LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Fabov,

ook bij de KPN zijn stoornissen hoor, ik heb ook alles KPN en bevalt me prima.
Maar als er een storing is, wordt het wel opgelost en krijg je de zelfde maand nog het gedeclareerde terug. Modem bij de KPN kapot, binnen drie dagen een andere in huis!
Ziggo heeft erbij 8 maanden voor nodig gehad om tot de ontdekking te komen dat het modem stuk was, gevolg 8 maanden zonder telefoon! De box voor de tv heeft het nooit gedaan, wel moeten blijven betalen, achteraf was de kaart beschadigd, vergoeding, vecht ik nog steeds om. Dat de telefoon eindelijk werkte, dure rekeningen, geen specificaties, geen inzicht in rekeningen.
Snelheden die beloofd werden, zijn nooit gehaald, wel duur betaald!
Ik was al jaren @home klant, met alleen internet en kabel, na uitbreiding en toen die waardeloze fusie, wist ik niet hoe snel ik daar weg moest komen. Ik betaalde bij @home, € 64.95 per maand, buiten de bel kosten en de kabel a € 16.90 per maand voor een product wat niet werkte!

Ik heb een internet snelheid bij de KPN van 100 mb en betaal daar €44.90 voor in de maand, totale pakket dan, exl de belkosten. Ik ben stukken goedkoper uit, heb geen kosten meer voor de kabel en ik kan gewoon elke dag bellen met goede kwaliteit! En als er iets is, bel ik gewoon, waarom aan een product blijven hangen wat niet werkt?
Waarom, mensen, blijven klagen als er wel degelijk een oplossing voor is?

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

blijdorp schreef:Dus klagen is meer een hobby voor je in dat geval wens ik je nog veel klachtenstress bij Ziggo en eventuele toekomstige providers.
Ik krijg nog wel steeds 1700 - 2200 euro van dat stelletje.
Ja, dan blijf ik wel door gaan tot ik dat geld heb, raar he?

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

Fabov schreef:
kaarsje69 schreef:Fabov,

ook bij de KPN zijn stoornissen hoor, ik heb ook alles KPN en bevalt me prima.
Maar als er een storing is, wordt het wel opgelost en krijg je de zelfde maand nog het gedeclareerde terug. Modem bij de KPN kapot, binnen drie dagen een andere in huis!
Ziggo heeft erbij 8 maanden voor nodig gehad om tot de ontdekking te komen dat het modem stuk was, gevolg 8 maanden zonder telefoon! De box voor de tv heeft het nooit gedaan, wel moeten blijven betalen, achteraf was de kaart beschadigd, vergoeding, vecht ik nog steeds om. Dat de telefoon eindelijk werkte, dure rekeningen, geen specificaties, geen inzicht in rekeningen.
Snelheden die beloofd werden, zijn nooit gehaald, wel duur betaald!
Ik was al jaren @home klant, met alleen internet en kabel, na uitbreiding en toen die waardeloze fusie, wist ik niet hoe snel ik daar weg moest komen. Ik betaalde bij @home, € 64.95 per maand, buiten de bel kosten en de kabel a € 16.90 per maand voor een product wat niet werkte!

Ik heb een internet snelheid bij de KPN van 100 mb en betaal daar €44.90 voor in de maand, totale pakket dan, exl de belkosten. Ik ben stukken goedkoper uit, heb geen kosten meer voor de kabel en ik kan gewoon elke dag bellen met goede kwaliteit! En als er iets is, bel ik gewoon, waarom aan een product blijven hangen wat niet werkt?
Waarom, mensen, blijven klagen als er wel degelijk een oplossing voor is?
Blij te horen dat het bij jou wel goed gaat, ik heb echter slechte ervaringen met KPN.
Als je toen belde (0900 nummer dus extra kosten) met de klantenservice, dan kreeg je een menu, druk een nummer en...... "Belt U met ....."
Zelfs voor de klantenservice moest je dus toendertijd (10 jaar geleden) al dik betalen, en nog dubbel ook, want achter elke menu keuze stond een "bel dit nummer". Slechte service in mijn ogen.
Geen idee hoe het nu zit met KPN maar ik moet zeggen dat ik het ook maar niet ga uit proberen, die spook rekeningen waren voor mij de bekende druppel.

