LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
winifredanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2011 07:51

Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door winifredanne »

Voor een onderzoek van de Universiteit Leiden willen we graag weten hoe rokers het rookverbod in de horeca ervaren. Vul de vragenlijst in op www.xr.com/roken en ontvang een cadeaubon van 5 EURO.

Alvast hartelijk dank voor het meedoen.



Sander van der Heiden

Afdeling Klinische- en Gezondheidspsychologie

Universiteit Leiden

[email protected]

MAXIEM

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

winifredanne

Dit soort verzoeken staan meermaals per week op deze site. Mijn mening is, dat dit forum daarvoor niet de plaats is. Wat ik vindt van hoe rokers het rookverbod in de horeca ervaren, gaat je niks aan. Ik zou zeggen: organiseer zelf met een tiental medestudenten een gezellige kroegenkocht. Een ouderwets veldonderzoekje is voor deze vraagstelling een buitengewoon geschikte onderzoeksmethode.

Maxiem.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door ciske »

MAXIEM schreef:winifredanne

Dit soort verzoeken staan meermaals per week op deze site. Mijn mening is, dat dit forum daarvoor niet de plaats is. Wat ik vindt van hoe rokers het rookverbod in de horeca ervaren, gaat je niks aan. Ik zou zeggen: organiseer zelf met een tiental medestudenten een gezellige kroegenkocht. Een ouderwets veldonderzoekje is voor deze vraagstelling een buitengewoon geschikte onderzoeksmethode.

Maxiem.

poeh hee, wat hatelijk, laat deze mensen dat onderzoek doen ze mogen het hier.


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=97904

winifredanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2011 07:51

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door winifredanne »

Hai Maxiem,
we zijn gewoon heel erg geinteresseerd in wat rokers vinden. Niemand hoeft mee te doen, natuurlijk, maar wij willen graag een zo goed en compleet mogelijk beeld krijgen en daarvoor is het fijn als zoveel mogelijk verschillende mensen in heel Nederland meedoen, en die kunnen we hier gewoon niet allemaal in de kroegen in Leiden vinden.
Groet, Winnie en Sander

MAXIEM

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

winifredanne

Veel sukses met het onderzoekje toegewenst.

Maxiem.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik ben wel benieuwd of er na een dergelijk onderzoek ook de belangrijkste conclusies worden geplaatst..

Vind het best goed dat oproepen plaatsen voor onderzoek mag in deze categorie op de site. En mensen die het storend vinden, kunnen het topic toch overslaan. Ik vind ook niet alles even interessant wat ook mag.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Roker? Wat vindt u van het horecarookverbod?

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten zijn verwijderd door de moderator

Gesloten