LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

nou heb dossier opgevraagd
en wil zelf alles doorspitten en alles wat niet klopt op een rijtje zetten
en naderh weet ik het ook niet
heb ook al tegen mijn advocate gezegt dat dat rapport niet klopt van schaderegelaar
moest maar medelijden hebben met de tegenpartij want die moet alles betalen
als ik de tegenpartij was zou ik maar eens vragen aan het cz
wat voor diensten heeft u geleverd en had het slachtoffer daar baat bij
maar ja zal wel handje klap zijn.
cz dat betaal ik al een maand of 6 niet meer voor de diensten die mij geleverd werden plus de onkosten die ik hier heb heb dat ook laten weten aan mijn adv.
als ik erover typ dan komt elke keer weer terug
wat zou er toch op de 4de dag gebeurt zijn in het ziekenhuis toen ik er niet was
heb zelfs nog gebelt naar politie van is er gebelt 4juli nee zij die wel 5juli raar
nou heb er wel effe genoeg van dit zijn maar fragmenten uit 3jaar die ik typ moet ik daarintegen alles typen zit ik over 10j nog te typen

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

hallo Jeanne-Veghel,

Ik was eigenlijk heel erg benieuwd hoe de gang van zaken is met uw zaak.

Ik dacht dat u bezig was met Beer advocaten.

Ik zit nog steeds even te dubben, hoe ik het ga aanpakken, want ik was dus ook niet van zin, om bij de pakken te gaan neer zitten, want dat verdient dat uitschot van medirisk niet.

Dat durven zich dan verzekeraars te noemen, ik noem het eigenlijk ordinaire graaiers, die van alle walletjes proberen te profiteren.

Ik heb dus zoals ik al eerder aangaf, een zaak aangespannen tegen een ziekenhuis, over een medische misser, ik had een simpele kijk operatie ondergaan, die mij op een haar na fataal geworden is, ik heb het ternauwernood net gered, en ze gaven mij een procent of 2 dat ik het zou halen.
Een kijk operatie, wat een nachtmerrie is geworden, daarna nog 4 operaties, waarbij men de gehele buik hebben opengesneden, de buikspieren vernietigd, en daarna kregen die fijne slagers van dat ziekenhuis mijn buik niet meer gesloten, je kon er een voetbal zonder moeite in laten vallen, hij zou echter niets geraakt hebben van de buikwand.

Ik heb me toen laten overplaatsen naar een ander ziekenhuis, en daar heeft men de wond wel kunnen sluiten, met als gevolg, nog een operatie in het verschiet, om de buikspieren te herstellen.
Maar eigenlijk kan ik niet anders, zo rond blijven lopen is geen optie, er kan weer een spontane breuk optreden in de dunnedarm, met als gevolg,het gevaar voor mijn leven .
Een nieuwe operatie, dat heeft ook weer de nodige risico's, want dezelfde complicaties kunnen weer optreden, met als gevolg, het gevaar voor mijn leven.

Geen keuze dus.

En nog willen die kneuzen van Medirisk niet doen.

De zaak die mijn letselschade jurist had aangespannen tegen het ziekenhuis en Medirisk is op niets uitgelopen, het heeft mij een berg geld gekost, en ben nu een beetje voorzichtig geworden, want ik wil niet nog eens mijn neus stoten.
Het stomme van dit verhaal, de letselschade jurist zei bij het intake gesprek, o, dat is appeltje eitje, een fluitje van een cent!

Ik heb hem de vraag eens voorgelegd toen hij nogmaals een zaak wilde starten tegen deze 2, of het wel zin had, hij schreef, het kost je geld, en het resultaat zal hetzelfde zijn.
Dan vraag ik me gewoon af, waarom wil je dan nog een zaak starten, terwijl het weer geld gaat kosten, terwijl het resultaat het zelfde zal zijn!
Ben je dan enkel bezig met het spekken van je knip beste letselschade jurist.

