LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daklozenkrantverkopers

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Radar »

Ze zijn een bekend gezicht in het straatbeeld: daklozenkrantverkopers. Bij veel supermarkten staan ze voor de deur hun kranten te verkopen. Een straatkrant koop je om een dakloze te helpen. Tenminste, dat denk je. Onze verslaggever doet zich voor als dakloze en komt tot heel andere conclusies.

Maandag 12 september, 20:30 uur, Nederland 1

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door manondoris »

heeeeeeee!!! en die van mij werd gesloten, we krijgen nu gewoon weer de zelfde discussie hier :lol: van mij mogen ze helemaal verdwijnen ,ik erger me er dood aan :mrgreen: daar gaan we weer :wink:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Kan me het betreffende topic ook nog herinneren......diverse hebben zelfs een warning danwel tijdelijk ban gekregen......en nu start radar zelfd de discussie.....jajajajaja......lekker hypocriet zo.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit is niet het eerste item dit jaar waarvan ik het idee heb dat de inspiratie opgedaan is uit de diverse topics van het afgelopen jaar. Berichten worden blijkbaar wel gelezen, maar uitermate slecht gemodereerd, dat blijkt wel weer.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ach zojuist een reactie aan het intypen betreffende hoe verkrijgen huurtoeslag dmv giften wat reeds allang gedaan wordt maar blijkbaar minder bekend....en ja hoor......druk op verzenden en onderwerp bestaat niet meer.

Om moedeloos van te worden. Ga wel weer op vakantie, is niks veranderd hiero.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Teunbosseman schreef:Kan me het betreffende topic ook nog herinneren......diverse hebben zelfs een warning danwel tijdelijke ban gekregen......en nu start radar zelfd de discussie.....jajajajaja......lekker hypocriet zo.
U weet dat er aan de TOP alles gewoon mag en geen tegenspraak
wordt geduld op straffe van :mrgreen:

Daarom ben je natuurlijk ook de baas. :D :oops:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Teunbosseman schreef:Ach zojuist een reactie aan het intypen betreffende hoe verkrijgen huurtoeslag dmv giften wat reeds allang gedaan wordt maar blijkbaar minder bekend....en ja hoor......druk op verzenden en onderwerp bestaat niet meer.

Om moedeloos van te worden. Ga wel weer op vakantie, is niks veranderd hiero.
Begrijp er helemaal niets meer van, volledige topic's worden verwijderd, waarom dan niet alleen de berichten die er niet horen te staan !?

Dan worden topic's verwijderd en tijdje later begint men zelf maar hetzelfde topic. :shock:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Chocomelk schreef:
Teunbosseman schreef:Ach zojuist een reactie aan het intypen betreffende hoe verkrijgen huurtoeslag dmv giften wat reeds allang gedaan wordt maar blijkbaar minder bekend....en ja hoor......druk op verzenden en onderwerp bestaat niet meer.

Om moedeloos van te worden. Ga wel weer op vakantie, is niks veranderd hiero.
Begrijp er helemaal niets meer van, volledige topic's worden verwijderd, waarom dan niet alleen de berichten die er niet horen te staan !?

Dan worden topic's verwijderd en tijdje later begint men zelf maar hetzelfde topic. :shock:
Tja, zo gaat dat soms. Leuk is anders. :(
Om dan ook nog Gemotiveerd te blijven op deze manier wordt wel Erg moeilijk.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door seconds-out »

Sinds een tijdje staat er GEEN krantenverkoper meer in de AH alhier...
Ondanks dat ik nooit 1 krantje heb gekocht bleef hij me tot het laatste moment altijd vriendelijk groeten..ok..als je hem voorbij liep hoorde je hem vaak achter je rug nog wat naroepen in het Engels :arrow: "Why you don t want to buy a newspaper from me"....?
Het was de wanhoop die hem dreef, want verkopen deed hij nauwelijks...
Irritant was het wel, van mij part mag dat hele krantje inelkaar storten.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door manondoris »

manondoris


Geregistreerd: 02 dec 2010 18:28
Berichten: 916




geen supermarkt meer zonder krantenverkoper voor de deur!!!! - 31 maart 2011 15:24

Dit topic is verwijderd en gesloten door de moderator vanwege het veelvuldig overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Het is gebruikers niet toegestaan te chatten op het forum.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@manondoris

Als ze mijn topics ook maar niet verwijderd hebben om dan straks
zelf een verhaal te beginnen over weet ik het wat :mrgreen:

Ik blijf het echt een raar verhaal vinden.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door manondoris »

ja jeanne wie weet :lol: en dan de mooie meneer uithangen met onze ideeen :shock:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ze staan bij ons niet eens meer met een krant, maar bij de betaalautomaat voor het parkeerkaartje! :lol:

