LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Ziggo

Ongelezen bericht door Radar »

Radar besteedde vorig seizoen aandacht aan de problemen bij Ziggo. Het telecombedrijf beloofde beterschap, maar de afgelopen week regende het klachten op de redactie.

Maandag in Radar een unieke persconferentie, waarbij nu eens niet de journalisten, maar de ontevreden klanten van Ziggo de vragen stellen.

Naar de uitzending

melbotje
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 okt 2009 17:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door melbotje »

Ik woon sinds april in mijn huidige woning. heb Ziggo genomen.heb een gewone decoder besteld, echter 1 dag later besloot ik toch om een HD digitale decoder te nemen.ze konden niet garanderen of deze nog met mijn vorige order mee kon.na een paar weken kreeg ik de HD digitale decoder thuis gestuurd terwijl ik al een gewone decoder had gekregen. Ik heb deze HD digitale decoder teruggestuurd.deze is bij Ziggo afgeleverd. Heb TNT namelijk gebeld. nu hebben ze zonder pardon € 199,-- van mijn rekening afgeschreven. Ik heb meerdere malen al gemaild en ze hadden me toegezegd dat ik die € 199,-- terug zou krijgen. ik heb al € 99,-- teruggekregen, maar om de andere € 100,-- lijken ze wel moeilijk te doen. ik ben al vanaf mei bezig om mijn geld terug te krijgen. tot heden nog niet teruggekregen. gelukkig heb ik alles per mail gedaan, dus het staat zwart op wit. Ik zal ze vandaag weer mailen hoe het er voor staat.

ineke haverkort
Berichten: 0
Lid geworden op: 18 okt 2009 22:50

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ineke haverkort »

Ben na scheiding verhuisd. heb contract ZIGGO meegenomen naar nieuw adres. Krijg het niet voor elkaar om correspondentie op mijn naam te zetten. Adreswijziging en nieuw bankrekening nummer geen probleem maar naamwijzging... Schijbaar is ZIGGO er anno 2009 nog niet aan toe om zaken na en scheiding te wijzigen!!
Heb al veel acties ondernomen maar helaas, en telefonisch contact.. duurt meer dan 30 min. Bel je een nummer voor nieuwe klanten ben je binnen 30 seconden!! aan de beurt

huppie77
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 12:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door huppie77 »

Op 26 juni kreeg ik een telefoontje van Ziggo waar ik al klant ben. Hier werd mij een aanbod gedaan dat ik alles waar ik nu een abonnement op had(digitaleTV, internet, telefonie en internetbeveiliging) in 1 pakket zou komen waar ik 49,95+telefoonskosten voor zou gaan betalen. Dit was voor onbepaalde tijd. Een geweldig aanbod volgens de verkoper aan de lijn.Hiervoor betaalde ik 62 euro p/m voor dit pakket. Ik heb hiervan 2x een wijzigingsoverzicht gehad(26juni/31juli) van 49,95. Wel werd er iedere keer 63 euro aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven.
Nadat ik hierover met Ziggo gebeld had wisten die mij te vertellen dat, omdat ik al te lang klant was, ik geen korting meer kreeg. Hier ging ik niet mee akkoord en heb een brief geschreven. Na een maand nog geen bericht te hebben gehad, weer gebeld. Ziggo had mijn brief nooit ontvangen. Toen aangetekend een brief gestuurd en na 2 weken het bericht dat ik de korting wel had gekregen en dat nu de termijn is afgelopen. Ten eerste was er geen termijn en ten 2e heb ik iedere keer gewoon het volle bedrag moeten betalen. ik heb 2 maal zwart op wit staan dat ik 49,95 moet betalen en geen cent meer. Onze volgende stap is de geschillencommissie of eventueel een rechtzaak.

ook heb ik sinds ik verhuisd ben, nu 2 jaar. problemen met internet en telefoon die uitvallen en digitale tv die zo slecht is dat zenders niet te volgen zijn. na 5x een monteur op bezoek, een nieuwe decoder en een nieuwe modem blijven de problemen maar aanhouden. op compensatie hoef ik niet te rekenen omdat het signaal niet langer dan 24 uur weg is. binnenkort komt er weer een monteur langs.......

