LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Lidl

Ongelezen bericht door Ad 56 »

hahaha, heel erg vermakelijk zijn jullie, dat mag ik wel!

Het lijken wel een stelletje papegaaien zo te zien, kletsen elkaar wat even na, zo krijg je ook vulling van een verhaal, heel erg goed!

Jullie snappen het niet helemaal.

Is het nu zo moeilijk.

Welke mensen mogen bij een verdenking iemand staande houden!

Een burger, nee dus!
een winkelier, nee dat is ook een burger!

Zou het iemand kunnen zijn die iets te maken kan hebben bij justitie of daar in elk geval werkzaam is, hmmm, ja dat zou heel goed kunnen.

Wie mogen u allen bekeuren, als je te hard rijd, dat zou te maken kunnen hebben met eeen ambtenaar van politie, maar die pasage heb ik reeds gehad.

Ben weer een paar deuren verder.

Zoals een rechter ooit begon met zijn studie, kan deze beginnen bij de politie, vervolgens gaat hij naar de recherche, want hij dient ervaring te krijgen met het opsporen van delicten, en zo gaat dat steeds verder.Maar dat word een aardig verhaal, dus dat doe ik even niet, want dan krijg je dat weer, de pocket, maar dat was ook al weer verkeerd gelezen, lees het verhaal maar eens goed na!

Want wat er geschreven werd, voor alle duidelijkheid, ik leek wel een pocketfiguur, en dat ik misschien op een onbewoond eilandje zat, wegens dat er bij ons geen dergelijke taferelen plaats vonden zoals in de US.
Er werd dus aan mij gevraagd, door deze persoon, heer of dame, dat weet ik even niet meer, maar dat maakt even niet uit , waar ik woonde!
Maar daar ben ik vergeten antwoord op te geven, waarvoor mijn welgemeende excuses aan deze persoon, dat doe ik nu even.
Ik woon in een lekkere rustige omgeving, zoals die er wellicht nog veel meer zijn in Nederland, genoeg delen waar heel weinig criminaliteit is hoor!
wisten jullie dat nog, nou, kijk anders een even terug!
Dus dat van het pocket figuur, dat was weer een misvatting van u!

Sorry, mijn welgemeende excuses voor het Offtopic zijn, maar ik moest even een uitleg geven aan een paar topic leden.

verder vind ik het een pluim waard, dat u allen netjes en beschaafd blijven, daar ben ik u natuurlijk zeer erkentelijk voor.

Ik stop nu weer even, want de lange verhalen storen.

Ik wacht weer gewoon even af, wat er weer gaat volgen!
Ik geef dus niet alles prijs, van hetgeen ik dus allemaal mag en weet, ik houd me dus nog op de achtergrond, het moet niet te gemakkelijk worden, zoals het nu gaat, gaat het geheel prima.

Maar weer even naar de tassen controle, u bent nu teveel bezig met mij.

Dus, werk nu maar gewoon mee als er gevraagd word, door de kassiëre van de Lidl, of zij even in uw tas mag kijken, daar gaat het eigenlijk om in dit topic!

wat een erg mooi onderwerp, en kijk eens hoe lang dit draadje al lopende is, fascinerend gewoon!

Ik wens u nog een hele fijne avond toe, en verzin nog maar eens iets wat mij erg interesseert.

met vriendelijke groet, :wink:

Ad

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lidl

Ongelezen bericht door tennis »

Ik wens u nog een hele fijne avond toe, en verzin nog maar eens iets wat mij erg interesseert.
Verkeerd geschreven: Ons interesseert! :wink:
Nog even, dan is de database van Tros vol, want je houd je ook niet aan de gedragsregels, met je verhalen:
Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lidl

Ongelezen bericht door renegade66 »

je beantwoord mijn vraag niet A56,

jij beweert dat je wetgever bent, ik wilde graag weten in welke hoedanigheid dat is.

ik zal je een beetje op weg helpen.

definitie van wetgever:
Wetgever (ook wel 'wetgever in formele zin') is een Nederlands staatsrechtelijk en politiek begrip voor de combinatie van regering (formeel: 'Kroon') en beide kamers van de Staten-Generaal, die de gezamenlijke bevoegdheid hebben wetten uit te vaardigen. Wetten kunnen enkel van kracht worden als alle drie de organen goedkeuring hebben verleend aan de wet in kwestie.

kortom ministers e.d,

gezien jouw ontwijkende en lange antwoorden zou je dat best kunnen zijn.
maar dan zou je jezelf in de vingers snijden.

kortom, je bent een grote zwetser die aandacht wil.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Lidl

Ongelezen bericht door trebelski »

renegade66 schreef:je beantwoord mijn vraag niet A56,
jij beweert dat je wetgever bent, ik wilde graag weten in welke hoedanigheid dat is.
kortom, je bent een grote zwetser die aandacht wil.
Die hoedanigheid krijg je nooit te horen en zelfs dan alleen maar onbevestigd door Ad 56. Op het internet kan je je jezelf elke bevoegdheid/identiteit geven, er is toch geen mens die dat( kan) controleren. :wink:
Ad 56 schreef..Ik ben trouwens geen winkelsurveillant, ik zit helaas veel hoger in de boom, ik mag zelfs de surveillanten en het personeel visiteren, ik ben dus geen gewone beveiliger, mijn tak van controle gaat veel verder en, mag dus ook meer, meer bevoegdheid dus.
Dat vetgedrukte (deed Ik ) geloof ik dan weer wel, was laatst met de kleinkinderen in Artis en daar zat Ad 56 hoog in de boom in het apenpaviljoen.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lidl

Ongelezen bericht door renegade66 »

:lol: :lol: :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Lidl

Ongelezen bericht door tiptoo »

trebelski schreef:



Dat vetgedrukte (deed Ik ) geloof ik dan weer wel, was laatst met de kleinkinderen in Artis en daar zat Ad 56 hoog in de boom in het apenpaviljoen.
:lol: :lol:

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Lidl

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Nat wat ik al dacht, met eigen naamkaartjes strooien, hahahaha.

dat zegt natuurlijk al meer dan voldoende met wat voor soort je te maken hebt.

