LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Letselschade

Ongelezen bericht door Radar »

Drie jaar geleden spraken verzekeraars af in een convenant, dat slachtoffers van letselschade eerder betaald zouden moeten worden. Inmiddels komen bij Radar de eerste signalen binnen dat het convenant niet wordt nageleefd. Zo zijn slachtoffers van letselschade opnieuw de dupe van eindeloos gesteggel tussen de verschillende partijen. Maandag in Radar de verhalen van deze mensen.

Naar de uitzending

Willem E.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 mar 2009 15:30

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Willem E. »

Mijn vrouw liep 5 jaar geleden door gedwongen werkhervatting -ondanks ziekmelding dankzij ernstige (onder)rugklachten- een hernia op. Wij stelden haar voormalig werkgever daarvoor aansprakelijk. Inmiddels loopt die zaak ruim 4 jaar, en staat de deur van de verzekeraar van de tegenpartij (Delta Lloyd) nu eindelijk op een kier, al moeten we nog afwachten of hier een redelijke vergoeding uit voortvloeit. Gelet op de advocaatkosten alsmede medische e/a/ onderzoeken en rapportages moeten de kosten daarvan ergens tussen de vijftig mille en een ton liggen. Delta Lloyd hield zich vooral met juridische steekspelen bezig, omdat de causaliteit nu eenmaal moeilijk was aan te tonen, ook al liet de zorgplicht van werkgever hevig te wensen over. We moeten de hoogte van enige vergoeding nog afwachten, maar als Deltay Lloyd voet bij stuk had gehouden waren we tot een rechtsgang overgegaan, wat ook het geval zal zijn als ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Van dat convenant is me dus niets bekend, wij hebben er in ieder geval niets van gemerkt.

annetk
Berichten: 0
Lid geworden op: 30 okt 2009 23:44

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door annetk »

hallo allemaal
Hierbij heb ik een letselschade opgelopen,een wiplash.
Ik stond stil en een man voor mij reed achteruit en knalde op mijn voorbumper(niet te zachtjes)was een oude man en had hem in zijn achteruit gezet.
Dat is gebeurd in 1995,daar ben ik met Buro Palls 12 jaar mee bezig geweest.
Pas toen er een nieuw persoon kwam werken kreeg ik een bericht dat ik €7000.= kon krijgen en dat ze er niet meer uit konden krijgen,dat ik het beter kon accepteren.
En daar ging nog de helft vanaf voor de kosten van de onderzoeken en buro Palls.
Dus ik heb het geaccepteerd en getekent dat het is afgedaan
Dus ik zal er wel niets meer aan kunnen doen,maar wilde het toch even kwijt.
Er was ook daarna een rug en nu een forse nekslijtage geconstateerd.
Helaas kan ik nu niks meer doen.
Ik heb dat 2jaar geleden ontvangen en getekend.
Met vreindelijke groetjes van annet kinnegen

marc51
Berichten: 0
Lid geworden op: 31 okt 2009 01:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door marc51 »