Dit vind ik erg asociaal, en dan ben je enkel maar bezig een persoon die ze z.g.n. helpen nog verder de vernieling in te helpen.

Hij is dan ook nog LSA letselschade jurist, en de meeste juristen kennen hem dus.
Wat hij per uur vraagt, 300,00 euro, dat is absurd, en dan nog het deksel op je neus krijgen, erg treurig, en geen enkel antwoord meer op de vragen die ik hem per brief heb gestuurd, ronduit schandalig.

Dan ook nog de schade die ik lichamelijk heb opgelopen, ik kan de meeste hobby's van mij niet meer uitvoeren, ik heb mijn baan verloren, dat geeft ook nog een behoorlijke schadepost, die tot aan mijn pensioen meer dan 2 ton bedraagt, zie het maar te krijgen allemaal.

die rotte asociale bureaucratie in dit land.

De betrokken mensen die elk jaar met de schade achterblijven door deze handelingen, dat is schrikbarend, wij schijnen geen enkele rechten te hebben, terwijl die personen die meer dan 100.000 euro verdienen, lekker buiten schot blijvenen in hun handen wrijven, zo die hebben we ook weer eens lekker te grazen genomen.
Zij hoeven niet te zitten dubben, gaan we nog een keer er tegenaan, want zij hoeven niet te kijken naar hun knip.
de regering trekt er zich ook geen moer van aan, en zetten je ook nog eens lekker in de kou, wat kan hun het schelen, zij maken het toch niet mee.

Wel hun kas spekken, met al die boetes die wij op kunnen lopen, als wij een keer uit de pas lopen, of een kilometer te snel rijden, dus zij kunnen het ook erg goed, de burger uitkleden, net zoals die schade verzekeraars, en sommig juristen net zoals ik er een had.
Ik zal deze echt nooit of te nimmer aanbevelen aan een ieder.
Eerder afraden, om hem niet te nemen.

Met vriendelijke groet,

Ad

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@ Ad 56

Begin van dit jaar heb ik mijn zaak idd voorgelegd aan Beer advocaten.
Die bespreken dat dan in een groepsvergadering wat de mogelijkheden
zijn en wat ze voor je kunnen betekenen.
Mijn zaak speelde in 1996 en doordat ik 14 jaar lang op het verkeerde
been ben gezet door Mr.R.v.D. was verjaring een feit en ook
Beer advocaten wilde mij de gang naar de rechter besparen, omdat
de winkans zéér klein was en het mij waarschijnlijk alleen een hele boel
geld zou gaan kosten.
Het is wel een advocatenkantoor dat mij van goed advies heeft gediend
en de eindbeslissing lag bij mij natuurlijk of ik toch wilde doorgaan
of niet met een rechtzaak. Met het door hen gegeven advies hoef je geen
2 keer na te denken en besloot ik om geen rechtzaak aan te spannen.

Ik ben echter ook iemand die dan niet zomaar bij de pakken gaat
neerzitten en uiteindelijk ben ik bij Stichting de Ombudsman terechtgekomen
die mij de laatste maanden heeft bijgestaan met juridisch advies en
wat ik nog WEL kon ondernemen in mijn zaak.

Iedereen roept wel dat ik naar de rechter had kunnen stappen, maar
als de kans van winnen bijna niet aanwezig is, dan ben ik blij dat er
mensen zijn, die mij willen behoeden voor deze misstap en die mensen
hebben er tenslotte voor geleerd nietwaar en zijn deskundig.

Ik heb me altijd aan de feiten gehouden en daarom ben ik met Pals
uiteindelijk tot de getroffen regeling kunnen komen.
Pals zou dat nooit hebben gedaan als die feiten niet juist waren geweest
en voor mij is de zaak met Pals uit de wereld nu en ik vind dat Pals
het netjes heeft opgelost, alhoewel dat maanden eerder had mogen
gebeuren van mij.

@Pals,
Als het niet klopt wat ik hier schrijf, hoor ik het wel van u neem ik aan.

