LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datingsites

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ElsW
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 apr 2010 15:57

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door ElsW »

Ik heb zelf eind 2006 mijn partner leren kennen via knuz.nl, ik deze site was toen gratis en volgens mij nog. En ik vond het een zeer prettige site. Wij zijn nu bijna 4 jaar bij elkaar en volgend jaar gaan we trouwen.
Dus ik wil iedereen aanraden om daar heen te gaan.

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

Dus ik wil iedereen aanraden om daar heen te gaan.
Om te trouwen en je aan een handenbindertje vastleggen. Geef mij de jacht maar.

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Wim Frens schreef:
Dus ik wil iedereen aanraden om daar heen te gaan.
Om te trouwen en je aan een handenbindertje vastleggen. Geef mij de jacht maar.
Zoals hier? http://ookleuk.knuz.nl/

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

Dat is allemaal zo'n gedoe !

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Wim Frens schreef:Dat is allemaal zo'n gedoe !
Dan doe je toch hier een oproep :)

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

Je moest eens weten ;)

Paris-el
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 apr 2010 18:59

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Paris-el »

Ik wil even wat kwijt over de uitzending..

Ook ik ben lid geweest van Lexa, op aanzoek van mijn vriendin heb ik het geprobeerd. Ik moest er wel wat voor betalen.. 25 euro dacht ik want het was een aanbieding. Er is toen 60 euro afgeschreven. Erg balen maar kon er niks meer aan veranderen.. Toen ben ik een beetje rond gaan zoeken en ik vond kwam de meest vreemde mannen tegen. Die alleen bezig waren met het zoeken van een sexdate. Ik heb nog verder rond gekeken en toen zag ik dat je ook kon invullen in welk land je op zoek bent naar je grote liefde. Toen heb ik eigenlijk voor de grap Frankrijk ingevuld. Daar ben ik mijn grote liefde tegen gekomen. Hij woonde in Parijs en naar 3 maanden intensief te hebben geleefd via het internet hebben we wat afgesproken. Hij is toen naar NL gekomen. Ik weet dat ik toen heel naief ben geweest. Maar heel blij dat we toen wat af hebben gesproken. Ik schrijf dit nu vanuit Parijs waar we nu een half jaar samen wonen. Het kan dus wel!! En ik geloof best wel dat je je partner kunt vinden via het internet, alleen je moet er erg voorzichtig mee zijn. Mijn partner heeft me dus 60 euro gekost ;) dat is een grapje natuurlijk!! Voor iedereen die toch op zoek is naar een partner via een datingsite.. Veel succes!! En let op wat je betaald want het is echt belachelijk!! Verder vind ik Radar top en ben erg blij dat het iedere keer weer op uitzendinggemist.nl staat!!

damoon
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 apr 2010 15:40

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door damoon »

Kijk, het ging in RADAR om de negative aspecten van dating sites. Natuurlijk kun je het treffen met een date, dat is allang bewezen door de vele relaties en huwelijken die via dergelijke sites begonnen. Met name Paship kwam er slecht vanaf en naar mijn mening niet geheel onterecht. Ook de man die Parship vertegenwoordigde en uiteraard verdedigde maakte zich niet waar door wat-ie zei. Ik vind het ronduit belachelijk dat je gezamenlijk een afspraak maakt voor een half jaar en dat het abonnement dan STILZWIJGEND verlengd wordt! Dat je er van alles aan moet doen om er vanaf te komen. Dat soort praktijken maakt een organisatie als Parship onsympathiek. Het geeft blijk van minachting t.o.v. de inschrijvers en bewijst dat men uitsluitend uit is op je geld. Zo'n persoonlijk rapport slaat nergens op, komt nog dezelfde minuut in je mailbox nadat je zo goed mogelijk de ellenlange vragenlijst te hebben ingevuld. Je kunt ervan uitgaan dat het door een computerprogramma is gemaakt en niets te maken heeft met die psychologen die er zogenaamd voor aangesteld zijn.
Ik raad iedereen aan om na afloop van de abonnementsperiode niet alleen de dating site zelf te berichten dat je geen verlenging wilt, maar tevens je bank te bellen en ervoor te laten zorgen dat je niet meer gedebiteerd kunt worden door desbetreffende site!

kiki34
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 apr 2010 21:06

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door kiki34 »

Mijn vriend is nu ook op zoek naar een tweede liefde. Hij heeft zich ingeschreven op een nieuwe datingsite speciaal voor polyamorie; http://www.polyamoryworld.nl
Hele spannende tijd voor hem, en natuurlijk ook voor mij!!
Oh ja, dat is Gratis ;))

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

kiki34 schreef:Mijn vriend is nu ook op zoek naar een tweede liefde. Hij heeft zich ingeschreven op een nieuwe datingsite speciaal voor polyamorie; http://www.polyamoryworld.nl
Hele spannende tijd voor hem, en natuurlijk ook voor mij!!
Oh ja, dat is Gratis ;))
Ben je ook op zoek naar een tweede liefde?

