LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

ik reageer niet onder "andere namen", en in mijn eerste opmerking liet ik al weten dat er goede onderzoeken naar MMS gedaan moeten worden en misschien een soort databank op internet waar mensen feiten over genezing en nadelen van/met MMS kunnen opzoeken.
Over MMS2 heb ik negatieve dingen gevonden van gebrukers, dit is ook geen natriumchloriet.

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

Toch is het stuk van ian crane boeiend, zeker omdat van hieruit mensen zelf verder kunnen graven in het onderwerp zonder weer ontmoedigd te worden door weer een strontvervelende betweter. LAAT MENSEN ZELF OP ONDERZOEK GAAN! alleen zo wordt men wijzer.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Waarom maakt men hier zoveel reclame voor dit product, en waarom zijn dit allemaal mensen die op dezelfde manier hierover praten en allemaal net geregistreerd zijn.

Dit zijn mensen die hun hachie nog even willen redden,want deze negatieve reclame waar 1,8!! miljoen mensen naar keken, is natuurlijk niet handig~!!!

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

mich24 schreef:Waarom maakt men hier zoveel reclame voor dit product, en waarom zijn dit allemaal mensen die op dezelfde manier hierover praten en allemaal net geregistreerd zijn.

Dit zijn mensen die hun hachie nog even willen redden,want deze negatieve reclame waar 1,8!! miljoen mensen naar keken, is natuurlijk niet handig~!!!
Misschien zijn een hoop mensen "net geregistreerd" omdat ze in een product geloven en op een programma hierover willen reageren, en verder niets doen met dit forum?

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Mypos
De ene zegt namelijk dat het niet werkt backed up door linkjes
Linkjes naar gedegen wetenschappelijk onderzoek. Nee, ik ga ze niet nog eens plaatsen.
en de andere zegt dat het wel werkt backed up door linkjes.
Linkjes naar websites met gevestigd belang (verkopers) die MMS promoten, zonder gedegen wetenschappelijk onderzoek en puur gebaseerd op anecdotes en testimonials.

Verder is er door de critici zoals ik heel weinig nadruk gelegd op de werkzaamheid, maar meer op waarschuwen voor de bewezen toxiciteit van het product en de nog onbekende gevaren op de langere termijn.

Ik hoop dat mijn ellenlange verhalen er tenminste toe geleid hebben dat (potentiele) gebruikers zich misschien iets meer bewust worden van het feit dat dit middel, ondanks schijnbare werkzaamheid (placebo effect?), wellicht toch erg gevaarlijk is...

Zo, I'm out.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

Ten eerste is MMS niet "mijn" drankje, ten tweede zijn betweters mensen die zich uitermate aangesproken voelen door die opmerking. Iedereen die pro MMS is zijn schijnbaar idioten en maken reclame voor hun vergif,en worden genezen door placebo effecten, waarschijnlijk persoonlijk ingehuurde mensen door Jim Humble die allemaal wraak komen nemen op dit forum,en proberen wat flesjes te verkopen, toch? Ik geef aan dat iedereen zelf op onderzoek moet omdat men zelfstandig een mening moet vormen, dat is niet pro MMS of contra MMS, maar een open mening. Een voorstander op dit forum zul je niet snel ompraten, en een tegenstander ook niet dus...........ga zelf lezen, googlen en kijk vage filmpjes waar je zomaar wijzer van kan worden. Natuurlijk kun je ook weer hard gaan nadenken om op dit bericht weer een krengerig antwoord te geven, en dat zal voor sommigen dus wel weer de favoriete bezigheid worden.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Dick1971 schreef:
Misschien zijn een hoop mensen "net geregistreerd" omdat ze in een product geloven en op een programma hierover willen reageren, en verder niets doen met dit forum?
Ik vind het hoogstens merkwaardig dat er in dezelfde stijl en in volle volle overtuiging gesproken wordt, en alles maar dan ook alles er om heen afgekraakt wordt.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

En wat ik al zei, het is natuurlijk ook vervelend als je product afgezeken wordt waar je je brood mee verdiend, maar gaat dit wel op een eerlijke manier?

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

En wat ik al zei, het is natuurlijk ook vervelend als je product afgezeken wordt waar je je brood mee verdiend, maar gaat dit wel op een eerlijke manier?
Wat? Het afzeiken of het brood verdienen? Ik neem aan het laatste. Afgaande op die verkopers in het filmpje (brrr... mijn nekharen gingen overeind staan bij het gelul van die kerel) en de vele websites met valse en non-informatie, lijkt de manier op zijn minst discutabel.

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

Ericman schreef:
En wat ik al zei, het is natuurlijk ook vervelend als je product afgezeken wordt waar je je brood mee verdiend, maar gaat dit wel op een eerlijke manier?
Wat? Het afzeiken of het brood verdienen? Ik neem aan het laatste. Afgaande op die verkopers in het filmpje (brrr... mijn nekharen gingen overeind staan bij het gelul van die kerel) en de vele websites met valse en non-informatie, lijkt de manier op zijn minst discutabel.
De verkoper kwam inderdaad niet op een verstandige manier over, ik denk dat het hier meer om euro's ging dan om genezing, typ eens "medical research MMS" in op goolge. Zit daar niets goeds bij?

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Ja dat bedoel ik,. ze gaan puur voor het geld, neem ik ze niet altijd kwalijk, alleen in dit geval vind ik het wel erg.