Het eindresultaat telt, denk ik dan maar en ik probeer de rest
de komende tijd een plaats te geven als dat lukt.

Mr.v.D. is nog even een ander verhaal helaas en wordt nog aan gewerkt.

In uw geval zou ik ook, als laatste misschien, de Stichting Ombudsman
benaderen, zoals ik dat een aantal maanden geleden heb gedaan.
Ik kan u de gegevens doorgeven inclusief de naam van mijn raadsman.
Ze hebben mij deskundig en goed bijgestaan en ik zou het zeker weer doen
moest dat aan de orde zijn.

groetjes jeanne

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste Jeanne,

Hartelijk dank voor uw reactie, ik ben dan toch nog erg blij dat er tenminste nog iets voor u is uitgekomen, voor hetzelfde geld, was dit ook weer negetief.

En wat betreft uw keuze, die is gewoon erg goed gekozen, ik zeg altijd, "bij twijfel, niet inhalen "en dat kunnen we hier best mee vergelijken.

Mijn zaak is dus nog niet verjaard, dit heeft zich afgespeeld in januari/februari 2006.

Dus nog redelijk vers.

Ik ben eigenlijk een beetje erg voorzichtig geworden met juristen, degen die ik dus had, dat was volgens velen een hele goede jurist, maar ik heb de ervaring dat hij er gewoon weinig zin in had, en gezien dat deze jurist al 6 Ferarri's in zijn grote garage heeft staan, en dat hij er ook dagelijks in rond rijdt, ik heb dan gewoon het idee dat hij niet zo nodig meer hoeft, zo komt hij bij mij over.

Ik moet dus eerst weer wat vertrouwen zien te krijgen.

Dat had ik ook niet meer in de chirurgen, bij deze troumatische ervaring die ik dus had, ik was op dat moment zo ver, dat het mij echt niets meer kon schelen, maar het enige waar ik het nog voor gevochten heb, dat was voor mijn vrouw en 2 dochters, het is erg om dit zo te moeten zeggen, maar het is niet anders.

Bij de overplaatsing naar het andere ziekenhuis, kreeg ik een medisch team aan mijn bed, dat straalde zoveel vertrouwen uit, en dit vertrouwen hebben zij dubbel en dwars bij mij gewonnen, dat was een heerlijk en veilig gevoel.
Dat kan ik met geen mogelijkheid beschrijven, ik ben daar nogmaals geopereerd, en ben goed hersteld, de grote deuk in mijn verstandelijk vermogen, als ik dit zo kan noemen, dat heeft wel zware averij opgelopen.

Zo ook met de juristen, en dan voor al dat het al zoveel weggegooid geld heeft gekost, en hetgeen wat ik nu nog misloop, waar ik misschien anders naar kaan fluiten.

Maar wat betreft de Ombudsman, daar heb ik al het een en ander mee gedaan, ik ben daar ook lid van.

Ik denk dat ik er maar eens een brief aan ga wagen, kijken hoe ik het beste deze zaak af kan handelen, ik ben het een beetje moe aan het worden.

Deze zaak wil ik afsluiten, ik ben er soms nog wel eens mee bezig, dan heb ik even geen leuke momenten, dan groeien er ontzettende grote hoorns op mijn hoofd van kwaadheid, dan ben ik gewoon des duivels.

Ik zet dus al die tijd geen voet meer over de drempel van dat rot ziekenhuis, terwijl ik vaak op controle moet, ik heb dus in het verleden darm kanker gehad, en ben dus mij hele dikke darm kwijt, de rest moet ik erg zuinig op zijn, want dat is het laatste wat ik nog heb.

Ik ga dus nu naar een ander ziekenhuis even verder op, het scheelt maar een kilometer of 10, dus dat is nog te doen, en het personeel is erg aardig en zer vriendelijk, enkel konden ze het even niet laten, om te vragen waarom ik bij hun kwam, ik vroeg wilt u dit echt weten dan, en heb het hun verteld, ze keken heel raar, en vonden het dus erg goed en normaal dat ik naar een ander ziekenhuis gegaan was.

