Hunkemöller klantenservice
Geplaatst: 19 mar 2021 07:20
In de sale veel bestellingen online gedaan. Werd vaak snel verzonden en soms waren er producten niet op voorraad maar daar krijg je netjes automatisch mailtje van dat het niet geleverd wordt.
Waar gaat het mis?
1. De niet geleverde artikelen worden niet doorgegeven aan klarna (achteraf betalen) Hierdoor blijf ik met een openstaande rekening zitten.
2. Bestellingen die ik deels retour gedaan heb, worden niet alle producten van retour geboekt. Waardoor er nog artikelen op mijn klarna staan die zeker retour gegaan zijn. Een onesie moet zeker opvallen. Deze is niet retour geboekt.
3. Klantenservice is niet te bereiken. Niet per mail, telefoon nemen ze na half uur in de wacht te staan niet op. En op messenger via Facebook is het een drama.
Ik krijg zo wel problemen met de openstaande facturen bij klarna die nu niet betaald zijn. Ik vertik het om die openstaande bedragen te betakdn. Rest is voldaan maar niet wat geleverd is of wat retour is gedaan.
Waar gaat het mis?
1. De niet geleverde artikelen worden niet doorgegeven aan klarna (achteraf betalen) Hierdoor blijf ik met een openstaande rekening zitten.
2. Bestellingen die ik deels retour gedaan heb, worden niet alle producten van retour geboekt. Waardoor er nog artikelen op mijn klarna staan die zeker retour gegaan zijn. Een onesie moet zeker opvallen. Deze is niet retour geboekt.
3. Klantenservice is niet te bereiken. Niet per mail, telefoon nemen ze na half uur in de wacht te staan niet op. En op messenger via Facebook is het een drama.
Ik krijg zo wel problemen met de openstaande facturen bij klarna die nu niet betaald zijn. Ik vertik het om die openstaande bedragen te betakdn. Rest is voldaan maar niet wat geleverd is of wat retour is gedaan.