LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opwarming van de aarde: leugen?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
mario.zaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2019 18:06

Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door mario.zaal »

In dit filmpje van Fons over duurzame tips word gesuggereerd dat door opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen gaat.dit is een leugen.ik advieseer om het filmpje the truth of climate change te kijken,daar legt de co founder van greenpeace precies uit hoe het echt zit.het maakt mij boos dat radar mee doet aan de leugen dat de opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen helpt.ik vind radar een betrouwbaar programma,maar dit maakt mij wel heel boos.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als jij dat vindt dan koop maar een warme jas. Misschien kun je Trump aanschrijven, dan zijn jullie al met zijn tweeën.
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 18 okt 2019 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik mijn oven ieder uur een graadje hoger zet, kom ik vanzelf bij een geschikte temperatuur uit om brood te bakken (180-200 graden). Of denk je dat dat ook niet waar is?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

De opwarming gaat des te sneller omdat de aarde plat is en niet rond zoals altijd beweerd wordt.

Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Klaas Jan schreef:
18 okt 2019 12:09
De opwarming gaat des te sneller omdat de aarde plat is en niet rond zoals altijd beweerd wordt.
Maar misschien kunnen we dan wat ijsblokjes afhakken van die muur rondom. Koelen we weer een beetje af.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik kan dat filmpje nergens vinden. Is het geen fake news?

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

U krijgt er een dagtaak aan om te waarschuwen voor elke video die stelt dat de aarde opwarmt/ naar de knoppen gaat.
Misschien is het handiger om met wetenschappelijk bewijs te komen voor uw stelling ipv zelf met een video uit een wazige bron te komen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door sjohie »

Hij was helemaal geen "co-founder" zoals hij zelf zegt. Hij was inderdaad actief voor Greenpeace Canada, maar de werkelijke oprichters waren Phil Cotes, Irving Stowe, en Jim Bohlen in 1970, toen zij het "don't make a wave committee" oprichtten, wat later Greenpeace werd. Ergens in 1971, dus wel vroeg in het bestaan, kwam hij erbij. En vanaf daar gaan de leugens en het cherrypicken uit cijfers maar door.

Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Terugsturen dus en geld terug.


Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het wordt wel steeds kouder buiten. Ik moet nu ook telkens de verwarming aan. Misschien heeft topicstarter gelijk.

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het stikstofprobleem is in ieder geval eenvoudig op te lossen.

RamsesII
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 aug 2019 14:19

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door RamsesII »

Bob Schurkjens schreef:
18 okt 2019 13:59
Het wordt wel steeds kouder buiten. Ik moet nu ook telkens de verwarming aan. Misschien heeft topicstarter gelijk.
Mini-ijstijd. Ik voorspel dat het vanaf maart/april weer warmer wordt.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door scontra »

Klaas Jan schreef:
18 okt 2019 12:09
De opwarming gaat des te sneller omdat de aarde plat is en niet rond zoals altijd beweerd wordt.
Klopt, niemand heeft nog ooit de achter/onderkant van de aarde gezien omdat je vanuit je eigen standpunt altijd alleen maar de voor/bovenzijde ziet, ongeacht waar je ook bent.
Misschien is er aan de achter/onderkant van de aarde ook wel sprake van een vorm leven (hopelijk vreedzamer dan aan onze kant) en mogelijk ondernemen die wezens daar wel activiteiten die de bodem onder onze voeten, net als vloerverwarming, doet opwarmen.
Het wordt dan ook de hoogste tijd dat de klimaatdrummers van deze zijde eens een wetenschappelijk onderzoek laten instellen naar het hoe en wat aan de keerzijde van ons leefoppervlak of kunnen zelf eens op expeditie uitgaan, je weet immers nooit !!