Ik ga dus even een brief sturen naar de Ombudsman, ik krijg trouwens ook hun nieuwsbrieven van de Ombudsman, als het goed is staan daar ook wat namen in, van hun buitendienst medewerkers.

Eens even kijken of ik de laatste nieuwsbrief nog heb, en anders kan ik het misschien wel vinden op hun website.

Ik was dus echt even nieuwsgierig naar U, en dacht, kom ik waag er even een berichtje aan.
Lotgenoten, die zoeken elkaar wel vaker op, en dat is gewoon erg goed, zo kunnen we elkaar steunen door dik en dun.

Nu heb ik gelukkig heel veel ervaring met diverse fora, waar ik lid van ben, en daar helpen we elkaar ook, en zo hoort het ook gewoon.

Wel beste Jeanne, ik wens u het allerbeste toe, we komen elkaar nog wel tegen op het forum van radar, en nogmaals hartelijk dank voor uw reactie.

P.S.

Ik heb destijds nog een PBtje gehad van de minister, met 2 namen van juristen van Beer advocaten, dat PBtje heb ik bewaard, en de dossiers die ik ooit eens verstuurd had naar letselschade.nl heb ik nog retour gekregen, dus het ligt eigenlijk vverzend klaar.

Met vriendelijke groet,

Ad

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@Ad 56

Dank u voor uw reactie en die deed me erg goed.
Ik hoop dat u het nog niet opgeeft en dat u uiteindelijk
ook voor de overwinning zult gaan.
Het is een zware strijd die niet door iedereen wordt
begrepen, maar het is niet anders.
Ik zal u per PB de naam van de raadsman geven die
me heeft geholpen bij Stichting de Ombudsman.
(Reeds doorgegeven per PB)

Daar heb ik echt veel aan gehad en ik denk dat u
zeker geholpen kunt worden en anders wordt er zeker
aangegeven wat de mogelijkheden eventueel nog
kunnen zijn in uw zaak.

Heb vertrouwen en het zal goedkomen.
Belangrijk is het feit dat u nog de wil had OM te vechten
en het belangrijkste is idd uw vrouw en kinderen waar
u ongetwijfeld veel steun aan zult hebben gehad en nog.
Ik denk ook dat we elkaar nog wel zullen tegenkomen
op het forum en ik ben erg benieuwd hoe het met
uw zaak zal aflopen.

groetjes van jeanne

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste Jeanne,

Ik heb inmiddels uw PB gelezen, waarvoor mij hartelijke dank.

En ik weet zeer zeker dat mijn zaak geen verloren zaak is.

Want toen ik nog in dat eerste ziekenhuis lag, heeft de ene chirurg gezegd, in het bijzijn van getuigen, dat er fouten gemaakt zijn.

en toch heeft de letselschade jurist daar helemaal geen profijt uit gehaald, en dat vond ik zeer zwak, deze kans had hij moeten benutten, rond uit schandalig.

er werd zelfs met geen woord over gerept, en dat zit mij zo dwars, ik heb die jurist een brief gestuurd, met alle dingen die volgens mij niet gedaan, of niet uitgevoerd zijn, en alles wat mij dwars zat, ook nog dat vragen, om na de zaak die eigelijk was afgesloten voor extra geld voor een verdergaand onderzoek, waar ik totaal niet zou hebben zoals hij het eigenlijk al aangaf, weg gegooid geld voor mij, met eigenlijk als uitkomst, geen.

Ik vind dit iets crimineels hebben.

Maar, ik ben een pitbull, als ik ergens mijn tanden in zet, dan weet ik eigenlijk niet van ophouden of loslaten.

Mijn vrouw zegt, stop er mee, die houd het eigenlijk voor gezien.

Ik probeer haar telkens te overtuigen, dat er echt mee in zit.

Ik ga toch eerst eens even nadenken wat ik ga doen, of eerst naar Beer advocaten, of naar de Ombudsman, kijken wat de beste oplossing geeft.