haagsejan
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:07

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door haagsejan »

Ook ik heb problemen met Ziggo. Ik ben vorig jaar augustus verhuisd naar een plaats waar Ziggo geen producten levert. Bij Ziggo was er een opzegtermijn van 1 maand en heb op 23-06-2008 opgezegd per 1 augustus. Ik heb op 4 augustus het modem van internet naar Ziggo opgestuurd en is door Ziggo ook in goede orde ontvangen. Weken later kreeg ik een brief van Ziggo dat ik pas op kon zeggen per 1 september omdat mijn opzegbrief half juli binnen gekomen was. Dit kan gewoon niet, heb alles in 1x op de bus gedaan qua opzeggingen, zoals eneco, KPN, Water, noem maar op. Alles was goed, behalve bij Ziggo. Ik heb toen gebeld met de klantenservice van ziggo en konden mij niet verder helpen en werd schofterig behandeld. Ik vertelde dat ik altijd netjes betaald had en zeer tevreden was over Ziggo altijd maar dit kan niet. Ik vertelde dat ik geen maand betalen ging terwijl ik optijd opgezegd heb. Toen werd het contact verbroken terwijl ik nog aan het praten was. Ik heb toen naar Ziggo gemaild, heen en weer en daar kwam ik ook geen stap verder mee. Wat mij opviel was dat het abonnementsgeld die maand niet afgeschreven was en ik dacht toen dat ze toch akkoord waren dat mijn laatste termijn tot 1 augustus zou lopen. Niets is minder waar. In maand 10 van 2008, dus 3 maanden later, werd er €34,70 afgeschreven van mijn rekening voor de maand van 1 augustus tot 1 september 2008. Ik heb toen weer gebeld met Ziggo en werd weer schofterig behandeld en wéér werd er opgehangen. Ook heb ik heel lang in de wacht moeten staan. Ik heb toen het geld terug laten boeken via mijn bank. Op 15 december kreeg ik een Herinnering van Ziggo en op 9 januari 2009 kreeg ik een ingebrekesteling van Ziggo. Daarna volgde dat ik een incassobrief kreeg van Ziggo via het incassobureau Bos Incasso. Het heen en weer mailen heeft tot vorige maand geduurd en toen heb ik maar betaald omdat het alleen maar hoger zou worden en er gedreigd werd met nog veel meer hogere kosten. In totaal gaat het om een bedrag van € 82,68, terwijl de nota eigenlijk maar €34,70 was.

Ik ben het hier nog steeds niet mee eens en wil eigenlijk gewoon mijn €82,68 terug omdat het niet mijn fout is dat Ziggo een achterstand heeft/had met de postverwerking.

Ook is Ziggo mijn opzegbrief kwijt en krijg ik mails dat ze aan de hand daarvan niks voor mij kunnen doen en ik gewoon aan het incassobureau het bedrag betalen moet inclusief incassokosten. Schandalig is het!!

sjapo
Berichten: 92
Lid geworden op: 19 apr 2006 00:56

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sjapo »

->
Vanavond Vraag.


Vraag ziggo,


Betreft: ondersteuning van CI cam module,

U bied starters pakketten met modulekaart aan (€ 80,-) welke niet werken in 99% van de gevallen, waarom?

Het blijkt dat ziggo voorkeur heeft voor een selectief groepje fabrikanten en modellen.

Bij aanschaf van een plasma tv panasonic
(momenteel het grootste merk) bleek dat als er een CI slot in zit voor digitale TV

Hierbij heb je geen een losse decoder kast nodig met nog een 2e afstandsbediening.
Met deze kennis schafte ik een kaart aan er van uitgaande ondersteuning te hebben. Een CI kaart aansluiting geeft ci kaart ondersteuning toch?
Panasonic geeft overigens aan dat dit geheel en alleen aan ziggo ligt, andere merkfabrikanten bevestigen dit.

Kunt u aangeven of er binnen afzienbare tijd de klanten van ziggo mogen verwachten dat er op zijn minst voor dit merk ondersteuning komt?

Momenteel ben je verplicht dus een (dure) digitale decoder los extra aan te schaffen, terwijl ik € 80,- heb betaald voor een ziggo starters pakket met een cam module die gewoon zou moeten werken.

