LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ercan
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:21

Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door ercan »

Beste mensen,

Momenteel doe ik voor mijn afstuderen onderzoek naar de interesse van consumenten in private lease. Ik ben een vierdejaarsstudent in de richting Commerciële economie aan de Hogeschool van Amsterdam.

Het doel van mijn onderzoek is om inzicht te krijgen in de wensen en behoeftes van de klanten, om zo de diensten van het bedrijf te verbeteren. Het onderzoek zal ongeveer 5-10 minuten van uw tijd in beslag nemen. Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt.

Link: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... nRUwARtrq5

Ik wil u hartelijk danken voor uw deelname aan dit onderzoek.
Ercan
Einddatum: 31-05-2018

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ingevuld. Lekker snel. Alleen niet zo duidelijk dat je soms een rijtje antwoorden omhoog of omlaag moet schuiven.

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door piet987654 »

Ik kan de reden niet invullen waarom ik NIET wil leasen. 1: Veel duurder dan kopen, (ik koop altijd een kleine stads auto van 3 jaar oud en blijf daar 15 jaar mee rijden) 2: Als een lease auto wordt ingeleverd, wordt die met een vergrootglas bekeken op superkleine deukjes , en dat gaat veel geld kosten.

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens grote omzet is soms een korte lease periode rendabel met recht van koop voor vaste prijs.....
Zij kopen iets meer als ik en daarom geen 3~4 % maar al snel 8`12% korting bij aanschaf....
Dan is lease om volgend jaar te kopen rendabel maar dat lukte niet in Uw onderzoek......

Ik heb het over niet inruil korting na zelf verkopen.

ercan
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:21

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door ercan »

Ik wil iedereen bedanken die de enquête heeft ingevuld. Feedback is natuurlijk altijd welkom. Ik heb mijn best gedaan om een goede enquête neer te zetten. Als je een vraag hebt of iets niet duidelijk vindt kan je deze aan mij stellen.

-Ik zal jullie na afloop meer laten weten over de resultaten .

David1201
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2018 11:36

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door David1201 »

Ingevuld, leuke enquete!

ercan
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:21

Re: Afstudeeronderzoek Private Lease (enquête)

Ongelezen bericht door ercan »

Beste Mensen,
Bedankt voor het invullen van de enquête. Ik zit nu al op 270 respondenten na 2 weken en dat gaat de juiste kant op.
Echter heb ik nog zo'n 90 respondenten nodig, dus hoop ik dat er mensen zijn die mijn enquête nog kunnen invullen.
Alvast bedankt.

Gesloten