Maar doe maar wat je wilt, mij beledigen kunnen jullie niet, daar zijn jullie mans genoeg voor, en mij verlagen tot jullie soort, helaas, daar doe ik ook niet aan mee.

En, als jullie hadden kunnen lezen, dan hadden jullie wel iets meer geweten.
Maar jullie kunnen ook niet lezen, dus ga die penningen die aan de school uitgegeven zijn maar terug halen, want je bent er helemaal niets mee opgeschoten, jammer maar helaas.

Ik weet natuurlijk wel hoe de vork in de steel zit, maar dat is niet moeilijk.

Maar dan moet je wel kunnen lezen!

Dus beste vrienden, tracht het gehele verhaal nog eens na te lezen, wellicht komt een van u er misschien aan uit.

Ik vertel niets meer, jullie moeten natuurlijk ook zelf er aan werken, hoe en wat.

het is helemaal niet zo erg moeilijk zelfs, maar wel zeer aandachtig lezen, dat is een vereiste!

Er was er een die het een beetje aardig aan het doen was, met een kleine flard was hij een beetje aan het lauw worden, en gezien het feit dat hij of zij er serieus mee omging.
want aan de schermnaan kan je het niet zien of het een hij of een zij is,maar dat mag ook geen verschil uitmaken.

Als er maar met respect en geen gescheld te werk gegaan word.

Maar er waren er een paar bij, nou nou, die naamkaartjes, die wijzen vaak vooral naar de persoon die ze uitdeelt, met alle respect beste vrienden!

Mar waarom willen jullie allen nu zo graag weten welke functie ik bekleed?

Terwijl het volgens mij een topic is, wat over een tassen controle gaat van de Lidl.

Dan ben ik toch van geen enkel belang in dit verhaal, ik voel met trouwens wel heel vereerd hoor, dat mag ik u allen wel vertellen.

Maar met alle respect, stelt u de TS niet teleur, deze wil heel erg graag horen wat u allen wil vertellen over de gang van zaken over die tassen controle van de Lidl.

En niet welke functie die ik alias Ad verricht, daarvan kan ik u wel verklappen dat dit een synoniem is, dat is dus niet mijn echte naam, dat verklap ik wel.

Oops!!

Ik wens u nog een hele fijne voortgang van deze avond.

Met vriendelijke groet,

Ad

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Lidl

Ongelezen bericht door tennis »

Maar met alle respect, stelt u de TS niet teleur, deze wil heel erg graag horen wat u allen wil vertellen over de gang van zaken over die tassen controle van de Lidl.
En waarom blijf je dan verhalen hier neerpennen ?
Er kan ook met weinig worden iets zinnigs gezegd worden, daarvoor hoef ik niets steeds een heel verhaal af te draaien, alsof het een slechte film is!

En niet welke functie die ik alias Ad verricht, daarvan kan ik u wel verklappen dat dit een synoniem is, dat is dus niet mijn echte naam, dat verklap ik wel.
Sorry, maar dat weten wij al, want je bent gezien:
trebelski schreef: was laatst met de kleinkinderen in Artis en daar zat Ad 56 hoog in de boom in het apenpaviljoen.
.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Lidl

Ongelezen bericht door tiptoo »

Ad 56 schreef:
dat zegt natuurlijk al meer dan voldoende met wat voor soort je te maken hebt.

Maar doe maar wat je wilt, mij beledigen kunnen jullie niet, daar zijn jullie mans genoeg voor, en mij verlagen tot jullie soort, helaas, daar doe ik ook niet aan mee


Ad



wat doe je dan hier als je ons Soort niet wilt???? :mrgreen:

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Lidl

Ongelezen bericht door JtC »

Ad, je zegt wat je niet bent, maar je zegt ook niet wat je wel bent. Wat mij betreft ben je wel een winkelsurveillant, en zit je helemaal niet veel hoger in de boom. Misschien wel lager: misschien ben je de zaklampdrager van de surveillant of bekleed je de functie van deurknopkabouter in de auto van een beveiliger. Niet praten over " mans genoeg zijn", als je zelf niet durft aan te geven wat je dan wel bent, los van mooie-verhaaltjes-verteller.

MAXIEM

Re: Lidl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Wat heeft het voor zin om eindeloos te bakkeleien met en over iemand die alles niet meer op een rijtje heeft staan?

Maxiem.

jellievrolijk
Berichten: 83
Lid geworden op: 26 sep 2007 14:44

Re: Lidl

Ongelezen bericht door jellievrolijk »

Zo dom die tassencontrole. Wijst dieven er alleen maar op dat je de spullen onder de jas moet stoppen. Alsof mensen die iets willen jatten daarvoor een tas mee nemen. Valt het tenminste lekker op.

Gesloten