LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] c1000 week of weekend aanbieding

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Hebben jullie ook de flitsende folder Donderdag in de brievenbus gehad over de weekendaanbieding, geldig op Vrijdag en Zaterdag 4 en 5 maart, C1000 hamburgers 5 stuks 2, 50 en 5 kilo aardappels 1,99, Max 4 per klant

Op is op en alleen geldig op 4 en 5 maart Om half elf Vrijdag 'smorgens geen hamburger van de actie meer te bekennen.
Wat een Megahamburger Actie!
Klasse C1000!
O, en wij hebben geen boodschappen extra mee genomen, omdat we daar "toch al liepen".
Laatst gewijzigd door GloriusWorld op 12 apr 2011 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door tiptoo »

jawel hoor hier heb ik de aardappels gekocht en de hamburgers waren er ook nog.

ik ben dik tevreden over C1000 :D

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik was rond 17.30 uur in de C1000 en er werd me toch een pallet aardappels in de winkel gezet!
De hamburgers vielen me niet op (zocht ik ook niet naar) maar die aardappels werden net bijgevuld, vandaar dat het me opviel.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door tennis »

Om half elf Vrijdag 'smorgens geen hamburger van de actie meer te bekennen.
Heb je niet gevraagd, of er nog welke zijn.
Soms is het een kwestie van bijvullen!

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Ja, we hadden gevraagd waar de hamburgersactie lagen in de vlees vitrine, als reactie kwam, we weten dat we rond de duizend klanten krijgen hiervoor, en bestellen er dan tegen de 300 pakjes. Reken maar uit, je mag er 4 per klant, dus stel dat er 75 klanten zijn, die er vier pakjes mee nemen dan heb je de boel snel uitverkocht.
De aardappels hebben wij wel.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door tennis »

De actie is ook nog vandaag, dus opnieuw proberen.

Met de duizend klanten bedoeld het bedrijf, dat er dan misschien 300 klanten de aanbieding nemen, want niet alle klanten kopen dan hamburgers.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennis schreef: want niet alle klanten kopen dan hamburgers.

klopt ik heb alleen de aardappels gekocht :D

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door mihoen »

ook ik ging alleen voor de aardappels. halverwege de dag stonden er 2 zo goed als volle wagens.

winkels kunnen het met actieproducten nooit goed doen. de ene keer kopen ze een berg in en blijft het liggen, de andere keer zijn ze voorzichtig met inkopen en is het zo op.

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door Gemma33 »

Er zijn al hele discussies gevoerd over de acties van de C1000.
De C1000 staat bekend om de 'lege schappen' als het gaat om haar acties.
(100 voor één euro, 2e voor de halve prijs, enz)
Anders gezegd de acties deugen niet of er is sprake van wanbeleid als het gaat om planning en distributie.
Wat dat betreft gaat het hier bij de AH er beter aan toe, maar die heeft veel producten die al gauw tegen de uiterste verkoopdatum aanzitten.
En dat is weer niet handig wanneer je voor je oudjes 1 keer per week
boodschappen doet...
Zo is er altijd wel wat :wink: en vandaag hebben we mooi weer!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door manondoris »

Gemma33 schreef:Er zijn al hele discussies gevoerd over de acties van de C1000.
De C1000 staat bekend om de 'lege schappen' als het gaat om haar acties.
(100 voor één euro, 2e voor de halve prijs, enz)
Anders gezegd de acties deugen niet of er is sprake van wanbeleid als het gaat om planning en distributie.
Wat dat betreft gaat het hier bij de AH er beter aan toe, maar die heeft veel producten die al gauw tegen de uiterste verkoopdatum aanzitten.
En dat is weer niet handig wanneer je voor je oudjes 1 keer per week
boodschappen doet...
Zo is er altijd wel wat :wink: en vandaag hebben we mooi weer!
ik heb laatst bij onze c1000 een winkel bediende 3 bakjes zaziki uit het koelschap laten halen, eerder heb ik ze al eens gewezen op beschimmelde kaas. zo zonde ,ze kunnen inderdaad een voorbeeld nemen aan a.h die plakken er ruim een dag van te voren al een 35% sticker op. nu konden ze bij c1000 alles weggooien. en ik loop inderdaad ook vaak tegen legen schappen aan ,als je wilt profiteren van de aanbiedingen moet je om 9 uur s,morgens al in de winkel staan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef: en ik loop inderdaad ook vaak tegen legen schappen aan ,als je wilt profiteren van de aanbiedingen moet je om 9 uur s,morgens al in de winkel staan.

