Pagina 1 van 1

Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 27 dec 2020 13:33
door gdehoog
:oops: heb op 11 november een Floting Ball, ( €29,95) voor mijn kleinkinderen besteld, om met Sinterklaas te geven, heb tot op heden (27 december) nog niets ontvangen, heb diverse keren gemaild naar Mionez.nl, heb 1x een mail terug gehad, met de mededeling dat het een paar dagen langer kan duren dan de beloofde 6 dagen, sinds die mail niets meer gehoord van Mionez.nl, ze adverteerde op Facebook met dit product, heb dit bij Facebook gemeld, ook niets van gehoord, kwam op trustpilot tientallen zelfde klachten tegen, heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan, voel me enorm opgelicht.

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 27 dec 2020 20:28
door NeoDutchio
Ach ja, Facebook. Dus het zal wel waar zijn. KVK op aanvraag, geen NAW gegevens, geen telefoonnummer en duidelijk benoemd dat ze een dropshipper zijn. Oftewel, u betaald de hoofdprijs aan een onbekend persoon en u krijgt straks een goedkoop pakje uit China. En tja, vanaf november is het altijd zo ontzettend druk bij de bezorgdiensten dat er enorme vertraging is.

U bent niet opgelicht en voelen dat het zo is wil niet zeggen dat het ook zo is. Wat u wel gedaan hebt is blind bestellen bij de eerste de beste website. Even afwachten tot PostNL de zaken weer bijgetrokken heeft. Ik wacht nu ook al 2 maanden op een zending die al lang en breed in Nederland is aangekomen. Beschouw de prijs ook maar als leergeld.

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 30 dec 2020 14:51
door Teigje
Inderdaad, geen bedrijfsgegevens en lange levertijd, deze staat er meestal al bij vermeld, dan weet je al dat er iets niet klopt.

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 30 dec 2020 15:24
door mahadma
Kijk eens mr visser programma's na, er is wijdt en zijd gewaarschuwd voor fake oplicht websites voor de dec maand,

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 30 dec 2020 16:55
door jos.jansen
Eerst op trustpilot kijken had dit topic voorkomen: 97% beoordelingen met 'slecht'..... dan kun je dit soort dingen toch verwachten.... tjonge jonge

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 30 dec 2020 18:13
door Bob Schurkjens
Dit is de prijs die je betaalt voor gratis Facebook. In het leven is niets gratis, zo blijkt maar weer. De eerste Trustpilot review is van na de besteldatum van topicstarter.

Logisch ook, want zodra de negatieve reviews verschijnen op internet, gaat de dropshipper vrolijk verder onder de nieuwe naam "Biowewuf", "Diarreeremmerirus" of "Rohypnolatinees"

Mensen die dit soort bestellngen plaatsen, kennen het begrip dropshipper niet. Ze begrijpen het concept niet en daarom trappen ze er in.

Wanneer je niet met iDeal betaald hebt, kun je nog proberen het geld terug te krijgen via de betaalprovider. Zeker wanneer er niet getekend hoeft te worden, heb je dan snel je geld terug. Of er nou iets geleverd is of niet.

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 31 dec 2020 01:04
door Seinhuis
Ideal kan je nooit geld terug krijgen. Bij creditcard soms wel.

Als je je koop ontbind, dan zou je je geld terug moeten krijgen (maar dat gaat niet gebeuren). Misschien kan je rechtsbijstandverzekering je helpen.

Re: Mionez webshop: opgelicht?

Geplaatst: 31 dec 2020 07:56
door sake1987
Seinhuis schreef:
31 dec 2020 01:04
Ideal kan je nooit geld terug krijgen. Bij creditcard soms wel.

Als je je koop ontbind, dan zou je je geld terug moeten krijgen (maar dat gaat niet gebeuren). Misschien kan je rechtsbijstandverzekering je helpen.
Je moet heel principieel zijn om hier een zaak van te maken , dit kost je vele malen meer dan de prijs van het product. ( en je hebt bij een dropshipper al veelvuldig betaald)
En daar rekenen dropshippers op.