Kijk, je zult mij niet horen zeggen dat geen enkele provider nooit problemen heeft, dat is gewoon een feit, iedere provider heeft zijn problemen, echter is Ziggo wel een giga uitzondering, slechter kan het gewoon niet in mijn ogen.
Nodig je mensen van Ziggo uit thuis om dat "ziggo vond dat zij meer serieus met de mensen moesten om gaan". Die 2 hebben alles op geschreven en wat denk je, niks in het systeem gezet.
Heb dus 5 keer gebeld met ziggo, maar elke keer verdween mijn klacht over het boven staande uit het systeem, tot dat ik dreigde met een rechtzaak, toen bleef de klacht op eens wel staan.
Maar ja, zo als je op de vorige pagina hebt kunnen lezen, ziggo maakt de belofte de aan gekaarte problemen op te lossen binnen drie weken, maar sturen dan een brief met een fictief email adres. Dus 3000 mensen hebben het zelfde ontvangen.

Als dit af gerond is, stap ik over op glasvezel. Ziggo, eens maar nooit meer.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Sorry, heb even terug gelezen, ik bedoelde dus eigenlijk blijdorp!
Excuus!
Als ik bel, nog steeds een 0900 nummer geef ik meteen al aan dat ik de kosten, daarvan terug wil hebben en dat wordt ook keurig gedaan.
Al met al, ben ik tevreden met de KPN en ik ben geen 20 jaar meer, helaas!
Ik heb ondertussen Ziggo gehad, tele2, Vodafone, maar ik heb de minste stress met KPN. Geef je trouwens groot gelijk dat je die spook rekeningen vergoed wil zien, zou ik ook hebben.

Chicane
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jun 2009 18:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Chicane »

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Ziggo. Wij zijn dit jaar overgestapt ivm problemen bij KPN. Ziggo heeft keurig alles geregeld. Alle moeite voor ons gedaan. Helpdesk was vriendelijk en behulpzaam en als een probleem te lang duurde dan werden wij netjes terug gebeld, omdat het anders te duur voor ons zou worden. Wij zijn erg tevreden met Ziggo.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

chicane zo hoort het ook.
alleen moet ik ook bekennen dat het zo niet was, als ze dit nu wel doen met nieuwe leden vind ik het helemaal super.
ieder kan een fout maken maar deze fouten moet men netjes oplossen dan is er niks aan de hand.
daarnaast als je leert van deze fouten dan hoeven ze ook niet meer terug te komen
blijkbaar is dit bij ziggo nog even niet het geval al hoop ik dat dit nog wel komt.

kpn was een van mijn eerste abonnementen en ik was er ook niet tevreden over.
ik kreeg hele hoge rekeningen met nr die ik in mijn leven nog nooit gebeld kon hebben. daarnaast hoorde ik vaak andere mensen door mijn lijn dit heb ik al tich keren aangegeven maar kpn deed daar helemaal niks aan en dat kon allemaal niet, en ik moet die rekeningen maar gewoon betalen. nr die naar Afrika gingen enz. ik ken mensen in aruba belize mexico maar afrika gaat toch heel erg ver.
ik zal niet zeggen dat ik nooit meer naar kpn ga maar voorlopig ff niet.

daarbij vind ik dat alle service lijnen gratis moeten zijn, of een redelijke prijs moeten hebben. zo belde ik net naar debitel 4 keer toe en moest je 45 cent per min betalen is toch belachelijk.

als je op internet bij verschillende providers gaat kijken zie je staan dat men je terug willen bellen voor als je interesse hebt in een van hun producten, als je eenmaal je product hebt besteld of gekocht dan krijg je een ander nr die je kunt bellen als er problemen zijn, is dat terecht? ik vind zelf van niet want of ik het nu wil kopen of al gekocht heb ik blijf en ben een klant en als je ons als klant niet hebt dan kunnen de providers hun deuren ook sluiten.

tele2 had een tijdje ook zulke problemen, je kwam bijna nooit door bij de service lijn en als je door kwam en men kon het niet oplossen werden ze onredelijk en werd jij als klant de dupe, nu is dat redelijk goed veranderd, en hebben ze de prijs van de telefoonkosten naar het normale tarief gebracht vind dat niks meer dan normaal. en als het erg druk is moeten ze je een keuze geven of je aan de lijn blijft of dat men je terug moeten bellen.dit is service.

