LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete emoties en eetgewoontes

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
rani90
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2013 15:02

Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door rani90 »

Er kan helaas niet meer worden deelgenomen aan de enquete.

Bedankt voor alle deelnames!
Laatst gewijzigd door rani90 op 17 mei 2013 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door tenormin »

Tjeetje, het lijkt tegenwoordig wel één en al enquête op de site. Doe al aan veel (slecht betaalde) enquêtes mee; deze dan 2 maal invullen? Sorry, rani90, sla maar over.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door witte angora »

Waarom moet iemand de enquête twee maal invullen??????

Niet voldoende mensen die reageren of zo? En dan los je het zo maar even op?

Prima, Rani, dat je je volledige naam in het onderzoek hebt gezet. Dan weet ik wie we in de toekomst in de gaten moeten houden in verband met manipuleren van onderzoeken, rapporten, en dat soort zaken meer.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef:. Doe al aan veel (slecht betaalde) enquêtes mee; .

Goh , kritiek van hier tot ginder , maar je wil er ook nog geld voor hebben??

Waarom niet gewoon overslaan en wat minder iemand afzei/ken?

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door weetnietveel »

witte angora schreef:Waarom moet iemand de enquête twee maal invullen??????
Ik hoor niet bij de doelgroep dus ga de enquête ook niet bekijken. Maar ik denk dat het gaat om mensen die pas geleden verliefd zijn geworden en mensen die pas geleden een gebroken hart hebben gehad. Een maand na een prille liefde of het gebroken hart zullen de emoties anders zijn (minder heftig) en ik denk dat ts op zoek is naar een waarneembaar verschil in de eetgewoontes na verloop van tijd. Dus als je pas verliefd bent leef je van de liefde en heb je niet zo veel behoefte aan eten en als je een gebroken hart hebt ga je misschien extra veel eten als een soort van troost. Maar na verloop van tijd (een maand) worden je eetgewoontes waarschijnlijk weer als vanouds. Vandaar 2x dezelfde enquete invullen denk ik.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
tenormin schreef:. Doe al aan veel (slecht betaalde) enquêtes mee; .

Goh , kritiek van hier tot ginder , maar je wil er ook nog geld voor hebben??

Waarom niet gewoon overslaan en wat minder iemand afzei/ken?
Tjeetje, jij bent wel erg veranderd, zeg. Ik heb geen lelijke woorden geschreven. Ik doe mee met GfK, Intomart, Bureau Consumenten Onderzoek, Maurice de Hond e.v.a. Ik heb me daar jaren geleden voor ingeschreven en ja, daar krijg je een paar olienoten voor. De enquêtes waar ik voor word uitgenodigd slaan op mijn manier van leven; uitgaven; voedingsmiddelen in zijn algemeenheid en diverse andere Nederlandse Bureaus. Ik heb nooit om geld gevraagd; dat doen bureaus nu eenmaal. Voor een bepaald onderzoek word men eerst geselecteerd. Er zijn ook bureaus die niets betalen, als je dat geruststelt. Want je overdrijft behoorlijk met je kritiek van hier tot ginder.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door tenormin »

weetnietveel schreef:
witte angora schreef:Waarom moet iemand de enquête twee maal invullen??????
Ik hoor niet bij de doelgroep dus ga de enquête ook niet bekijken. Maar ik denk dat het gaat om mensen die pas geleden verliefd zijn geworden en mensen die pas geleden een gebroken hart hebben gehad. Een maand na een prille liefde of het gebroken hart zullen de emoties anders zijn (minder heftig) en ik denk dat ts op zoek is naar een waarneembaar verschil in de eetgewoontes na verloop van tijd. Dus als je pas verliefd bent leef je van de liefde en heb je niet zo veel behoefte aan eten en als je een gebroken hart hebt ga je misschien extra veel eten als een soort van troost. Maar na verloop van tijd (een maand) worden je eetgewoontes waarschijnlijk weer als vanouds. Vandaar 2x dezelfde enquete invullen denk ik.
Dan heb je zeker een zeer speciale computer dat je helemaal weet waar het over gaat. Als je beweert niet te hebben meegedaan kom je niet verder als je je geslacht niet invult, dus dat heb je sowieso moeten doen, dat geld ook voor volgende vragen: als je niets invult kom je niet verder. Ik tenminste niet. Niet dat ik dat wilde.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door ciske »

Want je overdrijft behoorlijk met je kritiek van hier tot ginder
Off topic, jij wil zelf niet afgebrand worden, maar doet het wel bij anderen. Wie is er nou verandert?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
Want je overdrijft behoorlijk met je kritiek van hier tot ginder
Off topic, jij wil zelf niet afgebrand worden, maar doet het wel bij anderen. Wie is er nou verandert?
Off Topic:
Wat schrijf je toch telkens. Ik brand niemand af.

rani90
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2013 15:02

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door rani90 »

Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dat de enquête twee maal ingevuld moet worden is niet om meer reacties te krijgen, maar is inderdaad om te zien of je voedingspatroon na verloop van tijd weer veranderd. Vandaar dat we vragen of je de enquête na een maand nogmaals wilt invullen.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is en dat jullie begrijpen dat het wel degelijk een serieus onderzoek is en dat de resultaten niet gemanipuleerd worden!!

Ik hoop dat er alsnog mensen zijn die de enquête wel willen invullen. Het zou mij enorm helpen bij het onderzoek.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik betwijfel ernstig of een maand lang genoeg is om daar geldige resultaten uit te krijgen
ik denk dat daar toch gauw een half jaar tussen zou moeten zitten

rani90
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2013 15:02

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door rani90 »

ruud_a schreef:ik betwijfel ernstig of een maand lang genoeg is om daar geldige resultaten uit te krijgen
ik denk dat daar toch gauw een half jaar tussen zou moeten zitten
Daar ben ik het op zich mee eens, maar helaas duurt mijn stage maar 5 maanden dus hebben we besloten om eerst als pilot studie te kijken of er überhaupt iets uitkomt en daarna kunnen we het onderzoek altijd nog uitbreiden ;)

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete emoties en eetgewoontes

Ongelezen bericht door witte angora »

rani90 schreef:Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. Dat de enquête twee maal ingevuld moet worden is niet om meer reacties te krijgen, maar is inderdaad om te zien of je voedingspatroon na verloop van tijd weer veranderd. Vandaar dat we vragen of je de enquête na een maand nogmaals wilt invullen.
Kijk, nu is het duidelijk, bedankt voor de toelichting! Kan me wel voorstellen (vanwege de duur van de stage) dat het best lastig kan zijn iets op te zetten waar de opdrachtgever ook iets mee kan.

Gesloten