LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
A Platier
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018 14:49

Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door A Platier »

HELP! Voor mijn afstuderen ben ik op zoek naar Nederlandse respondenten die van reizen houden en in het bezit zijn van een smartphone. Jouw antwoorden worden erg gewaardeerd en zijn van groot belang voor mijn scriptie: welk businessmodel garandeert succes voor een Nederlands bedrijf. Het doel van deze enquête is het inzichtelijk krijgen van de wensen en behoeftes van de potentiële klant. Je zou me hier enorm mee helpen!!

Als dank mag ik de respondenten de mogelijkheid bieden om zich aan te melden om de app gratis te gebruiken. Indien je hier gebruik van wilt maken mag je een mailtje sturen naar: [email protected]. Dit aanbod is geldig t/m 20-04-2018.

Alvast super bedankt!

https://goo.gl/forms/0VwxEVfSoCO1qgE93
Laatst gewijzigd door A Platier op 22 mar 2018 08:57, 2 keer totaal gewijzigd.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door gerda1956 »

ingevuld!

A Platier
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018 14:49

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door A Platier »

Super bedankt Gerda!

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door kokka »

smartphonebezitters die van reizen houden??
86% van de nederlanders heeft een smartphone, dus het is niet echt iets wat mensen uniek maakt.
je kan net zo goed vragen iedereen die ondergoed draagt en van reizen houdt

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Leuk initiatief!

Wat betreft de kosten, zal ik niet snel een abonnement op maandbasis afsluiten. Eenmalig een kleine donatie zou het maximale zijn wat ik hier over zou hebben.

stofzuigertje

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meestal geeft een App alleen de normale en dure kaartjes als je ergens heen wilde...

Zo heeft het Concertgebouw in Amsterdam vaak 65+ of Studenten korting tot 30 jaar....
Ook de voordelige je ziet niets plekken naast Orgel of achter paal of eerste rij met nekklachten zijn zeer voordelig als je het weet en zelf bij deze zou boeken buiten de App. om....

Ik boek deze plekken wel vaker, vooral als er nog veel ruimte is en je half uurtje vooraf nog kunt zien waar de gaten zitten...
Ik ga geen €79,- betalen als ik voor maar €25,- voor paal mag zitten!
Deze vrij grote groep budget bezoekers zijn herkenbaar al zo laat mogelijk je stoel nemen.... en zoekende en kijkende vooraf.....
Dit soort voordeel vind je bij een App. zelden, en gewoon plaatselijk zoeken vind je korting bonnen en tijdelijke dingen die in de vaak voor hele Jaar App. ontbreken.
Ik vind dus ook een jaarlijkse markt door juist geen App. te gebruiken maar de plaatselijke site te zoeken!

Geen enkele toerist leest het plaatselijke gratis huis aan huis krantje en missen daardoor veel leuke dingen!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door renewouters »

kokka schreef:smartphonebezitters die van reizen houden??
86% van de nederlanders heeft een smartphone, dus het is niet echt iets wat mensen uniek maakt.
je kan net zo goed vragen iedereen die ondergoed draagt en van reizen houdt
Lees de vragen van de test eens. Dan hoef je niet met zo'n azijnzeikerig antwoord te komen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door kokka »

renewouters schreef:Lees de vragen van de test eens. Dan hoef je niet met zo'n azijnzeikerig antwoord te komen.
als de manier van mensen uitnodigen om mee te doen aan een ondezoek mij al niet aanstaat ga ik dus zeker niet de vragenlijst lezen of invullen. heb jouw antwoorden uit het verleden er eens op nageslagen.. ik ben in elk geval niet de enige die wel eens een zuur antwoord geeft reneetje

stofzuigertje

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De door mij geliefde reizen van Erica Terpsta heb ik niet meegenomen in het onderzoek.....
Tussen houden van en reizen zelf maken... ik heb dat laatste maar aangehouden!

A Platier
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018 14:49

Re: Onderzoek: smartphonebezitters die van reizen houden

Ongelezen bericht door A Platier »

Bedankt voor jullie reacties en aanvullende informatie, ik ben hier ontzettend blij mee! Fijn weekend!!

Gesloten