LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Doortje21
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2008 16:01

Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door Doortje21 »

Afgelopen jaar heb ik een stuk of 8 digitale fotoboeken gemaakt via de Kruidvat-fotoservice. Ging tot nu toe prima.
Vanmorgen haalde ik twee fotoboeken in het plaatselijke filiaal op, die bij thuiskomst beide onacceptabele schoonheidsfouten bleken te bevatten, terwijl de ingeleverde foto's uitstekend van kwaliteit waren.
Wij zijn, na telefonisch overleg met de fotoservice, met de fotoboeken teruggegaan naar de winkel (samen kostten ze bijna € 80,=) en hebben daar de klachten gemeld. Men wilde de boeken wel terugsturen naar de centrale voor onderzoek en vervanging, maar men weigerde ons een ontvangstbewijs voor de weer ingeleverde boeken te geven. Evenmin wilde men ons de gemaakte kosten terugbetalen.
Wij moesten het maar doen met de mededeling dat "het altijd goedkomt". Over een paar weken moesten we maar eens komen informeren, want of we een email zouden krijgen als de verbeterde fotoboeken klaar waren wist men niet.
Daar zijn wij uiteraard niet mee accoord gegaan. Als je in een winkel een betaald product vanwege een klacht weer inlevert, dan is het toch normaal dat je tenminste een ontvangstbewijs van de winkelier krijgt??. Dat kregen we niet en we hebben de fotoboeken dus teleurgesteld weer mee naar huis genomen en daarna een klachtenemail naar de fotoservice van Kruidvat gestuurd.
Wij gaan voortaan lekker naar een andere aanbieder, b.v. naar Bol.com, waar ze exact dezelfde software voor fotoboeken gebruiken als bij het Kruidvat. Ik heb zelfs al een met de Kruidvatsoftware gemaakt fotoboek via de Bol.com-software geopend, besteld en vanochtend keurig netjes met de post thuis ontvangen.
Heeft iemand van jullie ook slechte of juist goede ervaringen met de klachtenafhandeling van de Kruidvat fotoservice?

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door RTD-Z »

ja balen is dat dan he , maar probeert u een de AH fotoservice (even software van ah.nl halen) werkt super. En ja voor ik weer commentaar krijg hier ik werk bij AH maar ikzelf gebruikt dit ook vorig jaar mooi groot boek gemaakt van mijn Cruise heel mooi..

Makkelijk in gebruik dus probeert u eens de software kost niets dus..

mitzie1988
Berichten: 44
Lid geworden op: 26 feb 2009 23:14

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Of probeer het eens via Myphotofun.com. Ik heb daar 2 jaar geleden fotoboeken besteld, alleen ontbraken er gewoon 2 pagina's uit 1 boek. Ik heb toen via de mail contact met ze gehad, ik moet het boek retour sturen en vervolgens kreeg ik binnen 1 week, een nieuw (goed) boek terug.
Voor de rest krijg ik altijd wel goede boeken :)

Bert Paardeslager
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 okt 2009 14:46

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door Bert Paardeslager »

Haha de AH fotoservice is dezelfde als die van het Kruidvat. Ook Mediamarkt, Saturn, Expert, en vele andere winkels maken gebruik van de gepersonaliseerde site van CeWe in Duitsland

semeins
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2009 16:18

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door semeins »

Je kunt het ook via de fotovakhandel doen, krijg je een goede service en een aantal kunnen dit al in een dag

Bert Paardeslager
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 okt 2009 14:46

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door Bert Paardeslager »

Dat lijkt mij ook het beste.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door RTD-Z »

daar gaat het niet om paardekop het gaat over kruidvat die geen bewijs geeft en raar reageert .

CeWe lost het altijd prima op iig bij ons.

Bert Paardeslager
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 okt 2009 14:46

Re: Slechte servive Kruidvat fotoboeken

Ongelezen bericht door Bert Paardeslager »

Dan lees je toch niet goed rtl-z. Er wordt geschreven:

Wij gaan voortaan lekker naar een andere aanbieder, b.v. naar Bol.com, waar ze exact dezelfde software voor fotoboeken gebruiken als bij het Kruidvat. Ik heb zelfs al een met de Kruidvatsoftware gemaakt fotoboek via de Bol.com-software geopend, besteld en vanochtend keurig netjes met de post thuis ontvangen.

Wat de klachtenafhandeling ook is, het fotoboek komt gewoon bij Cewe vandaan. Dus ook bij Bol kan men dezelfde fout ontdekken, net zoals bij al die andere winkels die dezelfde fotocentrale hebben. Ik ben het met je eens dat het kruidvat dit niet goed heeft opgelost, maar het probleem, wat zich bij Cewe heeft voorgedaan, is dus niet de schuld van het kruidvat en kon net zogoed bij de mediamarkt of bij bol gebeuren. Maar goed ik geloof dat we het wel eens zijn.

Gesloten