Ik vind het erg sneu, dat ze u van het kastje naar de muur gestuurd hebben, ik heb daar geen geduld voor, en zou dan direct in de aanval gaan.

maar dat behoort bij mijn vak denk ik, ik heb de laatste 13 jaar actief geweest in de bedrijfsbeveiliging, weet natuurlijk wel wat van rechten en plichten, maar helaas niet van alle rechten.
Daar stond ik mijn mannetje ook erg goed, was eigenlijk onvermurwbaar, stond voor wat ik was.

dat kan ik hier ook erg goed gebruiken, ik kan heel erg slecht tegen onrechtvaardigheid, en ben dus zoals ik al zei, een putbull, ga voor wat ik ben, tot het bittere eind.
Maar dan heb ik wel in deze zaak een hele goede support nodig van mijn vrouw, en die geeft het nou net altijd snel op.

Al dat gedoe, niets voor haar.

Ik zal dus zelf maar in de aanval gaan.

U hoort het zeer zeker wat er uit gaat komen, dit doe ik bijvoorbaat via een PB, en ik zal de uitslag ook hier in dit topic vermelden.

Zodat de andere lotgenoten ook iets hebben aan door vechten, zoals u het ook gedaan heeft, en waar ik u ga volgen.

Nogmaals hartelijk dank voor het PB-tje, en u reactie via dit topic.

Met vriendelijke groet,

Ad

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@Ad 56

Afgesproken en het is zeker de bedoeling dat lotgenoten
iets hebben aan ons verhaal en weten dat men moet
blijven strijden als het kan.

Een raadsman vertelde me laatst nog in een gesprek,
dat hij iets had geleerd uit mijn zaak.
Als een zaak juridisch geen kant meer op lijkt te kunnen en er is weinig hoop
op een uitkomst het toch loont, om genoeg herrie te blijven maken.

In uw geval, is het nu toch opgelost door de Pals Groep, zei hij
en die stap hadden ze nooit gezet, als u niet in uw recht had gestaan.
Gelijk hebben is 1, maar het krijgen is een ander verhaal.

Er is helaas wel een zéér lange adem voor nodig en
het is ook wel prettig als men niet eerst jarenlang
de verkeerde kant op wordt gestuurd, maar dat iemand
gelijk zou weten hoe de vork in de steel zit.

Ik hoor het wel, mocht u van mij nog iets willen weten
(per PB) en ik help u graag verder als ik dat kan.

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

daarnaast kan als men niet tevreden is over een advocaat een melding worden gemaakt bij de orde van advocaten en staat u in het gelijk dan word de advocaat berispt of uit zijn ambt gezet dit zou dus de beste manier zijn..... en de slimste
ben je meteen van een hoop troep af
daarnaast is het ook wel eens makkelijk om een memorecorder of je tel te gebruiken om gesprek op te nemen
volgens mij deed die schaderegelaar dat ook bij mij omdat ie de eerste keer geen flauw benul had waarover het ging trouwens laatste keer ook duwt elke keer knopje in bij tel

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:daarnaast kan als men niet tevreden is over een advocaat een melding worden gemaakt bij de orde van advocaten en staat u in het gelijk dan word de advocaat berispt of uit zijn ambt gezet dit zou dus de beste manier zijn..... en de slimste
ben je meteen van een hoop troep af
daarnaast is het ook wel eens makkelijk om een memorecorder of je tel te gebruiken om gesprek op te nemen
volgens mij deed die schaderegelaar dat ook bij mij omdat ie de eerste keer geen flauw benul had waarover het ging trouwens laatste keer ook duwt elke keer knopje in bij tel
Had hij je dat van te voren aangegeven, dat e.e.a. zou worden opgenomen?