LET OP, LET OP ! :
Als u nog gèèn schade hebt gehad en niet zoveel geld bezit: Neem onmiddelijk een Rechtsbijstandsverzekering bij een maatschappij die absoluut niets met AL uw eigen verzekeringen heeft uit te staan [dus NIET bij uw alles-in-een pakket zit bijvoorbeeld. Schakel na [letsel-]schade een absoluut onafhankelijk letselburo of advocatenkantoor in [indien mogelijk via rechtsbijstandregeling/verzekering of eigen tussenpersoon].
Laat niemand toe thuis of op schadelokatie en beantwoord gèèn brieven of vragen zonder legitimatie en uw toestemming, ONDERTEKEN NIETS en NOTEER NAAM EN EIS VISITEKAAARTJE EN VOOR WIE ZE OPEREREN en alleen via tussenpersoon of de door U aangewezen contactpersoon! Ook bij rouw en ellende zijn expertiseburo 's van de tegenpartij of de kant van de betalende/aansprakelijke verzekering KEIHARD en zullen er alles aan doen, zo goedkoop mogelijk van de Claim af te komen of eindeloos te rekken. Ook komen 'zogenaamde tussenpersonen , zeg: aasgieren juist als u in de ellende zit of druk bent.
GELOOF HET OF NIET: Uw risico 's worden doorverhandeld [men neemt een optie voor een bepaalde termijn op een pakket verzekeringen, anoniem met nummer, slechts bij een notaris zijn de namen bekend [zgn. 'bonds'].
Er zijn dan anonieme beleggers die de risico's anoniem voor een korte termijn bezitten, De zg. SYNDICATEN, die dus gokken op zo min mogelijk te moeten uitkeren !!
Ze laten zich dan anoniem vertegenwoordigen door een derde expertiseburo en komen ongevraagd en ongewild bij U aankloppen om verklaringen los te peuteren:
PRAAT DUS SLECHTS MET ÈÈN VERTEGENWOORDIGER OF ARTS VAN ALEEN DE BETREFFENDE VERZEKERINGSMIJ EN LAAT U NIETS AANPRATEN OF LOSPEUTEREN ZONDER AANWEZIGHEID OF TOESTEMMING VAN ADVOCAAT Of UW ONAFHANKELIJKE ADVISEUR/TUSSENPERSOON.
Iedereen is gewaarschuwd, ik spreek uit zeer vertrouwelijke informatie/bronnen!
suc6, marc v.

Cees de Bil
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2009 14:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Cees de Bil »

De afgesproken spelregels hebben het doel om het overleg open, voortvarend en in samenwerking met elkaar te laten verlopen. Da's wel eens lastig als de belangen groot zijn. Verzekeraars willen veel weten en stellen veel vragen. Meestal begrijpelijk, maar soms slaat het door. Ook andere hoofdrolspelers kunnen het gewenste - wenselijke- overleg onnodig moeilijk maken.

Gezamenlijk gesprek en één basisregel helpen.

Een aantal van mijn gedachten over letselschade en ethiek heb ik geformuleerd in een blogtekst die aan deze discussie mogelijk kan bijdragen: http://ceesdebil.wordpress.com/2009/09/ ... -volstaat/.

vriendelijke groet,
Cees de Bil

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Wacht al 3 jaar op bijna 500 euro! Nadat ik een klap had gekregen met 7 hechtingen aan mijn lip kwam de rechter met slechts 2 x 250 euro. Voor mijn advocaat en immateriele schade. Nog steeds is die lip gevoelig. Maar betalen ho maar. Er is nog geen cent betaald! De dader betaalt gewoon lekker niet. En mocht ie helemaal niet willen betalen, dan gaat ie uiteindelijk de bak in. Maar betalen ho maar dat hoeft ie dan niet meer. En het slachtoffer? Ik dus, die zoekt het maar uit. Ja zo is de wetgeving in Nederland. Ik heb er geld op moeten toeleggen. En die ***** ministers krijgen het niet voor elkaar (softie Donner en softie Hirsch Ballin) om de wet schade direct uit te betalen middels een depotpot. Daar lullen ze al jaren over. Maar er gebeurt niks en de slachtoffers kunnen stikken! Out of the blue, je moet zelf steeds gaan bellen met Leeuwarden (incassobedrijf justitie) hoe het staat met jouw zaak!!!