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

nvt
Laatst gewijzigd door Wim Frens op 21 apr 2010 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Goedemorgen,

Allereerst willen we graag Paris-el feliciteren met het vinden van een leuke partner via Lexa.nl. We vinden alleen wel jammer dat je niet tevreden bent over de wijze waarop de betaling heeft plaatsgevonden voor je membership. Weet dat we daarin zo transparant mogelijk willen zijn. Jouw 60 euro was voor een half jaar abonnement en je betaalt daarvoor nog geen 10 euro per maand. Echter het totale bedrag wordt vantevoren geincasseerd. Dat staat ook netjes vermeld op onze betaalpagina. Maar nogmaals gefeliciteerd en wij hopen dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten in Parijs.

Groeten,

Lexa.nl

Margaux
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 apr 2010 09:43

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Margaux »

Alle datingsites zijn helaas hetzelfde, daarom was ik zo blij dat ik de site van www.membersclick.nl heb ontdekt. Daar heb je echt eerder een klik met iemand! En je hoeft niet te zoeken tussen miljoenen (zoals de meeste sites 'beweren') profielen. Echt waar, het werkt!

En parship zegt dat ze matchen nav invullen van de psych.test, maar ik heb daar gemerkt dat ze matchen op salarisniveau! Het is toch echt schandalig?!?!?!? Aan den lijve ondervonden! Probeer het maar eens uit zou ik zo zeggen, aan de hoogste boom met Parship!

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Margaux schreef:Alle datingsites zijn helaas hetzelfde, daarom was ik zo blij dat ik de site van www.membersclick.nl heb ontdekt. Daar heb je echt eerder een klik met iemand! En je hoeft niet te zoeken tussen miljoenen (zoals de meeste sites 'beweren') profielen. Echt waar, het werkt!

En parship zegt dat ze matchen nav invullen van de psych.test, maar ik heb daar gemerkt dat ze matchen op salarisniveau! Het is toch echt schandalig?!?!?!? Aan den lijve ondervonden! Probeer het maar eens uit zou ik zo zeggen, aan de hoogste boom met Parship!


membersclick: De dating website voor leden en oud-leden van de studentencorpora
Heel leuk bedacht. Heb je er ook al echt succes gehad Margaux, of ben je nog op zoek?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door seconds-out »

Relatiebureau s zijn allemaal hetzelfde.
Ze beloven gouden bergen en schermen vaak met de garantie dat je het inschrijfgeld terugkrijgt mocht je geen succes hebben.
Wat ze er niet bij vertellen is dat een grote groep mensen gewoon onbemiddelaar zijn omdat ze veel tekortkomingen hebben.

Geen vrouw in Nederland zit bijvoorbeeld te wachten op een heftruckchauffeur die 1200 euro in de maand verdient, al is die nog zo aardig.
Het is inderdaad zo dat mannen bij relatiebureaus zijn ingedeeld op inkomensschalen omdat ze weten dat dat de belangrijkste criteria zijn van de (weinige) vrouwen die ingeschreven staan.
Feit is nu eenmaal dat vrouwen hier in Nederland de eisen kunnen stellen en er voor de gemiddelde man weinig keus is.
Veel relatiebureau s schermen dan wel dat ze miljoenen leden hebben met voldoende keus voor iedereen.
Meestal komt dat neer op grootspraak, behalve dan als je vrouw of goed bemiddelbaar bent.
De kleine relatiebureau s adverteren dan weer dat hun zorg en werkzaamheden veel persoonlijker zijn en je daardoor weer meer kans op succes zou hebben...