Ik heb geen vaste tijd, net wat mij uitkomt met mijn werk , maar kom nooit voor lege schappen :D

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door Gemma33 »

...als je wilt profiteren van de aanbiedingen moet je om 9 uur s,morgens al in de winkel staan
Ja, anders lege schappen. Maar laten we wel zijn, de aanbiedingen zijn de lokkertjes. Wanneer je binnen bent, en het is er niet, koop je toch meestal wat anders ....
Ik heb geen vaste tijd, net wat mij uitkomt met mijn werk , maar kom nooit voor lege schappen
Dan bof je of het zegt wat over de (plaatselijke) distributie vanuit het centrale magazijn ... :wink: Hier gaat het vaak mis ... en heb ook geen vaste tijd ....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door ciske »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo op die reclame' s let , meestal zie ik het pas in de winkel :D

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door kweenie »

Gemma33 schreef: De C1000 staat bekend om de 'lege schappen' als het gaat om haar acties.
(100 voor één euro, 2e voor de halve prijs, enz)
Anders gezegd de acties deugen niet of er is sprake van wanbeleid als het gaat om planning en distributie.
Dat ligt aan jou c1000. De c1000's zijn volgens mij iha franchisewinkels die voor hun eigen inkoopbeleid moeten zorgen.

Bij mijn c1000 is er altijd genoeg voorraad, ook van de (weekend-)aanbiedingen.

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door Gemma33 »

Dat ligt aan jou c1000. De c1000's zijn volgens mij iha franchisewinkels die voor hun eigen inkoopbeleid moeten zorgen.
De reclame-uitingen en de stercommercials zijn anders wel landelijk.

Misschien moeten ze dan de landelijke reclame en die Tieneke Schouten van de buis halen (ze had toch al bijna de Loden Leeuw te pakken) en het geld spenderen aan een plaatselijke inkoopbeleidsmedewerker. :wink:

edwinknight

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door edwinknight »

kweenie schreef:
Gemma33 schreef: De C1000 staat bekend om de 'lege schappen' als het gaat om haar acties.
(100 voor één euro, 2e voor de halve prijs, enz)
Anders gezegd de acties deugen niet of er is sprake van wanbeleid als het gaat om planning en distributie.
Dat ligt aan jou c1000. De c1000's zijn volgens mij iha franchisewinkels die voor hun eigen inkoopbeleid moeten zorgen.

Bij mijn c1000 is er altijd genoeg voorraad, ook van de (weekend-)aanbiedingen.

Zijn niet allemaal franchise. Allemaal moeten ze ruim vantevoren intekenen op akties. Zo werken o.a bouwmarkten ook. Ligt lokaal aan de C1000 niet landelijk.
Dit soort akties kosten geld en een franchise C1000 ziet deze akties liever gaan dan komen. Leuk voor veel volk in de winkel, niet voor de marges.

Als coca cola of pepsi of bier in de aanbieding is dan zitten hier behoorlijke - marges aan.

stofzuigertje

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als 2 winkels vlak naast elkaar vrijwel dezelfde producten in de reclame hebben blijven ze beide met een vol magazijn zitten en producten die over datum gaan.
Daarom wil niet elke winkel ruim inkopen voor een reclame.

Ik heb geen C1000 maar als Deen en Vomar hetzelfde doen, en een plaatselijke groenteman onder deze 2 gaat zitten, dan is het echt oorlog op het plein!
Een Turk die 2 Nederlandse grotere regionale supermarkten verslaat.

Ze moesten dus alles doorsturen naar filialen die geen lastige groenteman hadden.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door kweenie »

edwinknight schreef: Dit soort akties kosten geld en een franchise C1000 ziet deze akties liever gaan dan komen. Leuk voor veel volk in de winkel, niet voor de marges.
Een goede fanchise-ondernemer weet dat ontevreden klanten veel meer kosten dan een goede voorraad aan aanbiedingsproducten. Je kunt dus beter voor veel tevreden volk in de winkel zorgen, die ook de rest van de boodschappen bij je doet en daarmeer toch genoeg geld in de la brengt, dan dat je allemaal ontevreden mensen hebt die alleen het hoogst noodzakelijke kopen en de volgende keer naar de AH gaan.

edwinknight

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door edwinknight »

kweenie schreef:
edwinknight schreef: Dit soort akties kosten geld en een franchise C1000 ziet deze akties liever gaan dan komen. Leuk voor veel volk in de winkel, niet voor de marges.
Een goede fanchise-ondernemer weet dat ontevreden klanten veel meer kosten dan een goede voorraad aan aanbiedingsproducten. Je kunt dus beter voor veel tevreden volk in de winkel zorgen, die ook de rest van de boodschappen bij je doet en daarmeer toch genoeg geld in de la brengt, dan dat je allemaal ontevreden mensen hebt die alleen het hoogst noodzakelijke kopen en de volgende keer naar de AH gaan.

Dat zal een goede franchise ondernemer echt wel weten, vandaar dat velen met tegoedbonnen werken, niet allemaal meer, maar sommige doen dat nog steeds.
En AH is ook niet zaligmakend hoor...............AH is tevens grootaandeelhouder van C1000......zelfde krenten andere pap.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: c1000 week of weekend aanbieding

Ongelezen bericht door kweenie »

Ahold is al een paar jaar geen meerderheidsaandeelhouder meer, hoor. Dat is verleden tijd. Vandaar dat C1000 en AH nu ook regelmatig met elkaar in de strijd zijn, bv. over wie nu het voordeligste is.

En natuurlijk is AH niet zaligmakend, maar als je als winkel structureel veel te weinig aanbiedingsproducten hebt, dan gaan de mensen toch sneller naar een andere winkel. Daar helpt geen tegoedbon tegen.

Gesloten