LaWit
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 nov 2009 18:02

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door LaWit »

11 jaar lang bezig met verhalen van letselschade na een auto-ongeluk (kop staart botsing) bij de NoordHollandsche, eerst via DAS toen overgestapt naar Pals, nooooooit doen, doen niets voor je! En nu bij een LSadvocaat van Beer Amsterdam.
We zijn weer terug bij af en gaan nu maar een rechtzaak beginnen. Ze proberen je in financiële problemen te brengen door zo weinig kosten als mogelijk is te bevoorschotten en uit te roken om zo een zo laag mogelijke schikking te krijgen. Onze schade (door 3 verschillende bureau's berekend) ligt rond de € 120.000,-- Het laatste schikkingsvoorstel is € 20.000,--. Wij proberen nu een lening rond te krijgen om de kosten van de dagvaarding te dekken om zo eindelijk maar eens af te kunnen sluiten. Mijn advocaatkosten willen ze nu namelijk ook al niet meer voldoen omdat deze niet redelijk zouden zijn.....
Weer afwachten dus!

CG.Schipper
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 sep 2009 16:44

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door CG.Schipper »

Vijf jaar geleden door rood licht gefietst en aangereden.
Direct schuld bekend , maar verzekering van automobilist heeft al mijn schade en onkosten betaald en ik heb nog smartegeld gekregen ook.
Terwijl ik schuldig was

