Pagina 1 van 1

Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 28 feb 2021 14:43
door Plons
Telegraaf webshop waar wij meer dan 3 weken geleden een laptop gekocht hebben die niet meer oplaad dus niet meer te gebruiken en de webshop is niet thuis.
RADAR dit is iets om in te duiken
Kijk en lees de reviews maar eens op deze link https://nl.trustpilot.com/review/aanbie ... legraaf.nl
Mensen zijn er helemaal klaar mee met deze slechte service en wij ook.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 28 feb 2021 15:54
door WRaymond
Telegraaf webshop bestaat niet, zij geven bestellingen door aan Groupdeal die dat dan uitvoert.
Telegraaf of Groupdeal zijn beide even slecht.
Mails worden bijna niet beantwoord en indien geluk dan een niets zeggende mailtje terug.
Telefonisch ook niet te bereiken.
Heb de zelfde slechte ervaring als Plons.
Ben sinds 2 december 2020 al met ze bezig en nog steeds geen goede oplossing voor mijn probleem.
Tot 2 keer toe werd er een aan hun geretourneerd en incompleet artikel aan mij gezonden.
De bestelling herroepen, het tweede artikel incomplete artikel is op 19 februari 2021 opgehaald maar daarna is het angstwekkend stil.
Geen bevestiging of bericht dat het betaalde bedrag terug gestort zal worden.
Jammer genoeg niet van te voren naar reviews gekeken, had vertrouwen in de naam van Telegraaf webshop.
Na bij Klacht.nl hierover een klacht ingediend kreeg ik tot mijn verbazing binnen 24 uur een niets zeggende mail reactie van
De Telegraaf webshop.
Ja Plons u heeft gelijk, de administratie/klantenservice is bedroevend slecht en dit is dan nog zacht uitgedrukt.
Het is onbegrijpelijk dat een bedrijf als de Telegraaf zich inlaat met Groupdeal.
Enfin ik zal nog een weekje afwachten en dan maar weer via Klacht.nl proberen om kontakt met ze te krijgen.
Ben benieuwd of het u beter vergaat.
Laat Radar er maar eens induiken, misschien helpt het.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 28 feb 2021 16:47
door NeoDutchio
Plons schreef:
28 feb 2021 14:43
Telegraaf webshop waar wij meer dan 3 weken geleden een laptop gekocht hebben die niet meer oplaad dus niet meer te gebruiken en de webshop is niet thuis.
RADAR dit is iets om in te duiken
Kijk en lees de reviews maar eens op deze link https://nl.trustpilot.com/review/aanbie ... legraaf.nl
Mensen zijn er helemaal klaar mee met deze slechte service en wij ook.
Radar is een televisieprogramma, geen helpdesk. Als ze een item moeten maken over elk bedrijf waar een klacht over is, dan is er zendtijd te kort. Daarom zal je als klant zelf vooraf moeten kijken waar je gaat kopen. Dat is offline altijd al zo geweest, maar online ook.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 01 mar 2021 04:38
door Seinhuis
Je hebt 2 jaar wettelijke garantie. Ongeacht via welke website je hebt besteld. De website ziet betrouwbaar uit.