Ik voel mij enigszins gepakt nu ik al een digitaal abo bleek te hebben en niet terug kan voor teruggave/compensatie van deze nutteloze betaling!
En dit terwijl ik al meer dan 10 jaar klant bij u bent!

Niet goed geld terug!


Beste radar doe er wat aan.



ps. Graag zou ik toch wat meer concurrentie op de kabel zien.

demiroz
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door demiroz »

Ben meerdere keren naar den-haag geweest naar het spaarneplein om mijn beklag te doen by ziggo.
Over internet en telefoon, want je kwam er telefonish niet door..
zal niet uitwijden over dat callcenter, tis nu wel bekend, hoe je daar behandeld wordt.
Half december 2008 , heb ik internet en telefoon opgezegd.

T.V. heb ik wel gehouden.
Daarom had ik niet zo gauw door, dat ziggo nog steeds na 10 maanden, 51 euro van mijn rekening haalt inplaats van 15 euro( de prijs van tv )

Bellen, mailen, het helpt niets, ze zeggen het staat niet in ons SYSTEEM dat u hebt opgezegd.
Het is niet te geloven, hoe die mensen met je klacht omgaan.
Krijg op elke mail die ik stuur een standaard antwoord dat ik de klantenservice maar moet bellen.
En dan zegt die weer:
Ja maar,.. het staat niet in ons systééééém....

Het lijkt wel, dat iedere klacht, die 'buiten' het systeem valt (en dat doen klachten meestal) dat ze daar totaal geen raad mee weten.

Het contact verloopt op zo,n Robotachtige manier.
Alsof ze geprogrammeerd zijn, met een aantal standaard antwoorden, en alles wat daarbuiten valt..Daar weet geen mens dan een antwoord op/of daar is geen zicht op.

Ik geloof best dat als je van begin af aan , goed in het systeem zit, en alles werkt naar behoren, en je veranderd niets, dat je dan niet veel problemen hebt.
Lucky you, als je tot die mensen behoort.
Maar o wee, als je je ..gegevens wijzigt, of van abbonement veranderd, of gaat verhuizen, of bedenk maar wat, dan kom je in de problemen, en het is dan heeeel moeilijk om dit weer in orde te krijgen.


Ondertussen halen ze elke maand geld van mijn rekening voor telefoon/internet, en televizie.

Dacht dat ik van ze af was begin dit jaar, maar nu betaal ik dubbel.
By de nieuwe provider en by Ziggo.
Laatst gewijzigd door demiroz op 20 okt 2009 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Santinge
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 22:50

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Santinge »

Ik ben in Augustus verhuisd, heb in Juli aangegeven dat ik ging verhuizen. Had wel direct kabel maar internet natuurlijk niet, heb toen 2x moeten bellen ruim 40minuten in de wacht en had ineens internet de dag erna. Maar nu heb ik vanaf juli al niets meer betaald. Normaal incasseren ze elke maand 46 euro, internet&kabel maar dit word dus sinds ik ben verhuisd niet meer gedaan. Het schijnt dat ze ineens na zoveel maand alles tegelijk te incasseren. Als je vervolgens mailt met Ziggo (klacht op de site) dan krijg je mail terug: U heeft geen facturen openstaan! Ik heb gewoon geen zin om te bellen ivm de lange wachttijd en vage antwoorden maar heb ook geen zin in maanden internet en tv te kijken en dat er na een paar maand ineens veel geld word afgeschreven. Waarom doen ze niet gewoon wat ze moeten doen daar?? Ik wil wel overstappen naar iets anders maar ja dat word dan ook weer zon gedoe!