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte forum bezoekers,

Ik ben op 24 januari 2006 geholpen aan een breukje in een operatiewond ( buikwand )
Ik zou 3 tot 4 dagen in het ziekenhuis moeten verblijven.
Het is heel erg mis gegaan, de kijk operatie is voor mij een complete nachtmerrie geworden.
De dunnedarm en een aantal bloedvaten zijn door de Verresnaald geperforeerd, er is tijdens deze kijk ingreep een matje ingebracht.
Vanaf toen weet ik eigenlijk niets meer, maar mijn vrouw heeft alles van dag tot dag genoteerd.
Ik heb schijnbaar pijn aangegeven, waar ik dus niets van af weet, na veel aandringen heeft mijn vrouw en de kinderen het oor elkaar gekregen, dat er een scan of iets dergelijks is uitgevoerd, waaruit bleek, dat mijn hele buik vol stond met 2,5 liter bloed en ontlasting.
Ik moest opnieuw geopereerd worden, om dit alles te laten verwijderen, na deze ingreep hebben ze de dunnedarm overhecht, en de bloedvaten gedicht d.m.v hechten.
De buik hebben ze weer gesloten, en ben toen direct doorgebracht naar het IC, mijn toestand was niet erg best, meer dood dan levend.
Een paar dagen deden zich weer complicaties voor, moest weer geopereerd worden, wat eigenlijk mijn toestand niet meer ging, ze hebben toch geopereerd, er bleken hele grote absessen bij de Milt en de lever en de nieren aanwezig te zijn.
Ik had ook zeer hoge koorts.
vanaf dat ik naar het IC gebracht ben, hebben ze mij in een diepe slaap gehouden, anders was het schijnbaar niet uit te houden.
Na een paar dagen ben ik weer geopereerd, waaraan, helaas ik weet het niet, ik was er wel, maar weet nergens vanaf, ik was in een zeer diepe slaap.
In elk geval ben ik in 10 dagen 4 maal geopereerd, wat eigenlijk gezien mijn toestand niet meer verantwoord was, maar als ik weer niet was geopereerd, dan was ik ook gestorven, gewoon door een simpele breuk van 4 tot 5 cm in een litteken, ik wist dus ook niet dat dit dodelijk was, de ingreep zelf niet, maar de domme missers wel.
Op 20 maart heb ik een overplaatsing aangevraagd, naar een ander ziekenhuis, ik had nog steeds een open buikwond, een wond waar je een normale voetbal door naar binnen kon laten vallen, nee, je hoefde echt niet te wringen.
Ik ben dus op 20 maart 2006 overgebracht naar een ander ziekenhuis, daar kreeg ik te horen, dat ik eerst 2 tot 3 maanden tot rust moest komen, voordat men de buik konden sluiten, ik had op dat moment nog een fistel in de dunnedarm( gaatje in de dunnedarm ), daaruit stroomde gewoon darm inhoud door naar buiten, ze hebben toen een grote plak van kunststof op de grote gapende wond geplakt, met daar in een slangetje van 10 m.m. wat verbonden was met een vacumpomp.
Deze zorgde ervoor dat mijn buikholte schoon bleef.
Ik kreeg heel veel medicatie toegediend, om die perforatie in mijn dunnedarm een beetje rustig te houden, dat heeft echter nog 14 dagen geduurd, men heeft toen gelukkig voor mij, besloten te gaan opereren.
Ik zou bij wijze van spreken een gat in het plafond kunnen springen.
Maar dat kon ik niet, ik kon helemaal niet meer lopen, pakken had ik net weer een beetje geleerd, dat heeft mij ontzettend veel verdriet gedaan, ik zou, nu ik er weer aan denk, weer in tranen uit kunnen barsten, ik heb heel veel psychische hulp gehad, maar heb het er soms nog wel eens moeilijk mee, het was een hele erge nachtmerrie.
Maar goed, ik ben dus nog maals geopereerd, ze hebben mijn buik gesloten, toen ik bij kwam, zag ik een keurig net afgeplakte buik, ik was heel erg blij, ik moest van de artsen na een paar dagen gaan proberen te lopen, dat ging voor geen meter, ik heb het tenslotte weer met veel doorzttingsvermogen geleerd.
Na een paar weken ging het weer mis, ik had het al in de gaten, als ik opstond met hulp van de fysio, zag ik telkens veel vies bloederig water druppen, ik kreeg dus weer een flinke terugslag, moest weer geholpen worden.
Door het vele snijden in dezelfde wond, was er een adstotings proces begonnen, ze hebben een reep van 10 breed op een plaats zelfs 15 cm breed met een lengte van 25 cm weggehaald, dit weefsel was afgestorven, mijn navel is ook verdwenen.
Mijn leven verwoest, mijn werk verleden tijd, nu zit ik noodgedwongen thuis, voor 100% afgekeurd, kan bijna niets meer, mag bijna niets meer.
Het leuke is, ik moet nog een keer geopereerd worden, ze hebben bij de 3de operatie mijn buikspieren doorgesneden, en ik loop nu de kans, dat mijn dunnedarm kan open springen.
Maar de orperatie zelf geeft weer dezelfde risico's als de vorige operaties.
Dan kun je volgens mij beter inpakken en wegwezen, je hebt geen enkele zekerheid meer.
Ik heb een advocaat in de arm genomen, een letseladvocaat, koste mij 300,00 euro/uur.
Deze heeft niets kunnen uitrichten tegen dat aso Medirisk, wat een viespeuken zijn dat daar.
De chirurg die mij het eerst geopereerd heeft, die heeft gezegd in het bijzijn van getuigen, dat er fouten gemaakt zijn, daar heeft Medirisk schijnbaar maling aan.
Ik heb pas een rechtsbijstandverzekering afgesloten, bij DAS.
Ik heb hun gevraagd voor een second opinion.
Hun honeurs waren geschaad, en konden niets voor mij doen.
Daar sta je dan, met je goede gedrag.
Een grote crimineel, die heeft de beste juristen, gaan lekker vrij uit, het slachtoffer, die kan zijn wonden gaan likken.
Ik noem nu criminelen, maar ik kan hier ook net zo goed Medisrisk neer zetten, die zitten lekker weer in hun vuistje te lachen, weer een schadevergoeding uitgespaard.
Terwijl er afspraken gemaakt zijn, dat het allemaal anders moest gaan, ik vind dit absurd voor woorden.
Ik lijd tot mijn pensioen meer dan 100.000 euro schade, door gemiste loonderving.
Dan heb ik het nog niet over de psychische schade, die wij als gezin hebben opgelopen.
Dan heb ik het ook nog niet over de gevolg schade, door dat ik alles moet laten doen, zoals het onderhoud van de auto, het huis enz. enz.

Een verzekering afsluiten, het helpt je totaal niets, ze denken enkel maar aan zich zelf, het stelletje egoïsten.
Ik kan nog wel even door gaan, maar dat heeft geen enkele zin voor U en mij.