De moraal van dit verhaal?
Ga voor jezelf na wat je te bieden hebt.
Heb je alleen maar een goed hart dan zou ik zeker niet aan een relatiebureau beginnen.
Het kost je alleen maar geld, teleurstellingen en frustraties.

nieuw holland
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 apr 2010 21:17

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door nieuw holland »

Ik had meer dan 3 dating sites inschrijven.Maar ontvang ik veel te veel nep berichten van de vrouwen van de website beheerders het producten.Eindelijke moet ik stop met de dating die veel tijd en veel geld kost...lexa.nl,badoo.nl,partner.nl...alle datingsite zijn oplichting praktijken.Iedreen moeten het op letten.
Nu uitnodig ik alle vrouwen onder 30 jaar oud en nog vrijgezelen naar mijn e-mail adres : [email protected] samen met mij een vriendschappen chatten en mailen.
Dank allemaal...

JNitmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 01:00

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door JNitmans »

Over slechte ervaringen met datingsites gesproken. Achter Safe Dating Networks gaat onder andere xxx schuil. Deze heer heeft eerder aandacht gekregen van Tros Radar omdat hij niet al te zuiver omging met thuiswerk initiatieven i.c.m. dure 0900 nummers. Nu heeft hij zich in de dating gestord. En dat gaat als volgt... Je schrijft je 'gratis' in op een van zijn sites. Vervolgens doe je helemaal niks (niet eens surfen op die site, enkel een gratis profiel aanmaken en verder niks doen). Wat gebeurt er vervolgens? Ten eerste krijg je allerlei reclame emails naar je gestuurd (volgens de voorwaarden van dat Safe Dating Networks). Hun verdienste? Als jij op de link klikt en evt. iets besteld (een verzekering, een energie contract etc) dan krijgen ze via weer een ander bedrijf (Digital Media Groep o.i.d.) commissie. En je wilde enkel maar gratis daten, toch? Welnu, tussen al die reclame uitingen krijg je ook betaalherinneringen. Dus of je de rekening wilt betalen van die gratis datingsite waar je enkel een profiel hebt aangemaakt. Dat vind ik niet kunnen! Je hebt nooit van de site gebruik gemaakt, je maakt een gratis profiel aan en Safe Dating Networks gaat bij jou claimen dat je moet betalen. Alsof binnenkort de deurwaarder bij je op de stoep staat voor iets dat je niet besteld hebt. Ik heb elders op het internet gelezen dat de ervaringen bij wel betalende gebruikers van enkele van hun sites de volgende zijn: op het moment dat het abonnement afloopt en ze willen stoppen omdat er nooit iemand gereageerd heeft, krijgt de gebruiker ineens een mailtje van (diennie?) een gewillige potentiële partner (Toevallig?) Dus die dommer gebruiker zijn of haar abonnement verlengen om vervolgens van die persoon niets meer te horen. Ofwel: grootste succes op een mailtje is net voor het einde van je abonnement. (Ja ja!!!). Jammer dat Tros Radar deze wijze van werken niet onder de loep heeft genomen, dan lijkt Parship.nl nog een heilig boontje... Enkele sites van de heren: Alleenstaande-mamas.nl, Alleenstaande-papas.nl, datingeasy.nl, metjou.nl, seniorengeluk.nl, smartsingles.nl, stedendating.nl, wytegearre.nl etc etc.

Mikezz
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 13:32

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Mikezz »

Dit is simpel op te lossen hoor, je kijkt wie die site host http://www.monlog.nl/tools/whois/ dan kan je met de host contact op nemen in de meeste gevallen zullen ze de eigenaar in kennis stellen en als die jouw persoonsgegevens niet verwijderen kunnen ze de betreffende site uit de lucht halen. Dit omdat het schending is van het privacyrecht en eventueel portretrecht.

Peterv66 schreef:Hoi, Ik heb hele goede maar ook zeer nare ervaringen met datingsites.. Het leuke is dat ik mijn huidige vriendin heb ontmoet via dit medium maar het nare is dat ik door een ex-vriendin die ik heb leren kennen via schoolbank.nl al maanden op diverse homo-datingsites word gezet.

Kijk, ik vind het goed dat er dit soort sites bestaan maar heb moeite met de beveiliging hiervan.. Een ieder kan zomaar een profiel aanmaken van iemand anders zonder toestemming, en het belachelijke hiervan is dat de politie er helemaal niets aan doet.. Ik heb reeds 3 x aangifte gedaan wegens stalking en belaging en justitie doet niets.. Ik ben hetero maar wordt op diverse homo sites geplaats met naam en toenaam en steeds wordt er ook een foto van mij geplaatst.. Mijn email adres wordt gebruikt en ik krijg de meest vreemde aanzoeken van mannen..

