LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragenlijst afstudeerscriptie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
sander94
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2016 09:38

Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door sander94 »

Beste forum leden,

Voor het afronden van mijn studie economie ben ik momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie.
Graag wil ik jullie vragen mijn enquête in te vullen, waarin je gevraagd wordt een product te beoordelen.

De enquête is volledig anoniem en het invullen duurt ongeveer 3-4 minuten. De enquête is te vinden via onderstaande link:

http://www.thesistools.com/masterthesisquestionnaire

Alvast hartelijk bedankt!

Groeten,

Sander

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door kuklos »

Ingevuld. Maar zwakke enquête. Wat wil je nu precies meten? Je vraagt onze mening over de camera, althans onze perceptie, maar vraagt nooit waarom onze perceptie zo is. En je vraagt om een inkomen. Jij bent nummer zoveel tegen wie ik zou willen zeggen dat dat je geen zak aan gaat.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door Brahms »

Helaas ook weer niet ingevuld.
Vragenlijsten over (eventueel) inkomen worden NOOIT ingevuld door Brahms.......

Mucha

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

@kuklos, hè? Ik zie een enquête over frisdrank...

Vragen over geslacht, leeftijd, opleiding en inkomen, daar kan ik wel inkomen.
Dat zijn relevante gegevens in een onderzoek.

Wat maakt het in hemelsnaam uit als je anoniem en met een enorme bandbreedte een inkomen aan moet geven?
Doe dan gewoon niet mee en enquêtes zou ik zeggen.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door witte angora »

Dag Sander,

Aangezien ik Nederlander ben, Nederlands spreek, we ons in Nederland bevinden en je openingsbericht in het Nederlands staat: Waarom heb je die enquête in het Engels gezet? De voertaal hier is Nederlands, geen Engels. Sorry, ik doe hier niet aan mee.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld, maar ik vind deze enquête niet goed in elkaar zitten : te summier, te zwak en 3-4 minuten voor een afstudeerscriptie / onderzoek? :roll:
* op basis van een blik op een plaatje van een camera twv maar liefst €600 kan ik niet besluiten om zo.n ding wel/ niet te kopen
* een dergelijk duur product moet je in het echt zien waarbij je voorgelicht kunt worden door een vakman
* de optie : " weet ik niet" is niet aanwezig
* vwb de vraag over inkomen staat de optie:" ik geef er de voorkeur aan dit niet te melden " , dus je hoeft dit niet te melden :wink: prima!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door moederslink »

Klaas Jan schreef:@kuklos, hè? Ik zie een enquête over frisdrank....
Voor de grap opnieuw de link aangeklickt en i.d.d ....nu gaat het over een flesje Orange twv € 1.49 :P

mh73

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik zou volgens de tekst een foto van een camera te zien moeten krijgen? Maar die komt niet.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door angel1978 »

mh73 schreef:Ik zou volgens de tekst een foto van een camera te zien moeten krijgen? Maar die komt niet.
volgens welke tekst?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door newmikey »

Ingevuld maar de combinatie van een systeemcamera van Duitse makelij met een 14.6 MP APS-C sensor en de prijs van een instap DSLR maakt dit tot een product waar m.i. helemaal géén markt voor is tussen al het geweld van de Japanse cameramakers met fabrieken in de Philippijnen en Vietnam. Het resulterende product wordt zo véél te duur voor een markt die al verzadigd is met modellen.

De vraag over inlomen kan je trouwens gewoon aantiken "wil géén info geven" of iets dergelijks.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vragenlijst afstudeerscriptie

Ongelezen bericht door angel1978 »

newmikey schreef:Ingevuld maar de combinatie van een systeemcamera van Duitse makelij met een 14.6 MP APS-C sensor en de prijs van een instap DSLR maakt dit tot een product waar m.i. helemaal géén markt voor is tussen al het geweld van de Japanse cameramakers met fabrieken in de Philippijnen en Vietnam. Het resulterende product wordt zo véél te duur voor een markt die al verzadigd is met modellen.

De vraag over inlomen kan je trouwens gewoon aantiken "wil géén info geven" of iets dergelijks.
Newmikey,

het lijkt ook niet over het produkt zelf te gaan. Klik nog maar eens en je zal zien dat je of een frisdrank krijgt, of dat dezelfde camera ineens in een ander land is gemaakt. Het lijkt dus meer over onze perceptie te gaan en niet over een echt produkt.

Gesloten