Met vriendelijke groet,

Ad

Willem E.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 mar 2009 15:30

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Willem E. »

Beste Ad, naast letselschade kom je met dit verhaal volgens mij ook in aanmerking voor Medische Missers. Het Medisch Tuchtcollege kun je beter vergeten, want zelden tot resultaten leidend. Wel zou je de betreffende ziekenhuizen aansprakelijk kunnen stellen, maar dan liefst via de rechtsbijstandsverzekering, anders is het niet op te hoesten. En civiele procedures zijn in dit land nagenoeg kansloos, waar rechters doorgaans voor daders kiezen, en slachtoffers dus dubbel de pineut zijn.
In ieder geval zou ik het bij Medische Missers aankaarten. Als die het in behandeling nemen, dan komt de schuldvraag ook aan de orde, en daarmee kan je vervolgens aan de slag. Succes en sterkte!

hellgirl40
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2008 11:37

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door hellgirl40 »

Ook ik ben al 6 jaar bezig, samen met een letsel advocaat, om een schadevergoeding te krijgen voor een fout van een arts.
Mijn zoontje is door die arts gehandicapt geboren.
Alles is aantoonbaar en zwart op wit geregistreerd op papier, maar medirisk ( de verzekeringsmaatschappij van dat ziekenhuis) houdt bewust de boel tegen.
Ze zijn zelfs gaan lopen, met het dossier van mijn zoontje onder hun arm, om op zoek te gaan naar een partij die in hun voordeel is.
Ik wordt er ook moedeloos van, vooral omdat door fouten van een arts, mijn zoontje is zoals hij is.
Dit had allemaal voorkomen kunnen worden.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Sjors_B »

het is nog steeds hetzelfde liedje
verzekeraars : vertragen traineren treieteren herhalen
advocaten : lachen en incasseren

harry54
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 nov 2009 21:42

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door harry54 »

Wij zijn nu 6 jaar bezig met de afhandeling van de letselschade van mijn vrouw.
in eerste instantie wou men in het geheel niet geloven dat wij een ongeluk hadden gehad, de schade was niet aan gemeld bij de verzekeringskamer en de auto was spoorloos.
tot overmaat van ramp had het parket van het ovj ook nog fouten gemaakt.
en moest ik maar bewijzen dat we werkelijk een ongeluk gehad hadden.
eerlijkheids halve heb ik geen moer gehad aan slachtoffer hulp ik moest alles maar zelf uitzoeken en op hulp van hun hoefde ik niet te rekenen men kon mij niet verder helpen omdat men geen dosier kon vinden, doordat er fouten waren gemaakt bij het openbaar ministerie in arnhem.
tot op heden heb ik nooit weer wat van hun vernomen en als je dan zo`n directeur van slachtofferhulp nederland zijn verhaal hoort doen dan wordt je nog bozer want voor mij is dit weer een mooi reclame praatje.
en kan ik alleen maar dankbaar zijn dat die politie agent die als eerste bij het ongeval was mij verder heeft kunnen helpen.
vandaar slachtoffer hulp kon niets doen omdat het dosier weg was.
goed we zijn nu bijna 6 jaar bezig en van mede slachtoffers hoor je ook dat dit zeker niet de wijze is van afhandeling en ik hoop dan voor ons en vele met ons dat men hier zeer snel wat aan gaat doen want je krijgt buiten je schuld een whiplash en kunt je er geen eens voor afgekeurd worden dus je moet de financieel situatie die dan volgt maar zelf zien op te lossen

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachet forum bezoekers,

Ik dank u voor uw reacties.
Ik weet het, die verzekeraars net als VAAZ en Medirisk, wat voor soort mensen dat zijn, dat weet ik niet, normaal zijn ze zeer zeker niet.

Ik hoop echter een keer, dat zij eens aan de beurt komen, dan is de werled te klein, dan zijn ze zo zielig en klein.