soms vraag ik me af en niet alleen bij de providers maar in het algemeen, vroeger was klant nog koning was is die redenering gebleven want ben eens eerlijk als je de klant niet had had je ook geen inkomen of ben ik nu gek?

heb altijd in de horeca gewerkt en zelf cafe's gerund en bij mij is het altijd zo geweest dat klant koning was. als een klant ook maar een klacht had werd dat zorgvuldig opgelost en de klant werd serieus genomen. zo hoort het in mijn ogen

USMC
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2009 18:54

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door USMC »

Ziggo is echt super slecht, televisie vaak met stilstaande beelden, blokkerig etc etc
Internet ligt er vaak uit en als je ze belt, nou dan gaan ze al dreigen met als het aan u ligt dan berekenen we voorrijkosten!!!
In plaats van dat ze je netjes proberen te helpen, nee de klant is al binnen he....moet je eens bellen voor een product aan te schaffen dan ben je meteen aan de beurt!!!!
Hoogste tijd dat er concurrentie op de kabel komt dan zijn wij als eerste weg bij dit puinzooitje!!!!!
Had je ze moeten zien zitten op dat podium laatst, ze wisten nergens geen zinnig antwoord op te geven, vooral die vrouw was een en al zurigheid...
Ziggo zal nooit en te nimmer verbeteren wat ze ook zeggen, het zijn net bankiers als ze maat vet geld verdienen..

Mick1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2009 17:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mick1990 »

Beste USMC, ik vind de problemen heel vervelend voor u. Echter snap ik niet wat er dreigend aan is als de helpdesk u mededeelt dat er voorrijkosten in rekening worden gebracht mocht het probleem bij u thuis liggen. Dat vind ik alleen maar netjes want dan wordt dat achteraf niet zonder uw weten in rekening gebracht.
Als u denkt dat het probleem niet aan u ligt dan is er toch geen probleem? Dan hoeft u ook geen voorrijkosten te betalen.

Ik vind u een typische iemand die meteen begint te zeuren zonder eigenlijk echt te weten wat er aan de hand is. Wat nou als het probleem wel bij u thuis ligt? Er zijn zoveel mogelijke oorzaken waar het aan kan liggen
1) Er is iets aan de hand bij Ziggo (maar dan zou mogelijk het hele dorp er last van moeten hebben)
2) Het modem is kapot
3) Het modem staat te ver van het aansluitpunt af
4) De bekabeling naar het modem is van slechte kwaliteit
5) Het aansluitpunt is niet goed gemonteerd
6) De splitter is niet goed gemonteerd
7) Er zit een router tussen het modem die niet goed met elkaar kunnen omgaan
8) De decoder is kapot
9) De leiding onder het huis is van slechte kwaliteit
10) Etc

Oftewel een tal van oorzaken die niet eens aan Ziggo hoeven te liggen. Als u er voor gekozen had om een monteur langs te laten komen dan kunnen zij een en ander door meten en beoordelen. Zonder dat u dat gedaan heeft kunt u geen oordeel geven of Ziggo wel zo slecht is.
Zowaar mijn hele familie heeft nu Alles-in-1 paketten van Ziggo afgenomen (stuk of 20 huizen) verspreid over het hele land. Ik heb bijna in elk huis alles geïnstalleerd en niemand heeft er nog problemen mee gehad.

MarcoGB
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 okt 2009 19:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door MarcoGB »

ik moet wel zeggen dat ik het eens ben met Mick betreffend de dingen die er mis kunnen zijn bij de klant daarom is het altijd verstandig om een professioneel iemand de boel aan te laten sluiten. ik ben zelf icter maar ik had de monteur laten komen toen we alles in een lid werden. Zo dat Ziggo nooit en ten nimmer kan zeggen dat het door een foute installatie komt. ten slotte is heeft de monteur alles gecontroleerd en aangesloten en toen nog eens gecontroleerd. daarom kan ziggo nu dus ook niet zeggen dat de snelheid problemen door de installatie van de modem komt en moeten ze er echt iets aan gaan doen. als je net lid word kun je er alles aan doen om je dus te verzekeren tegen uitvluchten van Ziggo zonder dat het je een cent kost. Wie dat dus niet doet betaald achter af de rekening.

watgebeurthiernu
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 okt 2009 18:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door watgebeurthiernu »

Wat een ellende met Ziggo. Dit jaat twee keer contact gehad en twee keer ellende en niet een klein beetje maar echt.