didia
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door didia »

ook ik ondervind nog steeds problemen met ziggo
op 17 juni jl zou er een monteur komen om alles aan te sluiten wat ik 2 maanden van tevoren had telefonisch besteld met de nodige info wat er allemaal op aangesloten moest worden o.a 2 computers ( geen probleem volgens ziggo)
op 17 juni kwam idd de monteur en die legde mij uit wat er allemaal op aangesloten kon worden 1 pc ...huh ik had toch gezegd 2 pc's ..ja dan moest ik maar een router aanschaffen.
de telefoon zou pas na 1 week werken en het kastje voor de tv zou nog opgestuurd worden...duhuh ik vraag 2 maanden van te voren iets aan mag je toch verwachten dat als de monteur komt dat alles in orde is, meteen naar ziggo gebeld en daar werd ik niet echt netjes behandel toen heb ik gezegd dat ze het zooitje maar in hun....konden steken woest was ik.
de telefoniste vroeg toen 3x of dat ik echt alles wilde anuleren en na mijn 3e nogal woeste ja begreep ze het eindelijk, vervolgens kpn gebeld of hun mij een aanbod konden doen en ja hoor dat kon enfin het is nu 19 oktober , ziggo blijft mijn rekeningen sturen en als het goed is ontvang ik binnen 2 weken een brief en hopelijk ook mijn geld, maar daarmee ben ik er nog niet want nu loopt alles in het honderd bij kpn.
daar ben ik nu ook al vanaf 17 juni mee aan het vechten...eerdaags maar bij de buren tv kijken en internetten want ik ben ten einde raad en ben van plan om alles in de kliko te gooien, jeemig wat een bedrijven heb je toch
ik heb nu en van ziggo en van kpn mijn buik vol en ook nog een flink pak geld tegemoet enne wat die crisis betreft zij zullen er wel beter van worden a 40 eurocent per minuut/ 10 eurocent per minuut PLUS de kosten voor gebruik van je mobiele telefoon omdat je met de huistelefoon ook al niet meer kan bellen!!!!

Mindseeker
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mindseeker »

Hallo,

Ik ben zelf afgelopen vrijdag bij de conferentie van Ziggo geweest in Baarn.
Gelukkig is mijn klacht over Ziggo volledig opgelost en daarvoor wil ik graag RADAR een hele warme douche geven. Zonder jullie hadden wij dit waarschijnlijk nooit bereikt.

Echter nog een klein vraagje aan jullie, waar kan ik de complete opname van deze conferentie terug vinden op jullie site?

Met vriendelijke groet,

Robert Verwoerdt

fabian107
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 23:54

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door fabian107 »

iedereen die ik hoor over ziggo heeft er problemen mee, ben ik dan de enigste die ze niet heeft???? heb zelf internet en TV van ziggo, maar heb er nooit problemen mee gehad.

storingen nooit last van.
telefonisch contact gaat net zo snel als bij andere maatschappijen ene keer wat langer dan de andere keer maar nooit meer dan 5 minuten.
laatst nog een naamswijziging gedaan wegens gescheiden ouders binnen no time geregeld niemand die moeilijk deed.

erwinpeggy
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 08:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door erwinpeggy »

Goede morgen

Ook wij hebben al meer dan een jaar problemen bij de ziggo.alles verliep netjes en opeens vorig jaar maken ze een fout bij de ziggo en bestaan we opeens niet meer, niemand die er iets van snapt of je kan helpen, iedereen die bij de ziggo werkt mee,veranderd alles van een alles in 1 pakket die we altijd gehad hebben naar een los pakket. en elke keer komt het weer goed zeggen ze. Opeens moeten we aansluitkosten betalen terwijl we nooit afgesloten zijn geweest, maar ja dan komt de deurwaarder dus je betaald maar en stuurd boze brieven en je mailt maar. Dan denk je dat het eindelijk goed gaat en je belt op om te vragen of alles goed is en daar bevestigen ze het ook en wat blijkt bij de afschrift dat het weer niet klopt, geld teruggehaald en zo zijn we een jaar weer verder met alleen maar ellende en acceptgiro`s we zijn nu nog bezig om alles goed te krijgen en het schiet gewoon niet op. Mensen die bij de ziggo werken gooien de telefoon erop als je erg boos word en omdat ze het daar zelf niet snappen, Ze krijgen nog wel geld van ons maar dit moet van een alles in 1 pakket zijn en niet alles los. Als ze het nu eens een keer goed zouden doen en laten waren we een stuk gelukkiger. Over het aantal uren bellen heb ik ook een klachtenmail geschreven naar de ziggo omdat je echt uren aan de telefoon zit en geen reactie, en als je de belminuten terugvraagd krijg je geen reaktie, terwijl als hun die fout niet zou maken wij niet hoefden te bellen. Ook is een jaar terug ons adres bij de ziggo uit het systeem gehaald en bij de buren erbij gezet, de buren betaalde voor ons en wij kregen de factuur, ook dat is nog steeds niet opgelost en zijn we nog steeds mee bezig om uit te zoeken.
Kunnen jullie ons misschien helpen?