En, dat traineren en treiteren en vertragen, dat kunnen ze zeer goed, volgens mij zijn dit gewoon een stelletje sadisten.

En, advocaten, die weten een ding heel erg goed, hoe ze de rekening in moeten vullen, daar zijn ze sterren in, rekeningen schrijven van zo'n 300,00 euro/uur.

Ik hoop echter een ding, dat ze ooit eens een belasting aanslag zullen krijgen van 300% van hun rekening, het is te schandalig voor woorden.

Ik zal nooit meer iemand aanraden naar een advocaat te gaan, ik hoor er niets anders over dan hun aso grote rekeningen.

Bij mij zijn ze in elk geval uitgerangeerd, al krijg ik ze voor niets als hulp.

Met vriendelijke groet,

Ad

miepie57
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 nov 2009 21:15

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door miepie57 »

naast het verhaal wat ik net heb geschreven over de dood van mijn man door een medische misser, helaas nu in gevecht voor mijzelf met een van de grootste verzekeringsmaatschappijen van dit land.

14-2-08 zijn er een rij auto op elkaar gereden op de A1, ik kon als 7e auto op tijd remmen en was blij dat ik de auto voor mij niet geraakt had.
Helaas de man achter mij is zonder remmen met een snelheid van pakweg 90 km per uur bij mij naar binnen gereden en heeft mij zo op mijn voorganger gedrukt. Deze man is naar links weggeschoten en de mercedesbus daarachter is met dezelfde snelheid ook nog bij mij naarbinnen gereden. Bij de eerste klap is mijn stoel afgebroken en lag ik half op de achterbank, met de 2e klap volledig naar voren geklapt over mijn stuur heen.
Was bang dat auto in brand zou vliegen en wilde er uit, maar kon mijn hoofd niet meer bewegen, mijn been lag in een rare stand op de bijrijdersstoel en mijn borst deed erg pijn. Ben door de brandweer uit mijn auto gehaald, had ineens een cabrio, dak er af deuren eruitgezaagd en op de plank uit de wagen getakeld.
Met gillende sirene naar ziekenhuis en opgevangen door traumateam. Had niets gebroken alles gekneusd en een whiplash. 8 dagen in het ziekenhuis gelegen, en als een wandelende blauwe plek er weer uitgekomen. Kon helemaal niets, volledig afhankelijk van anderen, schouderpijn, nekpijn, hoofdpijn en bergen pijnstillers. Slapen wilde niet meer, concentreren ook niet, schrijven kon ik amper maakte van alle woorden anagrammen, slecht zicht etc. etc.
Veel fysiotherapie maar de pijn werd niet minder, ook uitval van mijn rechterhand was een nare bijkomstigheid. Via mijn werk kreeg ik een letselschadeburo (werkgevers, ik had 2 banen) omdat zij mijn salaris gingen claimen bij de tegenpartij. Alles wat nodig was opgestuurd, elke keer was er weer iets wat ze wilde hebben, vertraging alom. Kreeg uiteindelijk een voorschot 2x (had toen al 3500 euro taxikosten omdat ik zelf lange tijd niet meer kon autorijden) en een klein stukje smartegeld om later een andere auto te kopen). Helaas na 4 weken werd ik niet goed, medicijnen, pijnen...en ben ik out gegaan en van de trap gevallen. gevolg: stuit gebroken. Volgens tegenpartij heeft dat niets met t ongeluk te maken, daarbij was ik psychisch labiel want ik had bij een psycholoog gelopen, en dat buro deed veel met burn out dus zal ik dat ook wel gehad hebben....ik liep daar voor rouwverwerking vanwege t verlies van mijn man en kleindochter in 11 maanden tijd......
dus op dat gebied ook totaal de grond in getrapt. Mei van dit jaar geopereerd aan stuit, staartbeen is verwijderd, ik kan nog maar een half uur zitten en dan verga ik van de pijn, mn nek en arm willen gewoon niet meer, kan mijn huishouden niet meer zelfstandig runnen en tot overmaat van alles ben ik door beide werkgevers ontslagen, bij de een geen verlenging van contract, bij de ander na 25 jaar er ook uit.
Zit nu thuis, moet zoals t nu gaat mn huis uit omdat ik t niet meer kan betalen, mn inkomen is dramatisch gedaald, ben afhankelijk van anderen, heb nog steeds 2x per week fysio, heb EMDR therapie om weer te leren mee te rijden met andere mensen omdat ik daar problemen mee heb. De tegenpartij blijft vragen om patientenkaart van 5 jaar terug, mn verzuimstatus van 5 jaar terug, heb inmiddels een ander buro in de arm genomen in de hoop nu toch iets voor elkaar te krijgen. Men wil horen wat ik voor bedrag in gedachten heb....ik moet op voor de WIA, ben niet meer bemiddelbaar voor werk, krijg een pensioengat tot mijn 67e, en dan hebben we t nog niet over de immateriele schade.
Ik heb lange tijd recht gehad op thuiszorg...maar dat zou ik zelf moeten betalen eerst en dan.....terugbetalen doen ze niet....
Ik denk dat deze maatschappij helemaal nooit van de gedragscode heeft gehoord!!!

miepie57
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 nov 2009 21:15

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door miepie57 »

Ad 56 schreef:Geachet forum bezoekers,

Ik dank u voor uw reacties.
Ik weet het, die verzekeraars net als VAAZ en Medirisk, wat voor soort mensen dat zijn, dat weet ik niet, normaal zijn ze zeer zeker niet.

Ik hoop echter een keer, dat zij eens aan de beurt komen, dan is de werled te klein, dan zijn ze zo zielig en klein.

En, dat traineren en treiteren en vertragen, dat kunnen ze zeer goed, volgens mij zijn dit gewoon een stelletje sadisten.

En, advocaten, die weten een ding heel erg goed, hoe ze de rekening in moeten vullen, daar zijn ze sterren in, rekeningen schrijven van zo'n 300,00 euro/uur.

Ik hoop echter een ding, dat ze ooit eens een belasting aanslag zullen krijgen van 300% van hun rekening, het is te schandalig voor woorden.

Ik zal nooit meer iemand aanraden naar een advocaat te gaan, ik hoor er niets anders over dan hun aso grote rekeningen.

Bij mij zijn ze in elk geval uitgerangeerd, al krijg ik ze voor niets als hulp.

Met vriendelijke groet,

Ad

Mag ik vragen of dit in een ziekenhuis in t oosten van t land is geweest, uw operatie?

Mieke

alamo
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:16

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door alamo »

Geachte forumleden, voor gedragscodes van en voor verzekeraars zie ook:
http://www.werkgroep1970.nl/gedragscode ... bedrog.htm

Getuige de uitzending van vanavond bewijst de verbond van verzekeraars eens te meer dat ook de komende 3 jaar verkeers- c.q. whiplashslachtoffers blijvend getraineerd worden.

Marc01
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 mar 2005 12:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Marc01 »

Hallo,

Kennelijk val ik onder die 2%* letselschade slachtoffers die naar jaren lang treiteren en traineren nog niet door de knieën is. Ik kan u ook mededelen dat het niet zal gebeuren! Never, nooit niet! Al zal ik het mee moeten nemen mijn graf in! Ik kom later nog op terug op die laaste zin.

Dat 98%* van de slachtoffers naar een bepaalde periode wel door “de knieën” is en met een veel te laag, niet schade dekkende afkoop fooi is een win situatie voor de verzekeraars! Gefeliciteerd, extra bonussen voor de verzekeringbehandelaars!

De (goede) Advocaten, de politiek (SP, D66), het programma Kassa van de VARA, het programma Radar van de TROS, het programma Zembla van de VARA, Slachtofferhulp, stichting Nationale ombudsman, maatschappelijk werkers, Psychologen, Psychiaters, ten spijt.