Mogelijk heb je de verkeerde gegevens. Op https://webshop.telegraaf.nl/contact staat hoe je in contact kunt komen.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 01 mar 2021 11:52
door WRaymond
Op de contact pagina staat alles wat nodig is en het ziet er prima uit.
Daar blijft het dan ook bij, e mail berichten aan Telegraaf webshop of info@Groupdeal worden sporadische beantwoord.
Bij retourzending via Dimass gaat het prima. De gemaakte afspraak wordt door Dimass perfect uitgevoerd.
Alleen een bevestiging per mail binnen 5 werkdagen dat de goederen zijn ontvangen kun je vergeten.
Terugbetaling ook binnen 5 werkdagen werkt ook niet.
Ondanks dat die contact pagina er professioneel uitziet blijkt in de praktijk de toegezegde werkwijze niet wordt gehaald.
Door drukte en Corona lukt het niet terwijl het tegenwoordig toch heel eenvoudig is om bijv. een automatisch antwoord te laten sturen.
Nee ze laten de klant in het ongewisse met als gevolg de vele slechte reviews en gefrustreerde klanten.
Een groot bedrijf als de Telegraaf/Groupdeal zou eens een goede ICT specialist op dit probleem moeten zetten.
Problemen met niet beantwoorden van e-mails ed. kunnen dan snel opgelost worden.
Mogelijkheden in deze moderne computer tijd zijn altijd voorhanden.
Daarbij opgemerkt dat het toch niet mag voorkomen dat aan hun geretourneerde en incomplete zendingen van andere klanten nu worden gestuurd aan nieuwe klanten met als gevolg dat deze nieuwe klant het artikel ook weer terug stuurt.
Tja de Telegraaf/Groupdeal heeft nog veel werk te verzetten om tot een betrouwbaar bedrijf te worden.
De reden van druk, druk, Corona enz. ontslaat ze niet om waar te maken wat op hun contact pagina staat.
Ondanks alles blijf ik hopen op een correcte afwerking van mijn probleem, hoop doet leven denk ik maar.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 01 mar 2021 14:48
door Roeti
As zovelen heb een klacht over de Telegraaf webshop. 24/1 laarzen besteld, 27/1 beschadigd ontvangen. Geen retourformulier, klantenservice telefonisch onbereikbaar, meteen e-mails gestuurd met foto, na een paar dagen bellen telefoon afgesloten tot vandaag 1 maart. Vandaag geprobeerd te bellen, weer onbereikbaar.
Wel een automatische mail ontvangen waarin de retourperiode van 14 dagen naar 30 dagen verlengd is. Die is inmiddels ook voorbij.
Wat zo frustrerend is, is dat ze ondanks de achterstand die ze hebben , nog nieuwe orders aannemen ipv eerst de klachten te behandelen. Tenslotte hoef ik alleen maar het retourformulier en het retouradres te ontvangen.

100euro weg en ik sta gewoon machteloos. Mocht iemand zich bereid voelen mij te helpen, het ordernummmer is TW593708.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 01 mar 2021 18:40
door Seinhuis
Probeer heel vroeg in de ochtend hun te bellen, en wacht 7 tot 14 dagen op antwoord van hun mail.

Als niks helpt kan je hopelijk via rechtsbijstandverzekering wat bereiken. Of anders via je creditcard maatschappij (indien betaald met creditcard), vanwege aankoop garantie (elke creditcard heeft zijn eigen voorwaardes)

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 19 mar 2021 10:29
door marcusplop
Mijn retour zending van 8 dec is op 19 maart nog steeds niet verwerkt.
Ze hebben het track and trace label opgevraagd en daarmee houdt het kennelijk op.
Waardeloos. Ook een mail aan de Telegraafwebshop levert niets op.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 20 mar 2021 20:54
door Plons
Momenteel 2 maand verder en niets geen enkele reactie op wat we gedaan hebben.
En voor al die anderen die rotte vis gebruiken,website goed lezen waar wij terecht kunnen en geen normaal antwoord hebben F #@$

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 21 mar 2021 14:22
door sake1987
Gaat het al zo slecht met de kranten, dat ze er een webshop bij nodig hebben?

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 21 mar 2021 18:57
door Jablan
Allerlei media hadden vroeger al een winkeltje, exclusief voor leden of abonnees. Dit is de digitale voortzetting ervan.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 21 mar 2021 19:13
door WRaymond
Voor iedereen die problemen heeft met de webshop Telegraaf zou een oplossing kunnen zijn om de klacht te melden bij KLACHT.NL
Heb ik ook gedaan met mijn klacht en hoe het mogelijk is weet ik niet maar binnen 24 uur kreeg ik een mail van Telegraaf webshop.
Waarschijnlijk heeft KLACHT.nl een ander mail adres van deze webshop en daar wordt dan wel op gereageerd.
Uiteindelijk is mijn klacht opgelost door terug betaling van het factuur bedrag.
Had ook nog gevraagd om een inhoudelijke reactie op mijn mails maar daar gaat de "klanten service" niet op in.
Nu de zaak financieel is afgewikkeld laat ik het daar maar bij.
Wel een waarschuwing voor nieuwe klanten, lees eerst de vele reviews en bezint voor men begint.

Re: Telegraaf - Webshop

Geplaatst: 21 mar 2021 20:25
door Petra1987
Seinhuis schreef:
01 mar 2021 18:40
Probeer heel vroeg in de ochtend hun te bellen, en wacht 7 tot 14 dagen op antwoord van hun mail.

Als niks helpt kan je hopelijk via rechtsbijstandverzekering wat bereiken. Of anders via je creditcard maatschappij (indien betaald met creditcard), vanwege aankoop garantie (elke creditcard heeft zijn eigen voorwaardes)
Dit is het beste advies, informeer in ieder geval je rechtsbijstandsverzekering.