Radar

toggle menu

Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.

RE: Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

door ZaBo » 06 jun 2017 10:45

witte angora schreef:En ondertussen geen enkele reactie van de topicstarter meer.

Wel opvallend dat dit niet zijn eerste onderzoek is, maar dat hij kennelijk niks geleerd heeft van de vorige keren.

"what is new" ik heb al meerdere onderzoeken gezien (sinds ik lid ben op het forum) waarbij een enquête gedropt wordt en er een discussie over ontstaat, maar de "bron" in geen velde of wegen meer reageert

Schijnt zo te horen bij studenten/afstudeerders of zo?
ZaBo

RE: Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

door olaf79 » 06 jun 2017 17:15

ZaBo schreef:Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, als ik belangrijke brieven of mails moet opstellen laat ik ze ook altijd even door een collega na kijken, omdat ik spelling technisch niet heel sterk ben.

Lijkt misschien kinderachtig, maar veel collega's accepteren het en vinden het eigenlijk wel goed, dat ik mijn eigen manco ken en enige hulp nodig heb, omdat dat mijn zwakke punt is

Dat is prima oplossing. Ik vroeg op het HBO altijd 2 medestudenten even mee te kijken, en ik deed dan hetzelfde bij hun. Zo leer je van elkaar. Een onderzoek als deze zou bij mijn opleiding niet eens worden goedgekeurd en de begeleidend docent zou er een dikke vette streep door hebben gezet met de mededeling dat hij niet nogmaals tijd gaat verspillen aan prutswerk.
olaf79

Vorige
Sorteer op

Keer terug naar Onderzoek