Het helpt allemaal niets!

De tegen aanval van het programma zembla is ook al gezet. Het artikel in de telegraaf om slachtoffer als fraudeurs te bestempelen. Ik dacht dat het programma zembla, met daar in ex-werknemers van verzekeraars met de functie schadebehandelaars al het een en ander duidelijk hebben gezegd. Dat schadebehandelaars van vele dossiers geen enkele fraude geval bekend is.

Het zwart maken van (letsel)schade slachtoffers.

Kennelijk is het de bedoeling om het schikkingpercentage van langlopende zaken nog meer naar beneden te brengen.

Ik bestrijd zeker ook het feit dat die 2%* waar ik onder zou vallen volgens de statistieken, het zeer ingewikkelde zaken zou betreffen. Hoe moeilijk kan een zaak zijn als de schade bijvoorbeeld
€ 1.000,00 is om met een schikking te komen van € 100,00?

De zaken die simpel zijn worden juist door de verzekeraar ingewikkeld gemaakt om bijvoorbeeld rechters op een dwaalspoor te zetten en de zaken jaren lang te traineren. Simpel dossiers worden dossier die zelf door twee personen in een doos moeten worden vervoerd! Ik heb er zelfs een steekwagentje voor nodig om die zooi te vervoeren!

Ik heb al eerder geroepen dat er wellicht iemand op moet staan om eens en voor altijd een daad te stellen namens alle letselschade slachtoffers.

Het boos maken van mensen kan zeer grote maatschappelijke gelogen hebben, maar vooral, is mijn stelling, dat je de verzekeraars keihard moet raken in hun financiële gewin.

Het is zeer betreurenswaardig te noemen dat die ander 98%* door de “knieën”is gegaan. Dit zal de verzekeraars alleen maar meer aansporen om het treiteren en traineren door te zetten. Want in mijn eerdergenoemde voorbeeld zal hier mee een verzekeraar weer € 900,00 hebben gewonnen. En je begrijpt natuurlijk dat het niet om duizenden euro’s gaat maar om miljoenen. En de omzetten die ze halen lopen in de miljarden!

Mijn avond is weer verpest, maar dat is mijn leven al door dat gezeik.

Mijn bloedruk en hart ritme is alweer aantoonbaar tot grote hoogte gebracht. Is het de hoop van de verzekeraars dat ik sterf aan een acute hart stilstand? Door naar een programma te kijken als TROS radar. Dat zou ze al een boel geld schelen is hun gedachtes, maar ik wil ze nog wel ff uit de droom helpen met nog wel een persoonlijke afhandeling, ook na mijn DOOD!

En dat beloof ik je!

* = En ik heb ook nog een naam verzonnen voor die 2 en 98%. De wel of niet door de "Knieën"norm!
Laatst gewijzigd door Marc01 op 02 nov 2009 23:54, 3 keer totaal gewijzigd.

alamo
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:16

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door alamo »

Geachte heer Terlingen, no cure no pay is toch bij wet verboden?

Inzake gedragscode:
1) http://www.werkgroep1970.nl/gedragscode ... bedrog.htm
2) http://www.stichtingletselschade.nl/ash ... p?docid=63


[Het bericht waarop gereageerd wordt, is verwijderd. - De Moderator]

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo Mieke,

Nee, was een ziekenhuis in Zuid-West Brabant 0164 kengetal gebied.

Hier schijnen ook meerdere slachtoffers vandaan te komen.
VOORAL OPERATIES NET ALS IK, BUIK OPERATIE.

Ik stelde het ziekenhuis aansprakelijk, de directie wimpelde alles weg, ook tegen de advocaat, vertelde hij geen aansprakelijkheid te erkennen.

Ik zet er trouwens geen voet meer over de drempel, zelfs niet voor afname bloed.
voor het zelfde geld ga ik daar ook nog aan onder door, door hun gehannes.

Met vriendelijke groet,

Ad

Gesloten