LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete Zonnepanelen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
samvanal
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2017 15:10

Enquete Zonnepanelen

Ongelezen bericht door samvanal »

Hoi!

Ik studeer bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam en ben bezig met mijn scriptie. Deze gaat over de motivatie van particulieren om zonnepanelen aan te schaffen of reeds aan hebben geschaft. Ik heb een enquete opgesteld en ben op zoek naar mensen die deze in willen vullen; het liefst mensen die een woning hebben die geschikt is voor zonnepanelen.
De link naar de enquete is hieronder te vinden, hij duurt maximaal een minuut:

https://uvacommscience.eu.qualtrics.com ... Bhx9pxQLw9

Duizendmaal dank alvast!


:)

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Enquete Zonnepanelen

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Sam, ik heb de enquête ingevuld. Interessant onderwerp. Succes met je scriptie!

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Enquete Zonnepanelen

Ongelezen bericht door kuklos »

Bij de rekenvraag: heeft terugverdienD is met een d, niet met een t.
Met je rekenvoorbeeld hou je geen rekening met inflatie, maar gebruik je puur de payback method, waarom deze methode?

atlas1302

Re: Enquete Zonnepanelen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Het is afhankelijk van de salderingsregeling, als die wegvalt heb je veel meer tijd nodig om je investering eruit te halen. Nederland is nu eenmaal geen tropisch land met veel zonne - uren en de boel kan ook nog eens stuk gaan en productie neemt ieder jaar iets af, de omvormer is het electronisch brein en als die zegt ....thank you dan kunnen we al helemaal niet meer praten van renderen.

Het is afhankelijk van vele factoren en als je met batterijen aan de slag gaat wordt het straf gecompliceerder, dat zijn helemaal dure jongens.