Afgelopen vrijdag was het weer raak. Ziggo ging ombouwwerkzaamheden uitvoeren. Na 4 weken lang email dat het ombouwen die week ging gebeuren gebeurde het afgelopen vrijdag echt. En ja hoor vanaf 13.00 geen internet, geen tv en geen telefoon. Om 15.00 met het naderende weekend helpdesk gebeld.

Ja er was onderhoud dus ik moest wachten tot 16.00 Vanaf 17.00 weer gebeld. Ja was inderdaad wat fout, maar goede nieuws: monteur zou nog dezelfde avond probleem herstellen en zou mij bellen. Hele vrijdagavond niets gehoord en geen herstel.

Zaterdagochtend verder: Monteur zou in loop ochtend zeker probleem herstellen en even bellen. U raadt het al geen enkele reactie en geen resultaat. Zelfde belofte voor zaterdagmiddag maar ook hier geen telefoontje en geen reactie. Daarom ieder uur maar gebeld. Op een gegeven moment zou het maandag worden. Ik gaf aan het niet te accepteren maar bleek enige uitweg te zijn. Maandagochtend gebeld of het nog in orde kon komen? Ja maar men kon niets beloven. Nu al bijna 4 dagen geen telefoon, internet en TV. Eind middag nog maar eens gebeld. Eindelijk iemand die echt zijn best deed en op mijn wanhopige verzoek een herhaalde email aan het filterteam (de techneuten) wilde sturen. Het kon wel nog 2 dagen duren. Dit had effect en gelukkig is einde van de dag het euvel hersteld. Per ongeluk was mijn abonnement op non-actief gezet.
Ook een mailtje Chief Service a.i. Martine Ferment ([email protected]) geheel conform Ziggo verwachting: geen antwoord

Voor mij geen Ziggo meer vandaag aangemeld bij XS4All, (morgen al werkend internet van ze!) voor TV met BBC helaas geen alternatief er is gewoon te weinig concurrentie.

Ziggo: vriendelijke klantenservice maar totaal geen aansluiting met tecnische ondersteuning. Het interesseert ze helemaal niets als je geen aansluiting hebt en van echte service kunnen ze alleen maar blijven dromen. Wat mij betreft belt iedere ontevreden klant ze een keertje of 20 Kost ze al gauw 10,- per gesprek. Is de enige manier om ze echt in beweging te krijgen.

Mick1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2009 17:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mick1990 »

Ehh, waarom stuur je een mailtje naar Martine Fermine? Zij werkt bij Ziggo inderdaad maar iedere ziel weet toch dat je geen mail moet sturen naar een persoonlijk e-mail adres?? Die site heeft ook totaal niets met Ziggo te maken??? Wat een halve gare ben jij. Uberhaupt moet je geen e-mail sturen, maar gewoon netjes een brief naar het hoofdkantoor. Dat mail adres heb jij opgezocht aan de hand van haar naam die in de uitzending te zien was. Nu blijkt alweer dat ze dat beter niet hadden kunnen doen. Het adres staat ook nergens op de site van Ziggo, vind je het gek dat zij niet reageert?

Je stuurt toch ook geen klachtenbrief naar een huisadres van iemand, dat moet je naar het hoofdkantoor sturen.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Ik heb ruim 2 jaar geleden via een adviseur aan de deur een abonnement genomen op all in van ziggo.
dit houd in dat ik alles via ziggo heb.
Nu blijkt dat er nooit een opzegging bij tele2 is geweest door jullie terwijl die wel is toegezegt met evt boete vrij overstappen.
Ik betaalde dus ruim 2 jaar ook aan tele2 omdat jullie dit niet stopgezet hebben.
Ik heb dit inmiddels zelf gedaan, maar krijg nog steeds incasso's van 205 euro.
ook deze ga ik voldoen, en wens dat ziggo mij schadeloos stelt hiervoor, en me deze terug betaald, zo niet zie ik mij genoodzaakt al mijn diensten bij ziggo te beëindigen en over te stappen naar een wel betrouwbare instantie.
Tot op heden heb ik alle vertrouwen gehad, en hoop dat echt dat dit zo kan blijven, maar ligt aan jullie.
MVG

P.S copy is aan radar.nl gestuurd, mischien krijgen hun een possitive oplossing te zien.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

heb vandaag een mail ontvangen dacht deel dit met jullie.misschien heeft iemand hier iets aan.


Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via TROS Radar aangegeven dat u een probleem met een product of service van Ziggo heeft en dat u daar ontevreden over bent. Van Radar hebben wij uw klacht ontvangen. Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft om Radar en daarmee ook ons op de hoogte te stellen hiervan.

Om het probleem op te lossen hebben wij ondertussen uw klacht in behandeling genomen, samen met de meldingen van andere klanten die bij Radar zijn binnengekomen. Wij doen ons best alle reacties zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Hiervoor proberen wij telefonisch met u in contact te komen.

Om een snelle oplossing te bieden kan het voorkomen dat wij u eventueel de komende twee weken in de avonduren zullen bellen. Dit zal in ieder geval niet na 21.00 uur zijn.

Het kan zijn dat wij u ondertussen al gesproken hebben en dat het ons is gelukt dat u weer naar tevredenheid gebruik kunt maken van onze diensten.

Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan willen wij die graag beantwoorden. Ziggo heeft een speciaal e-mailadres ingericht waar u rechtstreeks uw vraag kunt stellen: [email protected]

Als u contact opneemt, vermeld dan in ieder geval:
• uw klantnummer
• uw naam en adresgegevens
• uw telefoonnummer waarop u bereikbaar bent

Wij kunnen dan sneller reageren op uw vragen.


Met vriendelijke groet,

Directeur Klantenservice
Martine Ferment

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Beste companancy ,
Dit e-mailtje heb ik gisteren ZES keer ontvangen.
Er is kennelijk iets goed mis ................
Traag internet heb ik kunnen verhelpen door simpelweg het modem
te resetten.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

dat kan axa,
maar vandaag kreeg ik een telefoontje van iemand van ziggo die liet me weten
dat mijn eerdere afspraak met ziggo komt te vervallen want ze geven mij de 2de decorder met kaartje gratis. nou en daar heb ik dus echt niet om gevraagd. vind het alleen maar netjes van ze.
ik hoop dan ook dat andere net zo netjes behandeld worden als ik.
en heb zeker nog hoop voor ziggo.

groetjes

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

Niet te geloven maar de aanhouder wint.

Na nog enkele telefoontjes en nog een telefoontje gisteren met een statement dat mijn juridisch adviseur er mee bezig is om er een rechtzaak van te maken, ontving ik net een telefoontje van de klachten afdeling van Ziggo.
Men gaat over tot het uitbetalen van een bedrag van €1700,- aan mij. Dit bedrag zal volgens diegene binnen twee weken op mijn rekening worden bijgeschreven.
Er zal na 2 weken nog contact met mij worden op genomen om te verifieeren of het bedrag ook daadwerkelijk op mijn rekening is gestort.


Dus bij deze voor iedereen die nog een geschil heeft met Ziggo, geef niet op. Blijf klagen en laat je niet met een kluitje het riet in sturen. Ik zat ook aardig op het punt van "dit wordt nooit meer geregeld" maar zo als het blijkt, de aanhouder wint.

TROS Radar ook hartelijk bedankt voor jullie inzet in deze. JUllie inzet heeft zekers mee geholpen om dit probleem op te lossen.
Ook Ziggo bedankt, alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren voor dat dit kon worden geregeld (1 jaar).

Dus mensen, geef niet op, blijf vechten voor jou recht!


De bevestiging per email:
Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze email.

Ik kan u bevestigen dat er 1700,00 euro over gemaakt wordt op uw rekening.

Hier onder vind u de mededeling van mijn collega's van betalings verwerking:

-------------------------------

CP Facturering

Credit ad €1700,- aangemaakt en klaargezet voor uitbetaling op rek.nr. XXXXXXXXX

------------------------------

Ik ga ervan uit dat ik u zo voldoende heb geinfomeerd.