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

nee dat niet

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:nee dat niet
Dat zou wel zo netjes zijn geweest en ik zal het eens
voor je navragen als je dat wilt hoe dat zit,
mocht je er nog eens in de toekomst mee
te maken krijgen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jeanne-veghel schreef:
jack333 schreef:nee dat niet
Dat zou wel zo netjes zijn geweest en ik zal het eens
voor je navragen als je dat wilt hoe dat zit,
mocht je er nog eens in de toekomst mee
te maken krijgen.
Geloof niet dat het zomaar mag het opnemen van gesprekken.
Laatst had ik ook iemand aan de telefoon en vroeg me vantevoren of ik het goedkeurde of het gesprek werd opgenomen om later na te kijken of de telefonistes goed hun werk deden.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:
jeanne-veghel schreef:
jack333 schreef:nee dat niet
Dat zou wel zo netjes zijn geweest en ik zal het eens
voor je navragen als je dat wilt hoe dat zit,
mocht je er nog eens in de toekomst mee
te maken krijgen.
Geloof niet dat het zomaar mag het opnemen van gesprekken.
Laatst had ik ook iemand aan de telefoon en vroeg me vantevoren of ik het goedkeurde of het gesprek werd opgenomen om later na te kijken of de telefonistes goed hun werk deden.
Het hangt volgens mij helemaal van de situatie af
en ikzelf heb er nog nooit mee te maken gehad.
Kan me voorstellen dat iemand wil weten wat
zijn rechten zijn mocht het in zijn zaak voorvallen,
of als hij/zij zelf iets in die richting zou willen ondernemen.

Het is altijd goed om te weten hoe het in elkaar zit.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jeanne-veghel schreef:
jack333 schreef:daarnaast kan als men niet tevreden is over een advocaat een melding worden gemaakt bij de orde van advocaten en staat u in het gelijk dan word de advocaat berispt of uit zijn ambt gezet dit zou dus de beste manier zijn..... en de slimste
ben je meteen van een hoop troep af
daarnaast is het ook wel eens makkelijk om een memorecorder of je tel te gebruiken om gesprek op te nemen
volgens mij deed die schaderegelaar dat ook bij mij omdat ie de eerste keer geen flauw benul had waarover het ging trouwens laatste keer ook duwt elke keer knopje in bij tel
Had hij je dat van te voren aangegeven, dat e.e.a. zou worden opgenomen?

@Jack333
Dit staat er over geschreven:

Opnemen van eigen gesprekken
De deelnemers aan een gesprek mogen dus wel zelf hun gesprekken opnemen (ook wanneer ze dat niet met de andere partij besproken hebben). Ze mogen ook een ander dit laten opnemen. Dan is die ander uiteraard niet strafbaar.

Een telefoongesprek opnemen dat je zelf voert, mag je dus opnemen - ook wanneer je dat niet meldt aan de tegenpartij. Alleen het heimelijk opnemen van zo'n gesprek zonder deelnemer te zijn is dus strafbaar (tenzij je toestemming hebt van één van de deelnemers).

Zo'n opname mag niet zomaar gepubliceerd worden. De andere partij zal waarschijnlijk niet verwacht hebben dat het gesprek opgenomen werd. Er moet een goede reden zijn om diens privacy-belang opzij te zetten. Een voorbeeld is gebruik van de opname als bewijs van bedreiging.


Nu weet je wat de mogelijkheden zijn en wat de wet daarover zegt.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste forum bezoekers,

Geheel juist, beste Jeanne.

Bij dit soort zaken is het oneigenlijk / Onwettig verkregen materiaal, en mag dus bij de wet niet gebruikt worden, enkel als het volgens mij gemeld is aan de betrokkenen, die aan dat gesprek deelnemen.

Maar het is bij de wet verboden, als het onaangekondigd gebeurt en gebruikt word, om een zaak te voeren.

Ik denk dat de meeste juristen zich hier van zullen distantiëren.

Ten minste als ze verstandig zijn.

