LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp gezocht voor onze enquête.

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
India2fm
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2017 13:34

Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door India2fm »

Hallo,

Link: https://goo.gl/forms/kFhV80BnEHzjpix53

Wij hebben een project op school waarbij wij een manier moeten zoeken om ook oudere mensen enthousiast te maken voor moderne technologie. Wij hebben het dan over Smartphones, computers en tablets. Het viel ons namelijk op dat ouderen over het algemeen minder af weten over dit onderwerp terwijl het zoveel te bieden heeft.

In deze enquête staan vragen over wat u zoal weet over het onderwerp. Er zullen ook vragen worden gesteld of u het überhaupt interessant vind om meer te weten te komen over dit onderwerp.

Wij hopen dat u deze enquête eerlijk invult. Hierdoor krijgen wij een goed beeld wat ouderen weten over het onderwerp en of ze Überhaupt meer willen weten over bijvoorbeeld computers. Hierdoor kunnen we gericht een oplossing zoeken.

Wij zouden het erg fijn vinden als u de tijd nam om deze enquête in te vullen en te delen.

NeoDutchio
Berichten: 12317
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

India2fm schreef:Hallo,

Link: https://goo.gl/forms/kFhV80BnEHzjpix53

Wij hebben een project op school waarbij wij een manier moeten zoeken om ook oudere mensen enthousiast te maken voor moderne technologie. Wij hebben het dan over Smartphones, computers en tablets. Het viel ons namelijk op dat ouderen over het algemeen minder af weten over dit onderwerp terwijl het zoveel te bieden heeft.

In deze enquête staan vragen over wat u zoal weet over het onderwerp. Er zullen ook vragen worden gesteld of u het überhaupt interessant vind om meer te weten te komen over dit onderwerp.

Wij hopen dat u deze enquête eerlijk invult. Hierdoor krijgen wij een goed beeld wat ouderen weten over het onderwerp en of ze Überhaupt meer willen weten over bijvoorbeeld computers. Hierdoor kunnen we gericht een oplossing zoeken.

Wij zouden het erg fijn vinden als u de tijd nam om deze enquête in te vullen en te delen.
Een online enquete over het gebruik van oa computers en tablets. Hoe denkt u er achter te komen hoeveel oudere mensen hiervan weten als ze geen computer hebben? Als het opgevallen was dat ouderen minder afweten van het onderwerp, dan zijn de ouderen al bekend bij u.

Wellicht handiger deze ouderen op te zoeken en daar de enquete af te nemen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door newmikey »

Ach waarom niet? Als 59-jarige computer gebruiker reken ik mij toch een beetje tot de technologie nerds.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door BL2 »

Voor een eerlijke uitslag is het goed ook even een paar bejaardentehuizen te bezoeken. Mensen hebben vaak weinig te doen, veel levenservaring en vinden het vaak leuk wat bezoek en aandacht te krijgen.

Een enquete alleen via internet of mensen welke actief zijn op forums, geeft natuurlijk een compleet vertekend beeld.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door sjohie »

Pst, alle antwoorden bij de vraag "Wat voor site is thepiratebay .org?" zijn fout, er stonden trackers op, waarmee je achterliggende bestanden via het bttorrent protocol kan downloaden, de bestanden stonden dus niet op die site. Idem "Welk bedrijf produceert geen computers?", alle 4 bedrijven maken nl wel computers, Huawei oa de MateBook. :wink:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als ik het woord school hoor reageer ik niet :o zie eerdere onderwerpen met school . :wink:

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Begon gelijk al goed met de vraag 'hoe heet deze APP?

Ik weet het niet, maar kon dat nergens aankruizen ...

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door scontra »

gosewijn schreef:Als ik het woord school hoor reageer ik niet :o zie eerdere onderwerpen met school . :wink:
Dit noemt u dan zeker ook geen reactie, maar een mededeling ;-)

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door scontra »

hänschen klein schreef:Begon gelijk al goed met de vraag 'hoe heet deze APP?

Ik weet het niet, maar kon dat nergens aankruizen ...

Aankruizen gaat ook niet lukken, zonde van de moeite,
Misschien wil "aankruisen" wel lukken, probeert u het nog eens en wie weet !!

Succes ;-)

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dit noemt u dan zeker ook geen reactie, maar een mededeling


Nee aankondiging . hha

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door berndv »

scontra schreef:
hänschen klein schreef:Begon gelijk al goed met de vraag 'hoe heet deze APP?

Ik weet het niet, maar kon dat nergens aankruizen ...

Aankruizen gaat ook niet lukken, zonde van de moeite,
Misschien wil "aankruisen" wel lukken, probeert u het nog eens en wie weet !!

Succes ;-)
maar niet met watervaste stift op je computerscherm hoor :lol:

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door Snoodaard »

*****, groep 4 niveau dit...


''Wat voor site is thepiratebay .org?''
''Welk bedrijf produceert geen computers?''
''Wat is het bureaublad van je computer?''
''Wat is een Firewall''
''Wat doet de knop ‘backspace’ op het toetsenbord?''

En bij geen van die vragen kan je het juiste antwoord kiezen... :roll: :roll:

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door gemist »

sjohie schreef:Pst, alle antwoorden bij de vraag "Wat voor site is thepiratebay .org?" zijn fout, er stonden trackers op, waarmee je achterliggende bestanden via het bttorrent protocol kan downloaden, de bestanden stonden dus niet op die site. Idem "Welk bedrijf produceert geen computers?", alle 4 bedrijven maken nl wel computers, Huawei oa de MateBook. :wink:
Huawei maakt zelfs hele grote servers, DSLAMs en noem maar op. Huawei is zo'n ontzettend groot tech-bedrijf,dat het bijna niet te bevatten is.
Onzin enquete dus.

India2fm
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2017 13:34

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door India2fm »

Hallo iedereen,

Wij nemen inderdaad ook een deel van de enquête af in een bajaardentehuis, het was de bedoeling om ongeveer 30 online uitslagen te gebruiken en evenveel offline uitslag te gebruiken.
Toch bedankt voor het meedenken en het invullen.

Groet, India

NeoDutchio
Berichten: 12317
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

India2fm schreef:Hallo iedereen,

Wij nemen inderdaad ook een deel van de enquête af in een bajaardentehuis, het was de bedoeling om ongeveer 30 online uitslagen te gebruiken en evenveel offline uitslag te gebruiken.
Toch bedankt voor het meedenken en het invullen.

Groet, India
Meedenken en invullen? Na het lezen van bovenstaande reakties mag ik toch hopen dat dit het afstudeerproject is van de basisschool.

Mucha

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Hulp gezocht voor onze enquête.

Ongelezen bericht door ZaBo »

Mucha schreef:
NeoDutchio schreef:
India2fm schreef:Hallo iedereen,

Wij nemen inderdaad ook een deel van de enquête af in een bajaardentehuis, het was de bedoeling om ongeveer 30 online uitslagen te gebruiken en evenveel offline uitslag te gebruiken.
Toch bedankt voor het meedenken en het invullen.

Groet, India
Meedenken en invullen? Na het lezen van bovenstaande reakties mag ik toch hopen dat dit het afstudeerproject is van de basisschool.
Gezien de schrijffouten....
Taalfouten daargelaten ( kon ons allemaal gebeuren) maar u wilt 30 offline uitslagen en 30 online uitslagen, dus uw gehele onderzoek is gebaseerd op 60 respondenten,

maar nu is mijn vraag ( weet antwoordt eigenlijk al) maar geeft dat een representatief beeld voor jullie onderzoek????

Gesloten