Leuk, zo`n ex vriendin die datingsites gebruikt om al maanden zichzelf te bezigen met pesterijen.

Ook de betreffende datingsites heb ik benaderd via telefoon en mail maar zij kunnen hier niets aan doen. Vreemd, dat je wel allerlei aankopen en bankzaken veilig kunt doen via internet maar je kan zomaar door een willekeurig iemand op allerlei datingsites worden gezet..

IK BEN DUS BOOS....ECHT BOOS

Mikezz
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 13:32

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Mikezz »

Onzin niet alle datingsites zijn het zelfde, sommige zijn gewoon opgezet vanuit een eerlijk perspectief, zonder nep profielen en zonder nep berichtjes maar gewoon voor de normale mens (gemaakt en gerund door de normale mens). Het enige probleem is als je op zo'n site komt dat er inderdaad geen tienduizenden leden op zitten maar eerlijk zijn ze wel. Ik heb er ook een die sinds een week toegankelijk is http://www.singlesplace.nl hier staan uitsluitend 100% echte profielen op van mensen die dus serieus naar een vriendschap of relatie verlangen. Elke dag krijg ik nieuwe inschrijvingen binnen van echte mensen, zodra ik zie dat er iets niet klopt of ik een klacht krijg van een lid over een gebruiker die je naar betaalde sms of andere diensten probeert te lokken word deze direct verwijderd. Kortom ik ga niet voor een groot aantal leden maar voor eerlijke leden. Natuurlijk is het zo dat als je een goede site wilt runnen dat dat geld kost en niet meer dan normaal is dan ook dat de gebruiker daarvoor een kleine bijdrage betaald maar dat hoeft in theorie niet meer te zijn dan een paar euro per maand, en al die sites die asociale bedragen rekenen maken gewoon misbruik van jouw verlangens en gevoelens. Neem anders zelf eens een kijkje op http://www.singlesplace.nl het is vrijblijvend en ook geen rekeningen achter af, wel hoop ik dat als je er tevreden over bent dat je dit even laat weten aan mij. en als je er niet tevreden over bent ook natuurlijk.

Murre schreef:
Margaux schreef:Alle datingsites zijn helaas hetzelfde, daarom was ik zo blij dat ik de site van www.membersclick.nl heb ontdekt. Daar heb je echt eerder een klik met iemand! En je hoeft niet te zoeken tussen miljoenen (zoals de meeste sites 'beweren') profielen. Echt waar, het werkt!

En parship zegt dat ze matchen nav invullen van de psych.test, maar ik heb daar gemerkt dat ze matchen op salarisniveau! Het is toch echt schandalig?!?!?!? Aan den lijve ondervonden! Probeer het maar eens uit zou ik zo zeggen, aan de hoogste boom met Parship!


membersclick: De dating website voor leden en oud-leden van de studentencorpora
Heel leuk bedacht. Heb je er ook al echt succes gehad Margaux, of ben je nog op zoek?

Goliathangelus
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Goliathangelus »

##Toch even reageren.
Ik ben en was al jaren lid van bepaalde dating sites uit het buitenland
De meeste nemen het niet zo erg nauw als het gaat om serieus zijn
Dat geld trouwens net zo voor de leden op de Nederlandse dating sites
Ik heb hier wat reacties verzameld van mensen die reageerde op deze site
Even wat reacties daar op:


Zit 2 jaar op Lexa. Gratis inschrijven. Daar kan ik nu niets meer. Na iedere handeling kom ik alleen maar op de site van Lexa om te betalen. Dat wil ik niet. Zo actief ben ik niet bezig met iemand vinden. Toch soms leuke kontakten gehad via Lexa. Ik heb 14 maanden een relatie gehad dus doen niet veel gebruik ervan gemaakt. Lexamore waarna ze verwijzen, hetzelfde verhaal. Dus betalende leden schieten hier ook niet veel mee op. Vel dames hebben geen betalend lidmaatschap.

