LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
daniel16
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:30

Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Ongelezen bericht door daniel16 »

Hallo allemaal!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeer scriptie op de universiteit van Tilburg over shockvertisement en heb hiervoor nog zo'n 200 respondenten nodig. Hij duurt ongeveer 3 minuutjes en is in het Engels.

Als u mij hiermee zou willen helpen en deze survey zou willen invullen zou mij dit enorm helpen!
Let op zoals ik hierboven al vermelden is het onderwerp shockvertisement en zou de getoonde advertentie als schokkend gezien kunnen worden (te vergelijken met de afbeeldingen op pakjes sigaretten).

De enquete is hier te vinden:
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe ... AmyDx7L53L

Alvast bedankt!
Daniel
Laatst gewijzigd door daniel16 op 29 mei 2017 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

daniel16
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:30

Re: Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Ongelezen bericht door daniel16 »

Oke jammer maar maakt niet uit! Ik zal het nog even in de tekst zetten dat hij in het Engels is zodat iedereen het voordat ze op de link klikken!

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Ongelezen bericht door kokka »

ik zie niet helemaal wat religie te maken heeft of ik een besneeuwde bergtop mooi vind of niet.. ik haak af.
sterkte verder

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Ongelezen bericht door sjohie »

Hmm, beetje apart, voor mijn gevoel ben ik meer tijd kwijt met het invullen van mijn geloof en leeftijd dan met de vragen over het werkelijke onderwerp op de 1e pagina. Overigens mag de bedenker van die shockvertisements een paar shocks krijgen, wát een onzalig idee.

daniel16
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:30

Re: Afstudeeronderzoek - Shockvertisement - circa 3 minuten

Ongelezen bericht door daniel16 »

kokka schreef:ik zie niet helemaal wat religie te maken heeft of ik een besneeuwde bergtop mooi vind of niet.. ik haak af.
sterkte verder
Voor de bergtop heeft dat inderdaad weinig effect maar dat was mijn controle advertentie dus een niet schokkende advertentie (iedereen krijg een andere te zien) . Maar volgens eerder gedaan onderzoek heeft religie en dergelijk wel degelijk effect op hoe je zulke advertenties ziet, vandaar dat ik al die vragen heb gesteld!

Gesloten