LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Thomasdeintercity
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 16:00

Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Thomasdeintercity »

Mijn vriendin is aan het afstuderen dus ik probeer haar te helpen om een zo'n groot mogelijk bereik te vinden met genoeg respons.. helaas komt ze nu nog te kort aan respondenten, vandaar dat ik hoop dat jullie hiermee kunnen helpen!

Voor haar scriptie doet zij een onderzoek naar online shoppende (kleding en mode-gerelateerde artikelen) vrouwen tussen 30 en 35 jaar (werkend).
*In de enquête staat dat dit onderzoek voor 25-35 jarige vrouwen zijn. In deze topic heb ik bewust gekozen voor 30-35 doordat er uit deze leeftijdsgroep niet genoeg respondenten hebben deelgenomen*

Behoor jij tot deze groep? Of ken je iemand?

Vul de enquête in en maak kans op een goodiebag t.w.v. minimaal €100,-! (Foto in de bijlage)
Er wordt trouwens gevraagd om je e-mailadres, maar deze wordt puur voor de loting gebruikt, dus geen inschrijvingen voor nieuwsbrieven o.i.d

De enquête duurt ongeveer 10-15 minuutjes.

Je kan de enquête vinden in het volgende linkje:
https://www.enquetesmaken.com/s/1ab20eb
Bijlagen
Goodiebag.jpg
(47.11 KiB) 867 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Thomasdeintercity op 16 jul 2018 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

In de enquete mogen vrouwen van 25 tot 30 jaar ook meedoen. Maar in dit topic niet.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

En vrouwen boven die leeftijd mogen helemaal niet meedoen, dus discriminatie. Ik shop me een ongeluk online ;-) En ben al oud genoeg om kinderen van 35 te hebben ;-)

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik koos voor de online belangstelling: reizen, maar verder alleen vragen over mode. Dus maar gestopt.

Thomasdeintercity
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 16:00

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Thomasdeintercity »

Lady1234 schreef:In de enquete mogen vrouwen van 25 tot 30 jaar ook meedoen. Maar in dit topic niet.
Hi Lady1234, klopt inderdaad wat je zegt! Dit komt doordat deze enquête voor het grootste deel is ingevuld door vrouwen tussen de 25-30, waardoor er te weinig respondenten zijn van 30+.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag :)!

Thomasdeintercity
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 16:00

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Thomasdeintercity »

Miepje1 schreef:En vrouwen boven die leeftijd mogen helemaal niet meedoen, dus discriminatie. Ik shop me een ongeluk online ;-) En ben al oud genoeg om kinderen van 35 te hebben ;-)

Hi Miepje1, dit betreft een afstudeerenquête met als voornaamste doelgroep 25-35 jarige vrouwen. Niet persoonlijk bedoeld dus! Maar voel je vrij om het in te vullen :D

Thomasdeintercity
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 16:00

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Thomasdeintercity »

BL2 schreef:Ik koos voor de online belangstelling: reizen, maar verder alleen vragen over mode. Dus maar gestopt.
In ieder geval bedankt voor je deelname!

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Thomasdeintercity schreef:
Lady1234 schreef:In de enquete mogen vrouwen van 25 tot 30 jaar ook meedoen. Maar in dit topic niet.
Hi Lady1234, klopt inderdaad wat je zegt! Dit komt doordat deze enquête voor het grootste deel is ingevuld door vrouwen tussen de 25-30, waardoor er te weinig respondenten zijn van 30+.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag :)!

Ik mag al jaren en jaren en jaren niet meer meedoen aan die enquete en als ik zo de vragen lees, moet ik eigenlijk smakelijk lachen, over hoe iemand verondersteld wordt kleding te kopen. Eigenlijk zijn bijna alle antwoorden een-ver-van-mijn-bed-show.

stofzuigertje

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb ervaring dat vele vrouwen een lagere leeftijd opgeven... geen controle mogelijk....

en mensen die online kopen maar geen kleding, moet je passen en lastige maten is Primark en C&A net zo goed.

Sociale media... Geen ontbreekt en je bepaal zelf wel.
Mijn dochter van 38 mag dus niet meedoen, en haar klederdracht die ze online kocht en langer mee gaat valt er dus buiten!

Omdat vele vaak met kinderen na 30 jaren iets steviger worden en lastiger maten kregen zul je die minder vinden dus de 25/30 zal daarom 5x groter moeten zijn dan 30/35 groep!

Ook zitten op dit soort forums vaak onder de 25 en boven de 35 dus vele mogen niet eens meedoen!

Als je voor bijvoorbeeld Zalando een onderzoek gaat doen welke groep juist erg veel retour stuurde....
Als je veel online bestelde en 90% retour stuurde en jou huis als paskamer gebruikte.... daar verdient niemand wat aan.

Juist de 25/35 jaren is een groep die vooral bij iets steviger worden de te kleine maten bestellen!
Vooral als je ziet dat als er 2 of 3 dezelfde in verschillende maten besteld worden meestal de grootste gehouden word!
Benader een online verkoper in jou regio en laat haar daar een studie doen hoe je de vele dure retouren kunt terug brengen!

De controle op dragen en vlekken en kreukels en weer stomen kost zoveel naast de porto en werk dat er vooral in die groep nauwelijks winst word gemaakt!
Onderzoek wat gelijk veel kan opleveren voor bedrijven, dan heb je een beter onderzoek en zie je gelijk op de retour afdeling wat er goed en fout gaat.
Dat lijkt me nuttiger want dat is nuttiger onderzoek.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Enquête: Hoe shoppen vrouwen (30-35jr) online?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Uiteindelijk toch maar eens gaan kijken. Het bleek een nogal lange enquête maar de vragen waren nu niet bepaald moeilijk. Het was al snel duidelijk dat het over één bepaalde site ging. En ja, heel erg gericht op heel jonge meisjes die nog geen eigen stijl hebben.
Vroeger keek je naar wat het 'mooiste meisje van de klas' aan had, en dat deed je dan na. Tegenwoordig zitten al die eendenbekjes op Youtube en heten ze 'influencers'. Veel verschil is er eigenlijk niet. Ik deed daar toen al niet aan mee en nu ook niet.
Ik heb de enquête toch maar echt heel serieus ingevuld en hoop dat de makers wat hebben aan mijn reactie.

Gesloten