____________________________________________________________

##dit bedoel ik nu met geen serieuse leden op een dating site
Een dating site is toch echt bedoeld om elkaar te ontmoeten en niet alleen om er je profiel te plaatsen.
Heel veel leden ,meestal niet betalende vrouwen,er zijn veel sites waar vrouwen niet eens hoeven te betalen,staan op een site voor de lol,hebben het via een vriend of vriendin gehoord.
Ze denken er niet bij na en doen meestal maar wat.
Als voorbeeld,en dat zie ik gewoon vaak,reageerd men op een profiel omdat men die persoon leuk vind.
Vervolgens stuurd men een leuk bericht terug omdat de ander het wel zo normaal en beleefd vind.
Gek genoeg hoor je dan niets meer van hem of haar.
Waarom reageren???
Velen doen dit uit verveling lid worden van een dating site!!
Er zijn ook te veel mensen die lid zijn en er niets mee doen
Dan heb ik echt het gevoel en kan het wel schreeuwen""Ga iemand anders lastig vallen""!!

In de media hoor je voornamelijk negatieve berichten over datingsites. Op televisie zie je in reclame blokken juist dat datingsites veel matches opleveren. Het weerhoud mij door deze verschillende informatie om je te laten registreren. Hoe kan je erachter komen welke datingsite 100% eerlijk is voordat je eerst moet betalen?


##Ik vind het jammer dat ik de uitzending van Tros Radar niet heb gezien
Waarschijnlijk hebben ze of kwam het niet in de uitzending,er wel aandacht aan besteed.
Een goede datingwebsite is meestal wel aangesloten bij een instantie(weet even de naam niet)die word als het goed is gecontroleerd of alles goed gaat
Helaas gaat hier wel eens het een en ander mis.
Een website is ook verand woordelijk dat er niet te veel slechte personen lid zijn(scam)Ze moeten die op tijd trasseren en verwijderen.
Helaas gebeurd dit veel te weinig of veel te laat!!

____________________________________________________________


Geregistreerd: 19 apr 2010 17:08
Berichten: 0
Re: Datingsites
Hoi, Ik heb hele goede maar ook zeer nare ervaringen met datingsites.. Het leuke is dat ik mijn huidige vriendin heb ontmoet via dit medium maar het nare is dat ik door een ex-vriendin die ik heb leren kennen via schoolbank.nl al maanden op diverse homo-datingsites word gezet.

Kijk, ik vind het goed dat er dit soort sites bestaan maar heb moeite met de beveiliging hiervan.. Een ieder kan zomaar een profiel aanmaken van iemand anders zonder toestemming, en het belachelijke hiervan is dat de politie er helemaal niets aan doet.. Ik heb reeds 3 x aangifte gedaan wegens stalking en belaging en justitie doet niets.. Ik ben hetero maar wordt op diverse homo sites geplaats met naam en toenaam en steeds wordt er ook een foto van mij geplaatst.. Mijn email adres wordt gebruikt en ik krijg de meest vreemde aanzoeken van mannen..

Leuk, zo`n ex vriendin die datingsites gebruikt om al maanden zichzelf te bezigen met pesterijen.

Ook de betreffende datingsites heb ik benaderd via telefoon en mail maar zij kunnen hier niets aan doen. Vreemd, dat je wel allerlei aankopen en bankzaken veilig kunt doen via internet maar je kan zomaar door een willekeurig iemand op allerlei datingsites worden gezet..

IK BEN DUS BOOS....ECHT BOOS

##Dit bedoel ik nu met te weinig controle en toezicht.
Ik kan me zo voorstellen dat deze persoon boos is maar dit had ook heel veel erger kunnen aflopen.
Dit bewijst maar eens dat je niet alles moet geloven wie en wat er ingeschreven staat op een datingsite.
Kijk als u blieft heel goed uit en denk bij je zelf""kan dit wel ,is dit wel goed""?
Het lijkt zo stom en vervelend dat ik het nu zeg maar er zijn zo veel mensen die er in trappen in een of ander excuus,smoes van een of andere zieke geest die geld nodig heeft.

