LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pensioen, een belangrijk thema!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ElianneUU
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2016 12:55

Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door ElianneUU »

Hallo,

In het kader van mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar pensioencommunicatie. Dat is een belangrijk thema dat voor iedereen belangrijk is! Je zou me erg helpen hieraan mee te werken. Je bent er rond de vijf minuutjes mee kwijt en je ontvangt als dank heel veel karmapunten. Als je op de link hieronder klikt, volgt alles vanzelf.

https://uusocsci.au1.qualtrics.com/SE/? ... DGHMcqeGDH

Alvast heel erg bedankt!

Groet,

Elianne Dummer

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ingevuld. Netjes kort en duidelijk. Veel succes met je onderzoek.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld. Is het voorbeeld op basis van een echte UPO van ABP? (die van mij - geen ABP - zien er meer uit als een standaard financieel verslag).

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mooi enquete. Ik vind persoonlijk de UPO van NN er stukken duidelijker uitzien dan deze van het ABP.

Toevallig ben ik binnen mijn organisatie net met een pensioentender bezig, dus het onderwerp is aardig actueel voor me ;)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld.
Als een UPO van het ABP er nu zo uitziet vind ik dat een verbetering t.o.v mijn eigen UPO van het ABP...netjes! :D

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Moneyman schreef:Mooi enquete. Ik vind persoonlijk de UPO van NN er stukken duidelijker uitzien dan deze van het ABP.

Toevallig ben ik binnen mijn organisatie net met een pensioentender bezig, dus het onderwerp is aardig actueel voor me ;)
Die van NN is in ieder geval een stuk zakelijker en geeft veel meer details. Maar misschien is het ABP voorbeeld slecht de voorpagina met een samenvatting, en zitten de details in de rest van het document.

Maar hoe dan ook, zo'n UPO geeft wel ontzettend veel meer overzicht en informatie dan wat mijn vader vroeger kreeg (bijna niets).

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Pensioen, een belangrijk thema!

Ongelezen bericht door kweenie »

Jammer dat er weinig vragen zijn over de inhoud van dit specifieke overzicht.

(Ik vind nl. dat er wel erg veel informatie is weggelaten.)

Gesloten