Serieus ?! Ja/Nee**

**doorhalen wat van toepassing is :mrgreen:

Michel-mol
Berichten: 75
Lid geworden op: 29 dec 2018 10:15

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Michel-mol »

Stikstof zuiger?.. N2 zuiger?.. is toch mooi al die deskundigen dat ze echt weten waar ze het over hebben. 80% van wat je inademt is stikstof.. dat is al duizenden jaren zo.
Waar men het over heeft zijn de stikstof verbindingen.. NOx’en waarvan Ammoniac NH3 er een is. En ammonia NH4OH ook. Deze ontstaan organisch.. uit de industrie en verkeer komt de NO2 en NO die verbindingen kan je ook weer teniet doen door er ammoniak mee te laten reageren... dan valt het uiteen in water en stikstof.
Tevens is de CO2 uitstoot een gevolg van de welvaart die we opgebouwd hebben.. die is momenteel gebaseerd op verbranding..
Die welvaart heeft ons veel gebracht, namelijk de levensstandaard die we nu hebben. Op zich is dat geen probleem, alleen mondiaal zijn we met te veel mensen om ons die levensstandaard te permitteren. Iedereen heeft tegenwoordig mogelijk toegang tot diezelfde welvaart... ook volkeren die nog helemaal niet ontwikkeld zijn om die welvaart in hun samenleving aan te kunnen... waarmee je dus volkeren die veel kinderen produceren, omdat hun welvaart normaal gesproken zorgt dat er maar een paar van de vele overleven .. nu in de westerse welvaart overleven ze allemaal.. zie hier het echte probleem.. nl overbevolking... dat samen met de groenlinkse wolkenfietsers die denken dat na al die tijd niks doen nu het moment is een verandering te bewerkstelligen door te straffen.. (jarenlang niks ontplooit, vooruitgang in kernenergie/kernsplijting geëlimineerd, geen initiatieven om bv waterstof te gaan gebruiken enz) ... denken dat de bedrijven en samenleving wel komt met innovaties... (terwijl je ze met straffen de financiën ontneemt om te innoveren).. lekker bezig allemaal..We moeten vooruit en verder.. en niet terug en onder de “grond”

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door kuklos »

mario.zaal schreef:
17 okt 2019 18:22
ik advieseer om het filmpje the truth of climate change te kijken,daar legt de co founder van greenpeace
Ongeacht wat mijn mening is, doe dit nooit. ALTIJD de link ernaar toe geven. (mits geen commerciële spamlink) En controleer je feiten aangaande Greenpeace.

Arizonakid
Berichten: 1123
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

mario.zaal schreef:
17 okt 2019 18:22
In dit filmpje van Fons over duurzame tips word gesuggereerd dat door opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen gaat.dit is een leugen.ik advieseer om het filmpje the truth of climate change te kijken,daar legt de co founder van greenpeace precies uit hoe het echt zit.het maakt mij boos dat radar mee doet aan de leugen dat de opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen helpt.ik vind radar een betrouwbaar programma,maar dit maakt mij wel heel boos.
Je mag dan heel boos zijn, maar de opwarming van de aarde is wel degelijk een dingetje.....maar goed, neem niet aan dat je ooit nog terug komt hier.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door renewouters »

mario.zaal schreef:
17 okt 2019 18:22
In dit filmpje van Fons over duurzame tips word gesuggereerd dat door opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen gaat.dit is een leugen.ik advieseer om het filmpje the truth of climate change te kijken,daar legt de co founder van greenpeace precies uit hoe het echt zit.het maakt mij boos dat radar mee doet aan de leugen dat de opwarming van de aarde de aarde naar de knoppen helpt.ik vind radar een betrouwbaar programma,maar dit maakt mij wel heel boos.
"Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de samenwerkende oliemaatschappijen."

fred-
Berichten: 85
Lid geworden op: 13 feb 2011 19:44

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door fred- »

Hallo mario.zaal ik kon je filmpje niet vinden maar ik snap je wel. Daarom stem ik FVD, Baudet weet dingen en zegt het ook.
Op https://www.climategate.nl/ wordt het prima verwoord.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Heel aparte reden om op iemand te stemmen.

Gesloten