LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek: Imago verandering club naar restaurant

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ArDamen
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2017 15:13

Onderzoek: Imago verandering club naar restaurant

Ongelezen bericht door ArDamen »

Goedendag!

Mijn naam is Anthony Damen en ik volg de opleiding Facility Management op de Haagse Hoge School en zit in het derde leerjaar. Op dit moment heb ik mijn management stage en loop die bij Millers Den Haag. Ik doe onderzoek hoe het imago veranderd kan worden van club (uitgaansgelegenheid) naar restaurant met een wijnbar. Hiernaast wordt er gekeken of de service kwalitatief beter moet of niet en hoe dit gerealiseerd kan worden.

Om dit onderzoek goed en betrouwbaar te laten verlopen heb ik een enquête opgesteld om zo er achter te komen wat de wensen zijn van de gasten, maar verder ook inzicht te krijgen omtrent social media.

Mijn vraag is echter of het mogelijk of jullie mijn enquête kunnen invullen, via uw Facebook kanaal of andere kanalen deze enquête te verspreiden en daarnaast is een optie is of u contacten heeft waar ik dit onderzoek naar toe kan sturen?

Link naar enquête:
https://millersdenhaag.typeform.com/to/IkDMHo

In ieder geval alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Anthony Damen

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onderzoek: Imago verandering club naar restaurant

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U wilt dus onderzoek gaan doen naar de wensen van de gasten. U zit nu op een forum van Radar en ik denk dat 99,9% geen gast is bij Millers. Dus maar even opnieuw uw huiswerk gaan doen en opnieuw naar een optie kijken waar die gasten van Millers zijn. Ik zal u alvast een hint geven, probeer het eens in een bepaalde stad op adres Plein nummer 10. Verder ga ik natuurlijk niets voorzeggen, het onderzoek moet eerlijk verlopen natuurlijk.

Gesloten