"Meneer, heeft u nog wat kleingeld over?"
"Ja, als je een chipautomaat hebt, zal ik het overmaken! :mrgreen:"

Soms, heel soms, geef ik wel eens 2 euro.
Ooit eens een fles net gekochte Jenever bij een zwerver in zijn karretje gezet 1 dag voor kerstmis. Heb nog nooit iemand zo blij gezien! :lol:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

manondoris schreef:manondoris


Geregistreerd: 02 dec 2010 18:28
Berichten: 916




geen supermarkt meer zonder krantenverkoper voor de deur!!!! - 31 maart 2011 15:24

Dit topic is verwijderd en gesloten door de moderator vanwege het veelvuldig overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Het is gebruikers niet toegestaan te chatten op het forum.
Hier wordt tenminste van te voren nog gewaarschuwd.
Mijn (al ruim een jaar gesloten topic) vloog er zomaar
ineens uit en het 2e volgde er meteen achteraan.

Het kan zijn dat er een nieuwe werkwijze is :roll: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 09 sep 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door manondoris »

daan! die van de chipknip is goed!! die neem ik over van je.ik heb laatst een programma gezien ,het gaat vooral om roma,s en die wonen in antwerpen! elke dag worden ze door een baasje hier heen gebracht en s,avonds weer opgehaald. je vraagt je dan toch vaak af wat ze hier willen en voor ogen hebben.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

manondoris schreef:
Chocomelk schreef:Onbegrijpelijk dit topic.... :shock:
choc ! tuurlijk wel,dat word weer lachen dat word een dolle boel :mrgreen:
Kunnen we toch veel van leren zonder dit oneerbiedig te bedoelen. :idea:
Je weet NOOIT wat op je pad kan komen (Goed :D of Slecht :( ).

Doe mij het 1e dan maar.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 09 sep 2011 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik heb er helemaal niets op tegen dat Tros het forum gebruikt om inspiratie op te doen voor programma onderwerpen.

Ik kan me het topic over dit onderwerp nog wel herinneren, maar weet niet meer precies waarom het gesloten is. Als het iets is dat het geen consumentenissue is dan is dit topic zeker wel krom.

Als het topic door de gebruikers zelf om zeep is geholpen is dat natuurlijk een ander verhaal. Ben dan wel benieuwd wat ze met dit topic zullen doen als dat dezelfde kant op zou gaan.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door manondoris »

het topic is toen inderdaad om zeep geholpen ,omdat ieder zijn eigen mening erover had .en dus ging het er soms hard aan toe! wat in mijn ogen heel normaal was omdat de meningen erg uit een liepen .wat ik nou zo grappig vind is dat dit topic op vrijdag middag hier geplaatst word ,dus kan iedereen zijn gang gaan tot maandag morgen :shock: ik voorspel jullie nu al dat het een zooitje gaat worden want de weekend troll zal het hier ook een speeltuin vinden. dus allemaal heel veel sterkte hiero,ene ik lig nu al in een deuk :lol: o en tros radar ik zal zeker kijken naar de uitzending ben namelijk wel heeeeel benieuwd welke kant jullie er mee opgaan :wink:

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

manondoris schreef:het topic is toen inderdaad om zeep geholpen ,omdat ieder zijn eigen mening erover had .en dus ging het er soms hard aan toe! wat in mijn ogen heel normaal was omdat de meningen erg uit een liepen .wat ik nou zo grappig vind is dat dit topic op vrijdag middag hier geplaatst word ,dus kan iedereen zijn gang gaan tot maandag morgen :shock: ik voorspel jullie nu al dat het een zooitje gaat worden want de weekend troll zal het hier ook een speeltuin vinden. dus allemaal heel veel sterkte hiero,ene ik lig nu al in een deuk :lol: o en tros radar ik zal zeker kijken naar de uitzending ben namelijk wel heeeeel benieuwd welke kant jullie er mee opgaan :wink:
Ik kreeg de enquete over dit onderwerp van de week om in te vullen.
Of ik wel eens een krant kocht en wat ik dacht dat ze met dat geld
deden enz.
Waarschijnlijk zullen ze er wel achter zijn gekomen dat er ook
misbruik van wordt gemaakt of zo. :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Daklozenkrantverkopers

Ongelezen bericht door Emmy75 »

jeanne-veghel schreef: Waarschijnlijk zullen ze er wel achter zijn gekomen dat er ook
misbruik van wordt gemaakt of zo. :mrgreen:
Anders is het toch ook niet interessant om uit te zenden :mrgreen:

Gesloten