groetjes

m_radstake
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2009 08:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door m_radstake »

Tja, allemaal ellende bij Ziggo .....
Ik ben het beu al dat wachten als je ze belt.
Heeft iemand een werkend fax-nummer van Ziggo?
Ik kwam een paar nummers tegen op internet, maar deze werken niet ...

rogzz
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door rogzz »

ziggo wil gewoon teveel, ik zou zeggen weg met interactieve tv en zet daar een sms centrale voor in de plaats en neem dochterondernemingen, en ook nog handig, een klachtenforum op de ziggo website. En breid niet meer groter uit

Koert29
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 10:09

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Koert29 »

Op 11 juni 2009 heb ik voor de zoveelste keer een brief geschreven naar Zigoo betreffende regelmatige storingen van onze telefoon. In deze brief heb ik gevraagd om een correcte aansluiting conform onze overeenkomst en een compensatie wegens het niet nakomen van deze overeenkomst. Ik heb diverse keren via de klantenservice met Ziggo in contact proberen te komen over deze brief maar dit lukte wegens overbelasting van hun lijnen niet.
Wat me erg stoort is: het niet reageren op een vraag en een klacht!

klantnummer: 11078512

debirmaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2009 17:03
Locatie: Alkmaar

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door debirmaan »

Het probleem dat Ziggo heeft hoor je ook bij andere providers en wordt voor een groot deel veroorzaakt doordat een customer care of helpdesk geen "echte" helpdesk meer is maar alleen een "call center".
Zij beantwoorden de telefoon, maken een ticket aan en zetten deze door .... klaar.
Mensen met echte technische kennis zijn veel te duur.
Doordat je een probleem van een klant in een berichtje moet verwoorden, zonder technische kennis, komt het bericht niet goed of verkeerd door. Iemand met verstand van zaken kan een klant op de juiste manier vragen stellen om achter de oorzaak van het probleem te komen.
Vaak is zo'n "probleem" dan veel sneller op te lossen en voorkom je een groot deel van de ergenis.

En zoals ik al zei, dit speelt bij heel veel providers of het nu kabel of adsl is, het maakt niet uit. Dat is ook mijn reden geweest waarom ik over gestapt ben naar een andere provider.
Internet = communicatie maar dat werkt helaas niet bij een provider.

Weg met de call centers en ga zelf je mensen opleiden en laat alles weer via direct lijnen lopen. Geen dure 0900 nummers maar een gewoon normaal telefoonnummer.

Veel sterkte Ziggo klanten, ik hoop de jullie nu eindelijk eens geholpen worden. Ik heb erg genoten van de confrontatie van Ziggo met boze klanten.

De Birmaan

magnetisme
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 14:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door magnetisme »

Ik vind dat het volgende ook eens gezegd mag worden:
Ik heb al sinds het prille begin eind jaren 90 een abonnement bij Ziggo (red @Home, Maastricht@Home)
In de tussentijd ben ik ook nog 3 x verhuisd naar 3 verschillende steden. Ziggo heeft mij telkens bij iedere verhuizing van nieuwe hardware voorzien en steeds was het aansluiten (mavo opleiding genoten) een peuleschil. Alles werkte meteen perfect en heb verder ook nooit problemen storingen en dergelijke gehad.
En laten we eerlijk zijn: wat zijn nou 200 klachten op 3 miljoen klanten, en hoe verklaar je dan de gigantische groei van dit bedrijf?