In mij beroep mogen wij dit ook niet zomaar doen, ook geen video opnamen maken, dit laatste word echter weer goedgekeurd, als dit duidelijk kenbaar gemaakt word binnensmuur en de omheinig van een pand/object.
Wel heeft het bedrijf hier voor een vergunning nodig, om dit soort dingen te realiseren, de vergunning word afgegeven door justitie/politie.
Waar ons soort bedrijven ook hun andere vergunningen hebben, o.a de personele vergunningen/passen voor de beveiligingsbedrijven.

Zonder een dergelijke vergunning, mogen er geen videobeelden opgenomen/geregistreerd worden, dat is gewoon strafbaar bij de wet.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe, doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Een ding moet u beslist echt niet nalaten, kom op voor uw rechten, u heeft er gewoon recht op.

Met vriendelijke groet,

Ad

thom62
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2010 18:53

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door thom62 »

Een tip:
zoek een top advocaat op dit gebied en laat een onafhankelijk rapport opstellen zodat je sterk staat.
Ik zit zelf al 5 jaar in een erkende zaak verwikkeld met centramed.
Ik heb de langste adem in deze.Geduld is een schone zaak.
Ze willen nooit betalen wat terecht zou zijn.
Ik ben op de AVRO missers-uitzending geweest maar geeft geen soelaas.
Jullie kunnen me mailen voor meer info

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

dan werd er mij de laatste keer op gewezen waarom ik niet verder was gegaan met
therapie
ik zei dat is heel eenvoudig tegenpartij betaalde pertinent de rekening niet er werd mij toendertijd geadviseerd om meer therapie te gaan doen .. deed ik dus ook ging dus 2 keer per week voorheen 1 keer.. was nog weinig maar ik moest er rekening mee houden dat ik zelf alles moest betalen. en 2keer per week kwam neer op 240 euro per 4 weken .. heb die rekening dus netjes naar mijn adv gestuurd en die weer naar de tegenpartij .. en die zeiden gewoon we betalen niet ..vraag me trouwens af of dat niet strafbaar is om iemand in zijn herstel te belemmeren
en miss nog wel meer lichamelijke schade toe te brengen dan noodzakelijk was
heb toen nog via mijn adv geeist dat ze die moesten betalen . maar kreeg als antwoord .. doen ze niet dus dat was einde therapie verhaal. om verdere vragen over cz te voorkomen
ik ben mijn hele leven al niet aanvullend verzekerd geweest ... kan er toch ook niets aan doen dat ze me overhoop rijden

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

heb inmiddels dossier thuis was maar een beetje binnen uur nagekeken en doorgenomen
kloppen verschillende dingen niet brief van
medas bussum 2009
betrokkende zou na een conflict zijn ontslagen
heb zelf mijn ontslag genomen om ik elke 4weken naar voren moest omdat mijn loon niet klopte..
elkerliek ziekenhuis helmond 24-07.2007
tevens werd er een driepuntsgordel aangemeten en de fysiotherapie ingeschakeld
m.b.v. maatschapelijkwerk werd ontslag voorbereid
maatschappelijk werk zat natuurlijk onder mijn bed want helaas heb ik niks gezien..
fysiotherapie heb ik zelf omgevraagt laatste dag
voor verdere rest klopt het wel zon beetje op de geboorte datum van mij op procesverbaal en mijn voornamen na. maar ja zal wel hetz zijn als in het dossier dat ik in een uur tijd bij het doorlezen paar keer van beroep verander. was ook niet echt veel dat dossier

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

dan wou ik nog vragen weet iemand of ik zon schaderegelaar op persoonlijke titel aan kan spreken wegens smaad en laster ???

jack333
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:08

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jack333 »

k ben nou ook al een jaar of drie in bezwaar enzo aan het gaan vanwege een ongeluk zit nog af te wachten op de rechtzaak die er over een maand of 14 aan zit te komen en als me dat niet bevalt gaan we gewoon naar europeesche hof... en naar klachten bureau van het uvw te gaan heb ik weinig zin want dan word het toch weer een 1-2tje klachtenbureau van uvw en het uvw zelf tegen mij

Gesloten