LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pluim voor slaapkenner van gelderen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
superklaver

pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door superklaver »

Een aantal weken geleden ging ik op zoek naar een goed hoofdkussen en kwam terecht bij slaapkenner van gelderen in tiel. Ik heb 3 keer een kussen thuis geprobeerd voordat ik de keuze had gemaakt. Nadat ik eenmaal de keuze had gemaakt bleek dat het betreffende kussen niet op voorraad was. Maar het kon besteld worden of ik kon een korting krijgen op het showmodel. ik heb gekozen om het te bestellen. dit zou ongeveer een week duren. Helaas werd ik later gebeld dat er leveringsproblemen waren. Dit kan helaas gebeuren. Werk zelf ook in een winkel. en daar hebben we helaas ook wel eens leveringsproblemen. Vandaag werd ik dan gebeld dat het kussen er was. Dus ging ik vandaag het kussen ophalen. Op dat moment was het wel flink aan het regenen. en aangezien ik op de fiets was werd mij aangeboden om het kussen na werktijd langs te brengen. Net het kussen thuis ontvangen. Ik vind dit een hele goede service. en daarom een dikke pluim voor slaapkenner van gelderen in tiel.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Ik lig gestrekt onder de tafel :lol:
Hij is geweldig :wink:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door snepke »

helpendhandje schreef:Ik lig gestrekt onder de tafel :lol:
Hij is geweldig :wink:
Wie de tafel of het kussen?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door tennis »

@superklaver

Heel mooi berichtje.
Ik hoop, dat jou bedrijf de warme douche krijgt, dan zien wij tenminste jou ook eens op de TV. :wink:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door seconds-out »

superklaver schreef:Een aantal weken geleden ging ik op zoek naar een goed hoofdkussen en kwam terecht bij slaapkenner van gelderen in tiel. Ik heb 3 keer een kussen thuis geprobeerd voordat ik de keuze had gemaakt. Nadat ik eenmaal de keuze had gemaakt bleek dat het betreffende kussen niet op voorraad was. Maar het kon besteld worden of ik kon een korting krijgen op het showmodel. ik heb gekozen om het te bestellen. dit zou ongeveer een week duren. Helaas werd ik later gebeld dat er leveringsproblemen waren. Dit kan helaas gebeuren. Werk zelf ook in een winkel. en daar hebben we helaas ook wel eens leveringsproblemen. Vandaag werd ik dan gebeld dat het kussen er was. Dus ging ik vandaag het kussen ophalen. Op dat moment was het wel flink aan het regenen. en aangezien ik op de fiets was werd mij aangeboden om het kussen na werktijd langs te brengen. Net het kussen thuis ontvangen. Ik vind dit een hele goede service. en daarom een dikke pluim voor slaapkenner van gelderen in tiel.
Krijg het idee dat "het kussen" een zeer duur delicaat kunstvoorwerp betreft. :D
FF een plastic zak om "het kussen" en dan onder de snelbinders van de fiets is dan ook geen optie... :roll:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door S. »

En wanneer er dan toch een gaatje in de komozak zit transformeert het kussen in....... 'Sponge Bob'. :P

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door snepke »

S. schreef:En wanneer er dan toch een gaatje in de komozak zit transformeert het kussen in....... 'Sponge Bob'. :P
Getverr wordt heel je bed nat ,bikini dan maar aan,luchtbed erbij,dan blijf je wel drijven

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: pluim voor slaapkenner van gelderen

Ongelezen bericht door S. »

Zo is't maar net. Laat Sponge kereltje maar op de bodem van de zee blijven... :wink:

Gesloten