____________________________________________________________
bedum1980

Geregistreerd: 19 apr 2010 19:05
Berichten: 0
Re: Datingsites
ik sta zelf ook ingeschreven op datings site
alles wel gratis aanmelding maar als je je gegevens invilt gaat alles oke
maar als je op iemand klikt en je wil contackt hebben met de gene gebuurt het ook wel eens dat je geen vrouw maar een man heb die zich uitgeeft als vrouw en dat vind ik niet oren op een datingsite

ik sta bij de volgende datingsites

1.paiq.nl

2.date.com

3.be2.nl
____________________________________________________________

##Mooi voorbeeld en het kan nog heel veel gekker.
Voor mij is het niet vreemd dat wat hier boven staat geschreven
Ik kan de lijst nog wel langer maken.
Bijna elke site hebben zulke personen ingeschreven.
Als men uiteindelijk een reactie krijgt is het vrijwel zeker een scam
Zo n +- 10-20%van de vrouwen die ingeschreven staan zijn mannen.
Waarom??
Er zijn vele rederen,heel misschien zoeken ze een man omdat men niet voor uit willen komen dat ze voor mannen liefde voelen.
Dit is best mogelijk maar dit is waarschijnlijker....geld en pesterijen !!!!

____________________________________________________________

DeePeeOnline

Geregistreerd: 19 apr 2010 21:19
Berichten: 0
Datingsites vergelijken..?
DatingSites vergelijken moet wel objectief gedaan worden.
Parship is van RTL. Relatieplanet is van de Telegraaf.
Voel je 'm?
Een programma op Ned1 dat een melkkoetje van RTL bekritiseerd!
Ofschoon ik toch met RP geen beste ervaringen heb, want nadat ik in mijn profiel een cryptisch omschrijving van mijn emailadres gaf werd ik volgens hun voorwaarden (zie hun paragraaf 7.2) zonder pardon verwijderd en kon fluiten naar mijn reeds betaalde Euri.
Bovendien werd mijn IP geblokkeerd en kon ik de site dus helemaal niet meer bezoeken.

PS, er zijn echt veel eenvoudigere methodes om snel een passende partner te vinden. Een DatingSite maakt of breekt slechts je ego ! BigTip: nooit doen dus!

##Ik weet niet of je de regelement hebt gelezen.
Dit is echt vragen om moeilijkheden ,DeePeeOnline.!!!
Onechte en fake profielen worden verwijderd
Ook zulk gedrag vind men niet prettig
Het is vrijwel logies dat men zulke acties onderneemd
Hoe zou jij reageren als jij houder was van een site????

Bijna

Laatst bijgewerkt door DeePeeOnline op 20 apr 2010 00:58, in totaal 1 keer bewerkt.

____________________________________________________________

21 apr 2010 10:06

seconds-out

Geregistreerd: 09 feb 2010 15:54
Berichten: 174
Re: Datingsites
Relatiebureau s zijn allemaal hetzelfde.
Ze beloven gouden bergen en schermen vaak met de garantie dat je het inschrijfgeld terugkrijgt mocht je geen succes hebben.
Wat ze er niet bij vertellen is dat een grote groep mensen gewoon onbemiddelaar zijn omdat ze veel tekortkomingen hebben.

Geen vrouw in Nederland zit bijvoorbeeld te wachten op een heftruckchauffeur die 1200 euro in de maand verdient, al is die nog zo aardig.
Het is inderdaad zo dat mannen bij relatiebureaus zijn ingedeeld op inkomensschalen omdat ze weten dat dat de belangrijkste criteria zijn van de (weinige) vrouwen die ingeschreven staan.
Feit is nu eenmaal dat vrouwen hier in Nederland de eisen kunnen stellen en er voor de gemiddelde man weinig keus is.
Veel relatiebureau s schermen dan wel dat ze miljoenen leden hebben met voldoende keus voor iedereen.
Meestal komt dat neer op grootspraak, behalve dan als je vrouw of goed bemiddelbaar bent.
De kleine relatiebureau s adverteren dan weer dat hun zorg en werkzaamheden veel persoonlijker zijn en je daardoor weer meer kans op succes zou hebben...

De moraal van dit verhaal?
Ga voor jezelf na wat je te bieden hebt.
Heb je alleen maar een goed hart dan zou ik zeker niet aan een relatiebureau beginnen.
Het kost je alleen maar geld, teleurstellingen en frustraties.

##Ik ben het hier wel mee eens.
Bezint voor men begint maar men moet niet alle dating sites over een kam scheren
Er zijn ook goede en leuke.
Er is voor ieder wat wils.
Ik vind wel dat men ook eens naar je zelf moet gaan kijken en afvragen ""ben ik wel goed bezig en kwets ik een ander niet te veel,zijn de eisen die ik stel wel terecht,wat heb ik zelf te bieden,en sta ik wel op de juiste datingsite ingeschreven??

Gesloten