pinklady-42
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 17:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door pinklady-42 »

ik heb in 2007 ziggo toen nog at home gehad voor kabel tv en internet , ik ben 3 maart 2008 vertrokken naar buitenland , en met mijn zusje alles op gezegt .Werd me verteld geen probleem ik had ook de laaste 3 dagen in mijn oude huis geen tv of internet meer .Helaas is de automatische betaling gewoon door gegaan , daarna heeft mijn moeder contact gehad en zou het in orde komen , . Wat niet is gebeurdt ook ik heb ze in buitenland nog geemaild , waarna werd gemeld dat ze alles ff na zouden kijken en kreeg ik geld weer terug gestort .Maar niks nu kreeg ik laast een brief van een incasso burau , ik heb een bezwaarschrift in gediendt , en met de stukken van emails en mijn moeders verhaal .Maar ze reageren niet er op en doen net of hun neus bloedt en heb ook zelfs meedere brieven gestuurdt , tja en wat moet je nu ??
.Vindt dit wel van gekke zo , dat wij als consumenten aan kordt end trekken en hun maar onterecht geld van ons rekening af halen , voel me echt genaaid

Peter4871
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jul 2006 12:46

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Peter4871 »

Ik wou even kwijt dat ik de uitzending over Ziggo een klein beetje kansloos vond.

De mensen nemen de moeite om daar te komen, dus geven al aan dat ze wel wat willen.
Het is nog een redelijk jong bedrijf en zijn dus nog aan het ontwikkelen in de service, en er zitten vast nog wel hier en daar foutjes.

Maar ik weet zeker dat dit ook wel beter word, bij elk bedrijf is het wel eens dat je denkt, volgens mij snapt die man er niks van.

Wat mij zo 1 2 3 opviel aan de uitzending was dat het voornamelijk oudere mensen waren, op een of andere manier hebben die het miste tijd van allemaal, en zijn nog gewend aan de service van vroeger. dat helaas niet meer bestaat.

Daarnaast vond ik het raar dat de mensen van Ziggo geen tijd kregen om een redelijk andwoord te geven.
Je kan niet van iemand verwachten dat ze zonder ook maar iets gezien te hebben een andwoord te geven over hoe lang iets duurt.
Dat is overal zo. als ik nu huisen bouw, en iemand zegt tegen mij ik wil een huis daarzo, hoelang duurt dat? dan zou ik ook geen andwoord weten, je moet eerst kijken hoe de grond is welke vergunningen er nodig zijn en noem maar op,
Als je zegt 3 maand dan verwachten ze 3 maand, zeg je een half jaar dan zouden ze het te lang vinden.

Zo ook met ziggo, ze wilden perse een andwoord hoelang en maakte er zelf maar 3 weken van. als nu een klacht binnen die 3 weken opgelost is dan hoor je niks meer, maar duut het iets langer dan moet heel nederland het weten.

Elk probleem is niet het zelfde en elk probleem moet anders aangepakt worden.

Dus conclussie, ik vind het goed dat Tros radar hier aandacht aan besteed, want ik geloof best dat er echt wel grote problemen tussen zitten, maar om ze zo voor blok te zetten, en ze geen tijd geeft om andwoord te geven vind ik echt schandalig. Als er al een andwoord mocht worden moesten er eerst 3 a 4 man doorheen om nog even te benadruken dat het niet goed was.
Maar je kan ook even kijken hoeveel klanten Ziggo heeft, en dat vergelijken met de klachten, volgens mij is het dan niet heel veel meer vergeleken met anderen in % maar omdat de aantallen groter zijn lijkt het meer.

zo dat moest er even uit, en nee ik werk niet bij de Ziggo ;-)

FTD123
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 22:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door FTD123 »

Wat een hoop zinloze, niet nadenkende reacties. Het is heel makkelijk om nu alles op Ziggo af te schuiven. Neem nou het CAM module verhaal, je moet je als consument ook laten informeren of zelf informatie gaan halen. Maar goed, het is kennelijk makkelijker om te klagen, jammer.

Tros ontving binnen een aantal uur 1300 klachten, dat is redelijk veel, maar over het soort probleem wordt niet gesproken... Klein simpel rekensommetje laat ons ook zien dat dit 0,2%(!) is van het totaal aantal klanten! Dan lijkt het toch wel weer een stuk minder?

Dat er wel degelijk dingen goed gaan blijkt wel uit mijn verhaal, begin oktober alles-in-1 besteld met de ITV decoder voor 99 euro, alles met een weekje in huis, aansluiten en alles werkt! Top dus! Ook op de klantenservice werken wel degelijk goede mensen en niet alleen maar onvriendelijke of incapabele mensen.

Gesloten