LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HULP GEVRAAGD: 10 minuutjes voor invullen vragenlijst

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
sharissa27
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2013 18:43

HULP GEVRAAGD: 10 minuutjes voor invullen vragenlijst

Ongelezen bericht door sharissa27 »

Hallo allemaal,

Willen jullie mij helpen met afstuderen door een vragenlijst in te vullen over online reviews? Ik heb nog minimaal 150 respondenten nodig en jullie hulp wordt hierom enorm gewaardeerd. Dit onderzoek voer ik uit als studente Communicatiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Klik op de volgende link : www.thesistools.nl/reviews

Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en de antwoorden worden anoniem verwerkt.
LET OP: Als je een foutmelding krijgt in je Internet Explorer, moet je even op 'nee' drukken. Anders krijg je de reviews niet te zien.

Ik hoop dat jullie tien minuutjes de tijd hebben. Mijn dank is groot!! :D

Groetjes,
Sharissa

Heineken Limonade

Re: HULP GEVRAAGD: 10 minuutjes voor invullen vragenlijst

Ongelezen bericht door Heineken Limonade »

Ingevuld.

sharissa27
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2013 18:43

Re: HULP GEVRAAGD: 10 minuutjes voor invullen vragenlijst

Ongelezen bericht door sharissa27 »

Heel erg bedankt! :D

sharissa27
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2013 18:43

Re: HULP GEVRAAGD: 10 minuutjes voor invullen vragenlijst

Ongelezen bericht door sharissa27 »

Uit eerder onderzoek is gebleken dat reviews over diensten* als meer belangrijk worden ervaren dan reviews over producten. Geldt dit ook voor jullie? Zo ja, waarom en wanneer?

(* Denk bij diensten aan iets wat je aanschaft en wat in tegenstelling tot een product niet tastbaar is. Voorbeelden van diensten kunnen zijn: een restaurantbezoek, saunabezoek, dagje uit naar een pretpark, bioscoopbezoek etc.)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Gesloten