Feelgod
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 feb 2007 20:43

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Feelgod »

HansS01 schreef:Dit is een perfect product, maar het zal lastig zijn hier positief over te zijn, gezien de macht van de pharmacie waar veel mensen nog in gevangen zitten.
De macht van de farmacie is nogal groot ja. En een middel als MMS zou een begin van het einde betekenen van die macht..
HansS01 schreef: De meeste mensen snappen nog steeds niet dat Pharmacie funest is voor een menselijk lichaam.
En voor de portomonee, in tegenstelling tot MMS dat kost geen drol en valt niet te patenteren dus kan de farmacie er ook niet aan verdienen, en zou het hele boeltje instorten.

Dus ja, logisch dat die van de RIVM dat ook graag in stand houd, dan krijg je een praatje naar zijn straatje en dat terwijl er op de TIJDELIJKE verschijnselen zoals diaree en de gore smaak en lucht zo veel positieve ervaren mee behaald worden maar DAAR hoor je de MEDIA niet over. Ze weten wel hoe ze het brengen.

Tuurlijk zullen ze er een aantal mensen [tijdelijk] mee afschrikken maar dat zullen niet degene zijn die handelen uit eigen ervaring. Die weten wel beter.

Sowieso is het filmpje van radar bewust misleidend.

Voor informatie over MMS adviseer ik: doe zelf uw onderzoek:

Meer over MMS:
http://www.delicious.com/tag/jimhumble+mms
http://www.RUMEX.nl
http://MMS1.nl
http://www.MMS2.nl
http://www.delicious.com/tag/mms+health?setcount=100

Hier was men ook al een goedlopend topic begonnnen over MMS;
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 82&t=85796

&

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 82&t=85871

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Tuurlijk. Radar heeft het nu gedaan,haalde ik ook al eerder aan.

Radar misleid bewust, right..

Die opmerking past natuurlijk precies in het straatje van de verkopers van MMS

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

Seconds out mag zijn smoel houden.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Feelgod. Als jij klip en klaar in herhaling gaat vallen, kan ik dat natuurlijk ook. Alleen jammer dat het dan zo'n oneindig verhaal wordt. Maar goed, jij gaat waarschijnlijk niks doen met mijn argumenten en een paar posts verder weer hetzelfde onzinverhaaltje neerplempen.
En voor de portomonee, in tegenstelling tot MMS dat kost geen drol en valt niet te patenteren dus kan de farmacie er ook niet aan verdienen, en zou het hele boeltje instorten.
Er is geen drol aan te verdienen? En wat doet die verkoper in het filmpje dan? Die geeft zelf toe dat het voornamelijk een lucratieve business is.
Er gaat in die business genoeg geld om om zelf onafhankelijk onderzoek te financieren. Dat doet men niet omdat mensen het spul toch wel kopen. Bovendien is men waarschijnlijk bang dat die onderzoeken de bewezen toxiciteit van het middel zullen bevestigen.

Ik durf zelfs te beweren dat het alternatieve circuit net zo'n corrupte bende is als de farmaceutische industrie. Sterker nog, vaak word je opgelicht waar je erbij staat.

Zullen we de schandalen eens bij elkaar optellen? Zware metalen in Chinese kruiden, tientallen doden door L-tryptofaan, Silvia Millecam en met haar honderden anonieme anderen die een langzame en pijnlijke dood aan kanker sterven terwijl hun therapeut ze geruststelt dat het allemaal goed komt dankzij de geestenwereld en met een kruidenmiddeltje of bakpoeder en dat ze vooral niet aan de chemo moeten.

Nog talloze andere voorbeelden.

Er is een groot verschil: de industrie is gebonden aan allerlei wettelijke regels omtrent bewijslast v.w.b. werkzaamheid van de middelen, terwijl de miljoenenbedrijven in de alternatieve hoek (niet alleen de MMS verkopers, maar denk bijvoorbeeld ook bedrijven als A. Vogel, VSM en Weleda) ongebreideld gezondheidsclaims kunnen maken zonder ook maar iets aan onderzoek te hoeven doen.
Sowieso is het filmpje van radar bewust misleidend.
In welke zin? Zowel een actieve gebuiker (onherkenbaar in beeld gebracht) en een verkoper komen aan het woord. Die verkoper vertelt uitgebreid over mensen die er blijkbaar baat bij hebben gehad en genezen zijn van kanker e.d.

Er komen dus twee voorstanders aan het woord en twee deskundologen die kritisch zijn. Lijkt me redelijk in balans en geenszins misleidend.
Voor informatie over MMS adviseer ik: doe zelf uw onderzoek
Onderzoek? Door op onderstaande links te klikken? Dat zijn links naar verkopers van die giftroep van je.

Mensen, begrijp het nou! We hebben het hier niet over limonade! Het gaat om een potentieel geneesmiddel voor ernstige klachten, waarvoor geen officieel onafhankelijk bewijs is dat het werkt (alleen anecdotes en testimonials) en mogelijk ernstige gevolgen heeft voor de gezondheid op de lange termijn!
Je gezondheid is geen televisie. Als het kapot gaat, ga je dood. Je kunt geen nieuwe gezondheid kopen zoals je een TV koopt. Als je al overweegt om het enorme risico te nemen dit middel te gaan gebruiken, laat je bij je ONDERZOEK dan NIET leiden door VERKOPERS die over jouw rug en gezondheid grof geld verdienen aan het verdunnen en met woekerwinst verkopen van supergoedkoop in bulk gekocht industrieel bleekmiddel.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Dick,
'
Hou je aan de gedragsregels van dit forum!@

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten