LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek - OTUA

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
FrederikV_
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2017 10:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door FrederikV_ »

Hi Allemaal,

Voor het afstuderen van mijn opleiding Commerciële Economie ben ik op dit moment een onderzoek aan het doen voor OTUA.nl, een autoverzekering vergelijkingswebsite. Zouden jullie mij willen helpen door de enquête in te vullen? Je maakt kans op één van de 5 bol.com bonnen t.w.v. € 10,-. Alvast bedankt voor jullie hulp! (Antwoorden blijven anoniem en het invullen duurt ongeveer 6-7 minuten)

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... wnAAOUbM7X

Met enthousiaste groet,

Frederik
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2017 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door huzky »

Hoe weet je wie de enquête heeft ingevuld? (Er werd bijv. niet naar een mailadres o.i.d. gevraagd...)

Het zou leuk zijn als je op deze site dan ook de namen van de winnaars vermeldt!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ingevuld.
huzky schreef:Hoe weet je wie de enquête heeft ingevuld? (Er werd bijv. niet naar een mailadres o.i.d. gevraagd...)
Dan moet jij beter lezen. Werd wel gevraagd.

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door huzky »

Julie4444 schreef:Ingevuld.
huzky schreef:Hoe weet je wie de enquête heeft ingevuld? (Er werd bijv. niet naar een mailadres o.i.d. gevraagd...)
Dan moet jij beter lezen. Werd wel gevraagd.
Vreemd... Dan wordt het zeker willekeurig gevraagd, want ik weet toch écht wel of ik mijn mailadres al dan niet heb moeten invullen. Gevraagd of mijn man de enquête ook wil invullen, en wat denk je? Er werd bij hem ook NIET naar een mailadres gevraagd. Nou gaat het me niet om een bon, want ik doe wel meer aan enquêtes mee, zeker als het voor bijv. een afstudeerproject is, maar ik vind dit nu helemáál vreemd overkomen als er bij jou wel een mailadres wordt gevraagd en bij zowel mij als mijn man niet...

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door gemist »

Eerste vraag moest een kameel-adres worden ingevuld. Blanco laten, zoals werd voorgesteld, resulteerde in een foutmelding.
Daarom maar een fake gebruikt.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door Julie4444 »

huzky schreef:
Julie4444 schreef:Ingevuld.
huzky schreef:Hoe weet je wie de enquête heeft ingevuld? (Er werd bijv. niet naar een mailadres o.i.d. gevraagd...)
Dan moet jij beter lezen. Werd wel gevraagd.
Vreemd... Dan wordt het zeker willekeurig gevraagd, want ik weet toch écht wel of ik mijn mailadres al dan niet heb moeten invullen. Gevraagd of mijn man de enquête ook wil invullen, en wat denk je? Er werd bij hem ook NIET naar een mailadres gevraagd. Nou gaat het me niet om een bon, want ik doe wel meer aan enquêtes mee, zeker als het voor bijv. een afstudeerproject is, maar ik vind dit nu helemáál vreemd overkomen als er bij jou wel een mailadres wordt gevraagd en bij zowel mij als mijn man niet...
Waar zitten jullie te kijken dan?
Zie rood gemarkeerde deel.

huzky
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:19

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door huzky »

Ik zie het Julie! Ik zag dus alleen dat balkje maar had niet in de gaten dat dáár het mailadres kon worden ingevuld; als ik zelf formulieren maak, zet ik bijv. altijd iets als: 'mijn e-mail:' en daarna een invulruimte, haha. Suf dus... Geen excuus hoor, maar ben gewoon te moe blijkbaar. Het staat er dus wel degelijk. (Enne... een prijs win ik toch niet hoor, ik vond het gewoon leuk om iemand te helpen met mijn antwoorden.) Maar bedankt voor de moeite; weet nu dat ik een volgende keer beter moet kijken, want ik had het dus wél gelezen alleen niet in de gaten dat ik dat op die plek moest invullen, dom dom dom... Blond hè?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door Julie4444 »

huzky schreef:Ik zie het Julie! Ik zag dus alleen dat balkje maar had niet in de gaten dat dáár het mailadres kon worden ingevuld; als ik zelf formulieren maak, zet ik bijv. altijd iets als: 'mijn e-mail:' en daarna een invulruimte, haha. Suf dus... Geen excuus hoor, maar ben gewoon te moe blijkbaar. Het staat er dus wel degelijk. (Enne... een prijs win ik toch niet hoor, ik vond het gewoon leuk om iemand te helpen met mijn antwoorden.) Maar bedankt voor de moeite; weet nu dat ik een volgende keer beter moet kijken, want ik had het dus wél gelezen alleen niet in de gaten dat ik dat op die plek moest invullen, dom dom dom... Blond hè?
Haha, kan gebeuren. :lol:

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een vraag ontbrak;

Waarom ik na vergelijken en goedkoper elders kon niet overstapte.

Nauwelijks voordeel en veel leeswerk in voorwaarden, en ooit een goedkopere gezien die later weer duurder werd...
Ik zit sinds 18 jaar al bij dezelfde en niet duur en ik ben tevreden.

En de bon, ja dat mail adres, als je te snel gaat....... eigen schuld als je die bon mis zou lopen!

FrederikV_
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2017 10:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Afstudeeronderzoek - OTUA

Ongelezen bericht door FrederikV_ »

huzky schreef:
Julie4444 schreef:Ingevuld.
huzky schreef:Hoe weet je wie de enquête heeft ingevuld? (Er werd bijv. niet naar een mailadres o.i.d. gevraagd...)
Dan moet jij beter lezen. Werd wel gevraagd.
Vreemd... Dan wordt het zeker willekeurig gevraagd, want ik weet toch écht wel of ik mijn mailadres al dan niet heb moeten invullen. Gevraagd of mijn man de enquête ook wil invullen, en wat denk je? Er werd bij hem ook NIET naar een mailadres gevraagd. Nou gaat het me niet om een bon, want ik doe wel meer aan enquêtes mee, zeker als het voor bijv. een afstudeerproject is, maar ik vind dit nu helemáál vreemd overkomen als er bij jou wel een mailadres wordt gevraagd en bij zowel mij als mijn man niet...
Sorry ik zal kijken of ik het wat duidelijker kan aangeven, wel hartstikke bedankt voor het invullen.

Gesloten