kunt u dat wel) en niet achteraf pas en dan op een forum gaan klagen.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 06 dec 2020 19:26
door Moneyman
Hawk-Eye schreef:
06 dec 2020 15:09
u heeft de koop ontbonden dan heeft u recht op geld retour, schrijf ze aan dat u binnen 15 dagen uw geld terug wil, reageren ze niet dan zet er een deurwaarder op die dit voor u kan incasseren....
Dat de koop ontbonden is, blijkt niet uit dit topic. Daarmee staat de rest van je advies op losse schroeven.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 07 dec 2020 07:46
door Hawk-Eye
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 07 dec 2020 09:20
door Moneyman
Hawk-Eye schreef:
07 dec 2020 07:46
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!
Dat verzin jij erbij.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 07 dec 2020 11:09
door Teunbosseman
Moneyman schreef:
07 dec 2020 09:20
Hawk-Eye schreef:
07 dec 2020 07:46
zending geweigerd, mail gestuurd om de zending te annuleren alsnog naar een ander mail adres!
Dat verzin jij erbij.

Zending geweigerd staat toch echt in de OP. Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.

Vanmiddag kreeg ik een mail dat het e-mailadres [email protected] niet in gebruik is. Staat vanmiddag opeens dhl voor de deur met een kapot, vies en beschadigd matrasje. Ik heb de zending geweigerd.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 07 dec 2020 11:18
door berndv
Het enige dat in de OP staat is dat de zending geweigerd is, nergens staat dat ts de koop ontbonden heeft. Weigeren van de zending is niet expliciet het ontbinden van de koop.

TS heeft 1 mail gestuurd naar een niet bestaand of niet werkend mailadres.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 07 dec 2020 11:36
door Moneyman
Teunbosseman schreef:
07 dec 2020 11:09
Ander email adres kan ik inderdaad ook niet uit de OP halen.
exact dat.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 04 mar 2022 12:32
door chantalbouwman1971
Ik heb online een pocketvering matras besteld. na 1 week thuis bezorgd en een maand proef geslapen. bleek niet het juiste matras en heb het om kunnen ruilen voor een ANNA hybrid matras die wel goed ligt. Zeer tevreden met de service die ik heb gekregen.
Bedankt dirkje van boschbedding.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 08 mar 2023 15:32
door cherabomb
Ik kan bevestigen, dat het bedrijf niet te vertrouwen is; ik ben ook gedupeerd door Bosch Bedding. Online productbeschrijvingen kloppen niet, beloftes worden niet nagekomen, geld zie je ook niet meer terug. Na meer als twee maanden op het restitutiebedrag, dat ze schriftelijk hebben toegezegd, te hebben gewacht, heb ik besloten mijn ervaring online te delen. Net op Trustpilot geweest und nu hier.

Een ander bed werd bij ons geleverd, als online besteld. (Het geleverde product passte niet bij de beschrijving op de website en ook niet bij de schriftelijke beschrijving in mijn bestellingsbevestiging.) Ik nam contact op met de klantenservice, die toegaf, dat het niet klopte. We hebben besproken, dat als ik het bed behoud, zij mij 100 euro terugstorten; dat hebben ze schriftelijk toegezegd. Intussen wacht ik meer als twee maanden en heb ik vier keer schriftelijk en een keer telefonisch contact met de klantenservice opgenomen, maar die honderd euro? Niet teruggestort natuurlijk.

Blijf weg von dit bedrijf.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 12 okt 2023 20:58
door Ben08
Wie heeft ook slechte ervaringen met Bosch Bedding?

Ik heb nu al een hele tijd geleden een bed besteld en na lang wachten brachten ze een bed die ik niet had besteld. Blijkbaar mijn schuld.
Ze hebben beloofd binnen zes weken een nieuw bed te brengen helaas maanden later nog geen bed. Na contact gezocht zeiden ze het de week daarop te leveren. Helaas ging de levering niet door,omdat het volgens hun beschadigd was geraakt. Na vele malen contact te hebben opgenomen via de mail kreeg ik te horen dat ik weer geduld moet hebben. Een bed dat in februari is besteld komt na negen maanden nog niet binnen. Wie heeft vergelijkbare ervaringen

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 13 okt 2023 09:51
door BL2
Ben08 schreef:
12 okt 2023 20:58
Wie heeft ook slechte ervaringen met Bosch Bedding?

Wie heeft vergelijkbare ervaringen
Je hoeft niet ver te zoeken, ze staan boven je eigen bericht, al sinds 2020.... En nog meer schijnbaar in een eerder topic.
Maar elke klacht staat op zich, dus veel aan andermans ervaringen heb je ook niet.

Re: Opgelicht door Boschbedding

Geplaatst: 13 okt 2023 14:52
door Seinhuis
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Overleg met hun of u de aankoop kunt ontbinden www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen.

Indien u met PayPal of uw creditcard betaald hebt neem dan met hun contact op. Doe een beroep op aflevering garantie.