Met vriendelijke groet,

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

helemaal goed
ik ben blij dat het ook voor jou gelukt is
ik hoop dat het zo verder goed gaat
groetjes

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

companancy schreef:dat kan axa,
maar vandaag kreeg ik een telefoontje van iemand van ziggo die liet me weten
dat mijn eerdere afspraak met ziggo komt te vervallen want ze geven mij de 2de decorder met kaartje gratis. nou en daar heb ik dus echt niet om gevraagd. vind het alleen maar netjes van ze.
ik hoop dan ook dat andere net zo netjes behandeld worden als ik.
en heb zeker nog hoop voor ziggo.

groetjes
Houd wel even in de gaten of het ook echt gratis is, hebben zelf ook zo iets gehad maar bij toeval kwamen wij er na 3 maanden achter dat het tweede kaartje gewoon maandelijks werd belast ondanks eerdere toezeggingen.

FeicoN
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2009 15:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door FeicoN »

Mijn ervaringen met Ziggo

1. In december 2008 besloot ik de telefoon naar Ziggo over te zetten met behoud van twee telefoonnummers. Direct na installatie, begin van de maand, kon ik al via Ziggo opbellen, met beide telefoonnummers, maar inkomende gesprekken liepen nog via KPN. Op de strategisch gekozen datum 23 december trok KPN de stekker eruit. Ik maakte me enige zorgen, maar na een paar uur kon ik op een van beide nummers via Ziggo gebeld worden. Ziggo had vervolgens twee weken nodig voordat ik ook op het andere nummer gebeld kon worden. (Volgens mij is het niet moeilijker dan het omdraaien van een knopje, dus het is me een raadsel waarom het 2 weken moest duren).

2. Een telefoonaansluiting van KPN is onafhankelijk van elektriciteit en werkt ook bij stroomstoringen. Tenzij je thuis eigen apparatuur aansluit, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Een telefoonaansluiting van Ziggo heeft een modem nodig met netvoeding. Er bestaan modems met batterij voor noodgevallen, maar die modem wordt door Ziggo niet geleverd. Dus: geen elektriciteit - dan ook geen telefoon.
Het is nog erger: Ziggo heeft hier en daar in de straat schakelkastjes staan. Als bij zo'n kastje, ergens een straat verder, de elektriciteit uitvalt, dan heb je zelf misschien nog wel elektriciteit, maar geen internet en telefoon.

3. Ziggo vond dat ik een nieuwe modem nodig had met de naam Eurodocsis en stuurde die op. Hij werkte niet, dus stuurde ik hem terug. Ik was zo naïef te verwachten dat Ziggo daarop zou reageren met een nieuwe/gerepareerde modem, maar er gebeurde niets. Opbellen, schrijven, het is alles verspilde moeite, Ziggo belooft veel maar doet niks.
En toen opende Ziggo een week lang een informatiestand op de markt in mijn woonplaats. Ik erheen: hoe zit dat met die modem? En ik kreeg zomaar een modem mee, zonder legitimatie en zonder handtekening. Ik stond perplex! (Ik zou ook een doos toegestuurd krijgen om de oude modem terug te sturen, maar die doos moet nog komen.)

Trouwens, dat die modem niet werkte, dat kwam waarschijnlijk doordat Ziggo een slecht functionerende activatiesite heeft. Je moet volgens Ziggo "activatie" in de browser tikken en dat werkt niet. Heb je geluk, dan kom je vanzelf bij de activatiesite (zonder "activatie" te tikken), maar meestal werkt het niet.

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

dankje voor je waarschuwing ik zal dat zeker in de gaten houden.
ik dacht er zelf ook gelijk aan hihi.beetje achterdocht mag wel toch
groetjes
Fabov schreef:
companancy schreef:dat kan axa,
maar vandaag kreeg ik een telefoontje van iemand van ziggo die liet me weten
dat mijn eerdere afspraak met ziggo komt te vervallen want ze geven mij de 2de decorder met kaartje gratis. nou en daar heb ik dus echt niet om gevraagd. vind het alleen maar netjes van ze.
ik hoop dan ook dat andere net zo netjes behandeld worden als ik.
en heb zeker nog hoop voor ziggo.

groetjes
Houd wel even in de gaten of het ook echt gratis is, hebben zelf ook zo iets gehad maar bij toeval kwamen wij er na 3 maanden achter dat het tweede kaartje gewoon maandelijks werd belast ondanks eerdere toezeggingen.

Gesloten