LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
AnneLoesP
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2015 18:22

Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door AnneLoesP »

Dag vaders en moeders van Nederland!

Ik ben een (Nederlandse) student aan de Universiteit van Gent en ik ben druk bezig met het schrijven van mijn scriptie. Hiervoor ben ik dringend op zoek naar mannen en vrouwen in de leeftijd van 25 tot 55 jaar en die minimaal 1 kind hebben. Valt u binnen deze doelgroep? Zou u dan mee willen doen aan mijn onderzoek over het inleven in een situatie en de herinnering daarvan. Daarnaast is ook van belang welke productvoorkeuren mensen van 25 tot 55 jaar hebben.

Het is een kort en eenvoudig experiment van 5 tot 10 minuten. In het experiment wordt onder andere een situatie geschetst die u waarschijnlijk wel bekend voor komt. Door deel te nemen aan het onderzoek maakt u kans op een waardebon van bol.com t.w.v. €50,-.

Het experiment start door op de onderstaande link de klikken, let op: er zijn twee links, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen:

- Voor MANNEN:
https://ghentunipss.qualtrics.com/SE/?S ... Je1yprlsNv

- Voor VROUWEN:
https://ghentunipss.qualtrics.com/SE/?S ... ezOqO5aAex

Alvast heel erg bedankt als u deel wilt nemen!

Groetjes,
Anne-Loes

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door kokka »

Wat een achterlijk onderzoek zeg!!
Veel geluk met je studie.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door dhc »

Inderdaad.....kiezen uit twee producten doe je zo niet....volslagen belachelijk onderzoek!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door tenormin »

kokka schreef:Wat een achterlijk onderzoek zeg!!
Veel geluk met je studie.
Heb onmiddellijk een psycholoog nodig. Wat een idiote vragen. Als vrouw heb je kennelijk alleen maar dochters. Nou ja, dit is het vreemdste "onderzoek" ooit wat ik hier ooit gelezen heb.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door prem »

https://jfe.qualtrics.com/form/SV_2m1vdJe1yprlsNv

Bij zulke intieme vragen haak ik ook af. Ik denk de hele week al zwaar dus nu even niet.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door GJvdZ »

We kunnen in ieder geval concluderen dat het intellectuele niveau van TS aanzienlijk hoger is dan van bovenstaande reageerders....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door dhc »

Want? Het is waarschijnlijk zo gemaakt dat u ook mag deelnemen....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door prem »

GJvdZ schreef:We kunnen in ieder geval concluderen dat het intellectuele niveau van TS aanzienlijk hoger is dan van bovenstaande reageerders....
Da's snel gedaan Gert Jan!

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door kokka »

GJvdZ schreef:We kunnen in ieder geval concluderen dat het intellectuele niveau van TS aanzienlijk hoger is dan van bovenstaande reageerders....
nou ik denk dat je daar gewoon gelijk hebt. het niveau van TS ontstijgt die van mij heeeeel ver.
zij zal vast wel de diepere betekenis zien van wat je voelt als je probeert je deur open te krijgen en er ligt weer zo'n stapel oud-papier voor.
zij zal wel een bepaalde waarde hechten aan de beslissing voor een van de twee plaatje, terwijl je sommige dingen niet vergelijkt op vorm maar op fuctie

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb het ook ingevuld en zo achterlijk vind ik de vragen niet...heb beiden ingevuld zowel voor de mannen als voor de vrouwen :oops: puur uit nieuwsgierigheid....
Ik weet niet welke studie TS precies doet , maar de vragen hebben mi betrekking op - inleven-gevoel- ed wat je krijgt bij het lezen vh verhaaltje en het zien vd producten ; producten , ook die je niet expliciet kent , kies je dan maar " op gevoel " , op het uiterlijk vd verpakking bv, denk ik....
Laatst gewijzigd door moederslink op 04 apr 2015 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door kokka »

communicatie wetenschappen

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja idd....maar het is nogal breed hè deze studie ---- communicatiewetenschappen...... ik was benieuwd naar waar haar scriptie precies over gaat

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door tenormin »

GJvdZ schreef:We kunnen in ieder geval concluderen dat het intellectuele niveau van TS aanzienlijk hoger is dan van bovenstaande reageerders....
Nou ja, als een ander je niet kietelt doe je het maar zelf. Deze vragen horen m.i. thuis in de 'wonderlijke wereld van'....de rest mag je zelf invullen. Ik (en dat mag dan nog net) heb mijn eigen mening over dit soort vragen. Vooral als je als vrouw je dochtertje voor het eerst naar school brengt. Niet doorgedacht dat vrouwen ook jongens werpen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door moederslink »

Hè? Die vraag had ik niet, net weer even het onderzoek bekeken...en weer .....iedere x een ander verhaaltje...producten zijn hetzelfde. Dus.....??

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door crazyme »

tenormin schreef:
GJvdZ schreef:We kunnen in ieder geval concluderen dat het intellectuele niveau van TS aanzienlijk hoger is dan van bovenstaande reageerders....
Nou ja, als een ander je niet kietelt doe je het maar zelf. Deze vragen horen m.i. thuis in de 'wonderlijke wereld van'....de rest mag je zelf invullen. Ik (en dat mag dan nog net) heb mijn eigen mening over dit soort vragen. Vooral als je als vrouw je dochtertje voor het eerst naar school brengt. Niet doorgedacht dat vrouwen ook jongens werpen?
Leer anders eerst even lezen joh, er wordt gevraagd of je je wil inleven in een bepaalde situatie.
En in die hypothetische situatie heb je een dochtertje.

Dat is toch niet heel moeilijk, of wel

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door tenormin »

moederslink schreef:Hè? Die vraag had ik niet, net weer even het onderzoek bekeken...en weer .....iedere x een ander verhaaltje...producten zijn hetzelfde. Dus.....??
Krijg nou "snickers"!! Ineens heel andere vragen. Nou ja, laat maar, lijkt bijna op 'manipulatie'; volledig andere startvraag. Eerst antwoorden: mannen: antwoorden vrouwen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door moederslink »

De verhaaltjes zijn verschillend , iedere x en het gaat om inleven en het gevoel wat je bij de herinnering of de situaties hebt en bij het zien vd producten~~~~daarom ben ik nieuwsgierig naar haar scriptie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door tenormin »

@crazyme, de vragen zijn in de tussentijd verandert. Alleen, 'bewijzen kan ik het niet (meer). Had het wel goed gelezen en inleven in situaties kan ik ook, alleen: de vragen zijn helemaal anders, vandaar mijn verbazing. Maar weet niet of je de eerste post goed hebt meegekregen, er stond echt iets anders.

mh73

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door mh73 »

Onzinnige vragen, daarbij kies ik dure producten zoals een magnetron nooit van een plaatje of op basis van de prijs, maar op basis van de eigenschappen van het apparaat.

Lotte_N
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2015 12:17

Re: Vaders en moeders gezocht voor een kort online onderzoek

Ongelezen bericht door Lotte_N »

Ingevuld ! Zou je die van mij ook willen invullen indien je tussen de 30 en 45 bent? http://www.thesistools.com/web/?id=466938
Alvast bedankt!

Gesloten