LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online voedingcoach

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
martijnsaanen
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 dec 2014 14:15

online voedingcoach

Ongelezen bericht door martijnsaanen »

Goedendag,
Voor een schoolproject zou ik graag meer willen weten betreft de interesse in voor online coaching.
Het is voor de opleiding Junior account manager (mbo niveau 4). De enquête is puur voor het leren om een goed marktonderzoek neer te zetten.
http://www.survio.com/survey/d/N1G7G1G3D8A3N7Z4J
alvast bedankt,
martijn

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: online voedingcoach

Ongelezen bericht door Miepje1 »

‘Voor te bezoeken’ moet zijn; “Dank u bij voorbaat voor het invullen van de enquête’.
En wie behaalt hier de beste resultaten???
Jonger als en ouder dan? Kijk je dat nog even zelf na?
‘U’ en ‘je’ in één zin gebruiken klopt niet. En ik zou onmiddellijk denken: hoeveel dan? En hoe lang?
‘Hoe lang wilt u dat de chat duurt?’ > Mailen is geen chatten… Zie ook bij de volgende vraag. Als je de mogelijkheid geeft om te mailen, moet je later niet praten over chatten. ‘Contact’ zou een beter woord zijn.
De correcte spelling van het woord voor elektronische post is ‘e-mail’.

Maar verder vond ik het een leuke eerste poging! Succes!

mh73

Re: online voedingcoach

Ongelezen bericht door mh73 »

Het is zelfs al de tweede poging. En ik zie nog steeds een hoop fouten.

'Dank u, voor ons te bezoeken???
'Jonger als' maar er direct onder 'Ouder dan': ja welke is het nou?

Een aantal zinnen zouden een stuk beter lopen met een komma ertussen, of een dubbele punt. De ene keer staat er een hoofdletter, de andere keer begin je met een kleine letter.

Bij 's ochtend ben je een s erachter vergeten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: online voedingcoach

Ongelezen bericht door tenormin »

Voedingcoach krijg ik een rode lijn, wat fout is. Voedingscoach = het correcte woord.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: online voedingcoach

Ongelezen bericht door Isabel1 »

nou geef ik normaal nooit commentaar op enquêtes hier, en vul ik die gewoon in, maar omdat je zelf zegt dat het is om te leren, doe ik dan dus leuk mee:

- let op je taal: bij vraag twee: het is 'jonger dan'
- bij de vraag: wat verwacht u van de voedingscoach, is het heel moeilijk om antwoord te geven, want ik weet niet naar welke soort informatie je opzoek bent, moet ik invullen wat ik inhoudelijk verwacht (tips, informatie) ? of moet ik invullen wat ik van die coach persoonlijk verwacht (vriendelijk, aardig etc)
- je vraag waar ik aan denk op het moment dat er een bedrag gevraagd wordt. Bedoel je nou dat je wilt dat ik aangeef wat ik een redelijk bedrag zou vinden, of wil je dat ik aangeef hoe ik het vindt dat er überhaupt geld gevraag wordt. Met andere woorden, naar wat voor antwoord zoek je? "10 euro'" of "oplichters..."
- je vraagt hoelang ik wil dat de chat duurt en wanneer die plaatsvindt, welke chat, ik heb net aangegeven dat ik over de mail advies wil

veel succes met je studie

Gesloten